![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Moeten kindermoordenaars volle straf uitzitten? | |||
ja |
![]() ![]() ![]() |
55 | 83,33% |
nee |
![]() ![]() ![]() |
1 | 1,52% |
andere |
![]() ![]() ![]() |
10 | 15,15% |
Aantal stemmers: 66. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Partijlid
|
![]() Goed gedrag in de gevangenis zou ertoe moeten leiden dat de straf niet wordt verlengd.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
pfff, voor wat, ? als ge nen auto koopt moet ge toch ook de volle prijs betalen, , halverwege uw afbetalingstermijn, komt er toch ook geen commisie samen bij BMW, Mercedes of Volkswagen om effe te zien of ze uw afbetaling nie zullen schrappen, ... ? If you can't do the time, don't do the crime ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Gouverneur
|
![]() Volle straf uitzitten +:
21% langer voor de btw 7% langer voor de gemeente + 5 jaar voor de provintie + 5 jaar voor het milieu + 2 jaar voor de vuilzakken + 2 jaar voor afvalwater + 1 jaar voor solidarireitsbijdrage + ..... Laatst gewijzigd door jef : 23 mei 2006 om 07:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Banneling
|
![]() Tja, dat zijn nu éénmaal veruit de vreselijkste misdaden hé. Kinderen kapotmaken...Maar je zou kunnen uitbreiden natuurlijk:�*lle sadistische lustmoordenaars, barbaarse verkrachters/moordenaars mogen er van mij ook aan geloven...ook al hebben ze "enkel" volwassenen mishandelt...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Het grootste probleem is de geschikte aanbouw van gevangenissen, het groter bewakingspersoneelsbestand, onderhoud. Reken eens uit... Terwijl iedereen de belastingen omlaag wil.
![]() ![]() Laatst gewijzigd door Steben : 23 mei 2006 om 08:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ballingschap, en de belastingen die aan dat soort van nutteloze zaken worden gespendeerd kelderen.
![]() |
![]() |
#27 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Banneling
|
![]() Dan moet je eerst en vooral de Belastingsontvangerkantoren verwaarlozen, en pas daarna de gevangenissen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
|
![]() Citaat:
En anders moet je maar eens kijken op brusselstribunal-site. Meer dan info genoeg. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | ||
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als het antwoord zo evident is, waarom konden de protesterende ouders van vermoorde kinderen dan rekenen op de een ijzingwekkend vertoon van onverschilligheid, zowel op straat als in de media? Laatst gewijzigd door eno2 : 23 mei 2006 om 10:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laat gevangenen hun eigen gevangenis verbouwen, ... Stop ze in een lege koolmijn, en geef ze materiaal en middelen om die te verfraaien, als dat wat te bruut is, wel zet een dubbele omheining rond een leeg mijnterrein, en zet er een paar honderd prefab brakken op, 4 torens die het geheel overzien met bewapende bewakers, en na die dubbele omheining waarvan de buitenste draad voorzien, is van 20 000 volt, leg je een mijnenveld aan. met daarna nog eens dubbele draad. Goe, goedkoop en effectief, oh ja, en een poging tot ontsnapping wordt automatisch gehonoreerd met 5 jaar extra natuurlijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U weet evengoed als ik, dat die kinderen worden misbruikt als kindsoldaat om als kanonnevlees te dienen. als ge als GI nen 13 jarigen met kalasjnikov ontmoet ga je die niet eerst vragen of hij zijn lidkaart van de studentenclub soms bijheeft, dan schiet ge , voor hij u overhoop knalt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het probleem is, dat je voor gevangenen gevangenissen nodig hebt, inderdaad, maar ook gevangenisbewakers. De kaste met de kleinste sociale status net boven de gevangenen zijn in onze maatschappij de gevangenisbewakers (en net onder de taxichauffeurs). Doordat zo enorm bespaard wordt op hun aantallen en werkomstandigheden en lonen, ,zijn er niet alleen om de haverklap gevangenisbewakersstakingen, maar moet er ook heel creatief omgesprongen worden met het vrijlaten van kort- en langdurig gestraften. Besparen op premissen en personeel komt echter onverminderd hard tegen de kop van de man in de straat terecht, om maar niet te spreken over de onmiddelijke omgeving van de slachtoffers. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Praetorian : 23 mei 2006 om 10:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Banneling
|
![]() Om het probleem van de loonmassa van gevangenisbewakers te reduceren zouden we misschien laagopgeleide allochtonen kunnen aantrekken?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Eno, bij mij zou een gevangenisbewaarder er heel anders uitzien dan de huidige hé... Ik zou daarvoor soldaten gebruiken, en nieuwe gevangenisbewaarders een militaire training geven, van strikte dicipline, crowd control, close combat enz... Gevangenen zouden bij basisproducten kunnen krijgen, waarbij ze zelf maar voor de schoonmaak en voedselvoorziening etc zouden moeten zorgen, loopt dat in het honderd door geen goesting, of zo, wel ja dan is dat heel jammer voor die gevangenen. Als er opstanden uitbreken of het echt te gortig, word, is er een schoonmaakoperatie, of wordt er vanop de wachttorens "ingegrepen". Het is de bedoeling een zelfregulerend systeem te maken, waar deze levenslang, of heel lang gestraften kunnen overleven. Zonder dat daar al te veel inbreng is van bewakend, of leidinggevend personeel. Ik ben er zeker van , dat dat kan werken. Andere optie zou inderdaad zijn, iedereen gewoon op een eiland droppen met juist het noodzakkelijke. Maar aangezien den belgiek geen eilanden heeft... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In Somalië enz deden ze dat ook, trouwens, nogmaals, een kind daar is veel vroeger "volwassen" als hier, Hier in het westen wordt dat nogal gouw vergeten, ne jongen van 14 a 15 is daar zo goed als een man. Ik wil niet pleiten voor het afschieten van kinderen, maar ik denk dat de meeste amerikaanse GI's niet moedwillig, schaapkes van 10 a 11 gaan doodschieten. Ik denk dat de meeste zelf zullen twijfelen als die 11 jarigen gewapend zouden zijn. Maar in het heetst van de strijd als ze op u staan te schieten, dan schiete terug. Anders zijt ge de volgende om in ne lijkzak teruggestuurd te worden naar de states. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |