![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#22 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |||
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#24 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Luiheid is des duivels oorkussen, ik weet het, maar het logt verdomd lekker!
Ik wil zeggen dat de mens Is, dat de mens Bestaat... welnu, laat hem zijn, laat hem bestaan! En dan zou het bestaan op zichzelf het enige einddoel zijn: de mens zou bestaan, en hij zou er alleen voor zorgen om te blijven bestaan in zo-groot-mate-mogelijk van relatief geluk en relatieve vrijheid. En dan zou het verkeerd zijn, misdadig, de mens zijn relatief geluk en relatieve vrijheid te doen opofferen voor een idee: voor god, de gemeenschap of de Staat. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Welcome to 'koetjes en kalfjes' ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | ||
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#27 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Zeno,
zou je niet beter je subject veranderen in : Geef hier aub af op de BUB en de Belgicisten. Ik ben het communautaire forum ook beu, vnl dat eenzijdig afgeven op de anderen de hele tijd. Excuseer aan dezen die nog echt een inhoudelijke discussie kunnen houden. Maar, bij velen is het gewoon een spelleke geworden van belgicisten tegen flaminganten, en vice versa, om het even wat onderwerp. Zegt de een zwart, dan zal vanzelfsprekend de andere wit roepen. Ik voel mij alleszins beter thuis in de debatclub, tot het daar ook zal verzieken tot een dwangmatig-obscessief steekspelleke ! ![]()
![]() |
#29 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Minister