![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Minister
|
![]() Nog zo'n voorbeeld van Hans' cijfergegoochel: met de BHV-perikelen had een van zijn volgelingen een petitie opgesteld om de 'communautaire zever onverwijld te laten stoppen'. De petitie haalde 222 handtekeningen, waarvan 75 �* 80% als grap bedoeld waren.
Volgens Hans was dat een overgrote meerderheid. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Wel het wil helemaal niet zeggen als een "meerderheid" voor het behoud van BelgiË is dat die zelfde meerderheid voor unitarisme is hé....
![]() |
![]() |
#23 | ||
Schepen
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 175. Elio Di Janetto Di Tampetto
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Banneling
|
![]() 184.Albert IIKunnen we de BUB zever niet stoppen? Die clowns brengen mij nog meer in opspraak dan mijn debiele zoon?
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Is dat zo? Ik merk dat de mensen het allemaal niet zo veel kan schelen.
![]() |
#27 |
|
![]() Als ze dat moeten doen op basis van de "argumenten" die jij hier post, heb ik er vertrouwen in dat het independentisme aan belang wint.8)
![]() |
#28 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#29 |
|
![]() Vooral 181 is grof, maar ik ga dat hier niet citeren, want anders krijg ik een ban op mijn dak
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
|
![]() 62. is ook leuk
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 21. juul steekt uw apeland in uw reet http://belgiebarst.be
22. osama bin laden belgie = gedrocht 32. de koning Awoert mijn eigen www.ikbentegendedemocratie.be 36. de paus ik ben bijna dood en nogal seniel, dus voor ik sterf kom ik nog rap eens tekenen 45. Arafat Yasser Belgie barst 47. Mahatma Gandi 49. Koningsneukerke Ik neuk de koning 50. de koning en ik neuk het koningsneukerke 52. Paola ...mij neukt hij alleszins niet ![]() 62. Pater Damiaan Ik heb sympathie voor belgicisten, want zij proberen ook een ontbindend lichaam samen te houden 65. Jean-Marie G.E.L.D. de la Flandre �* Wallonie Iek oewiel ook koninq oewordèn! 67. Ik zen ne margi lang leve prince philippe www.mathilde.tv [email protected] 68. de hond van prince philippe de belgique ik zen ook ne taaie www.keffer.ru [email protected] 70. Marc Dutroux Je suis très heureux que je suis né �* Belgique. Ici on peut violer les filles �* volonté et avec la collaboration du roi et de la police. 72. Philippe le Coriace Ik pijp laurent's hondje 87. Napoleon Bonaparte Salut aux camarades wallons de BUB! Nous vaincrons! Pour rattacher la Belgique à la France, votez BUB!!! Er zitten er ook minder grappige tussen, en persoonlijke, duidelijk niet grappig bedoelde. De meerderheid blijft wel ludiek. Dan komt plots: 101. Bob Vangeel GODVERDOMME! SMERIGE VLAEMSSCH-NATIONALISTEN, IK HAAT JULLIE EN JULLIE POGINGEN OM MIJN PETITIE TE VERKLOTEN. IK HOOP DAT JULLIE ALLEMAAL STERVEN, WANT ALS IK JULLIE IN MIJN HANDEN KRIJG, DOE IK HET WEL!!! SMEERLAPPEN!!! KLOOTZAKKEN!!!! 117. Bob Vangeel Hopelijk wordt de IJzertoren binnenkort gedynamiteerd! Zoniet doe ik het binnenkort zoals ik in een filmpje enige tijd geleden al het voorbeeld! Dood aan alle VlaemSSch-nationalisten! Leve mezelf! Leve Hans, onze grote Leider-Voorzitter! Of dat laatste wel van de echte Bruno komt, valt te betwijfelen. Feit is: MEGAGRAPPIG |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Schepen
|
![]() Wenst U
a. Vlaamse onafhankelijkheid b. een (con)federaal België c. een unitair België Verder herhaal ik wat ik in vorig bericht reeds zei: "Je probeert nu de meubelen te redden door te stellen dat je vraagstelling zonder BIAS is. Maar zelfs als je die bias even onder de mat schuift, dan blijven er nog (minstens) 2 problemen met je "volksraadpleging"" Dus: Wat doe je met de andere twee punten die je peiling onbetrouwbaar maken?
![]() |
#35 |
Schepen
|
![]() Nee, ik zou een dergelijke peiling laten uitvoeren door een onafhankelijk onderzoeksbureau.
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De onafhankelijkheid is immers een vereiste om te kunnen komen tot een confederatie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Gouverneur
|
![]() Mijn verstand zegt dat het niet gaat gebeuren, maar als troost voor de separatisten: Ik droomde laatst dat Vlaanderen onafhankelijk werd. Er stond alleen geen datum bij
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
|
![]() Ik droom eigenlijk niet over staatkunde. Mijn dromen zijn iets lyrischer.
![]() |
#39 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#40 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Overigens vind ik je signature denigrerend overkomen voor Montenegro.
![]() |