Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 12 augustus 2003, 17:58   #21
boyfoot
Vreemdeling

Standaard

misschien zouden we een webcam moeten plaatsen op elke afgaan om te controleren of hij niet stiekem eet. Ook de ritten die moeten gemaakt worden met de ambulance verhogen de uitstoot van broeikasgassen. ziekenwagens zouden niet moeten ingezet worden voor de afganen. Als ze niet eten moeten ze het maar weten. Die gasten doen niks anders dan eisen, ze zouden beter zwijgen en luisteren de wet respecteren zoals iedereen dat doet.
boyfoot is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 augustus 2003, 18:03   #22
ferro
Lokaal Raadslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door boyfoot
misschien zouden we een webcam moeten plaatsen op elke afgaan om te controleren of hij niet stiekem eet. Ook de ritten die moeten gemaakt worden met de ambulance verhogen de uitstoot van broeikasgassen. ziekenwagens zouden niet moeten ingezet worden voor de afganen. Als ze niet eten moeten ze het maar weten. Die gasten doen niks anders dan eisen, ze zouden beter zwijgen en luisteren de wet respecteren zoals iedereen dat doet.
Welkom op dit forum, je eerste tekst is alvast een schot in de roos.
Doe zo verder.
ferro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 augustus 2003, 18:06   #23
TomB
Perm. Vertegenwoordiger VN

TomB's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door boyfoot
Live from the starvation party: We now pay 510 full salaries to check on 170 immigrants. They each work an 8 hour shift and are controlling an individual Afghan.
Josie started yesterday, she says, "Sometimes its hard on me, but then I think to myself that the alternative is to feed 170 people from our hard-earned and well deserved social security. I know we're doing the right thing here, it will just take time until they finally die."
Contestants argue that it would be cheaper to pay for 170 people than for the 510 to control them.
Oud 12 augustus 2003, 18:47   #24
Pat
Parlementslid

Pat's schermafbeelding

Standaard

Misschien moeten we de weight watchers erbij halen, dan is er tenminste sociale controle op het navolgen van de hongerstaking.
Oud 12 augustus 2003, 21:59   #25
Gorefest
Minister

Gorefest's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Vraagteken
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DaVinci
En dat interview met dat klein Afhaans meisje gisteren op het nieuws..
"Ik praat goed Nederlands, maar Afghaans ken ik al niet meer daarom kan ik niet terug naar Afghanistan" en even later praatte ze .. Afghaans met haar moeder
Het was wel degelijk Afghaans schrift, wie probeer je in diskrediet te brengen?
Over welk schrift hebde het????
Oud 12 augustus 2003, 22:02   #26
Gorefest
Minister

Gorefest's schermafbeelding

Standaard

En die Belg wat mee is gaan hongerstaken in de kerk mogen ze voor mijn part ook mee opsturen naar Afghanistan, naïef is niks maar dit slaat alles!
Oud 13 augustus 2003, 05:05   #27
ferro
Lokaal Raadslid

Standaard

FF deze topic naar boven halen, het kan tenslotte niet genoeg worden benadrukt dat die afghanen bedriegers zijn !!!
ferro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 augustus 2003, 08:06   #28
jan hyoens

jan hyoens's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door John Stufflebeam
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jan hyoens
Een bijzonder probleem is dat er een tekort is aan ziekenwagens voor echte noodgevallen omdat de afghanen moeten vervoerd worden van de Hielig Kruiskerk naar het ziekenhuis en eisen dat ze ook met de ziekenwagen terug naar de kerk worden vervoerd."

HLN 12/08/2003
Zeven zieke Afghanen veroorzaken blijkbaar een plots tekort aan ziekenwagens. Wat dan als er bij een brand of ongeluk 20 extra mensen moeten vervoerd worden?

Te weinig ziekenwagens, dat is dus een probleem. Je kan dat oplossen door extra ziekenwagens aan te schaffen.
7 per dag heen en weer met de ziekenwagen, probeer jij eens voor een verstuikte enkel een ambulance op te roepen? ge zult rap een gepeperde rekening krijgen!
jan hyoens is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 augustus 2003, 12:13   #29
Babeth
Gouverneur

Babeth's schermafbeelding

Standaard

Twee weken geleden tijdens een bosspel in Bois-des-Villers een hersenschudding opgelopen, met de ambulance naar Namen gebracht, en na onderzoek met een ambulance teruggebracht naar het spelterrein (omdat niemand daar z'n gsm opnam zodat we niemand konden bellen om ons op te halen). De rekening van de kliniek heb ik nog niet, maar wel al die van het Rode Kruis voor die ambulance op de terugweg: 35 km afgelegd, 76.25 Euro te betalen.

Interessant die afrekening: een rit per ambulance kost 29.75 Euro voor de eerste 10 km (vast bedrag), daarna 1.86 Euro per km.
Oud 13 augustus 2003, 12:15   #30
jan hyoens

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Babeth
Twee weken geleden tijdens een bosspel in Bois-des-Villers een hersenschudding opgelopen, met de ambulance naar Namen gebracht, en na onderzoek met een ambulance teruggebracht naar het spelterrein (omdat niemand daar z'n gsm opnam zodat we niemand konden bellen om ons op te halen). De rekening van de kliniek heb ik nog niet, maar wel al die van het Rode Kruis voor die ambulance op de terugweg: 35 km afgelegd, 76.25 Euro te betalen.

Interessant die afrekening: een rit per ambulance kost 29.75 Euro voor de eerste 10 km (vast bedrag), daarna 1.86 Euro per km.
Ik denk niet dat die afghanen dat zullen betalen! Wie wel denk je?
Oud 13 augustus 2003, 12:18   #31
Babeth
Gouverneur

Babeth's schermafbeelding

Standaard

De verzekering van de organisatoren van dat bosspel natuurlijk... de dokteres van wacht vond het namelijk een schande dat niemand van de organisatie te bereiken was en heeft ons een attest meegegeven dat ik in de ambulance liggend vervoerd moest worden.

Ondertussen mag ik eerst wel zèlf die rekening betalen of wat dacht je ?
Oud 13 augustus 2003, 12:21   #32
jan hyoens

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Babeth
De verzekering van de organisatoren van dat bosspel natuurlijk... de dokteres van wacht vond het namelijk een schande dat niemand van de organisatie te bereiken was en heeft ons een attest meegegeven dat ik in de ambulance liggend vervoerd moest worden.

Ondertussen mag ik eerst wel zèlf die rekening betalen of wat dacht je ?
Volgende keer zeggen dat je een hongerstakende afghaan bent!
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:24.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be