![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
Laatst gewijzigd door cookie@vws : 26 mei 2006 om 11:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() gaat het allemaal niet over hier. Weer een mislukte poging om de waarheid over de vlaming te verdoezelen.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() uw buikspreker act nog wat inoefenen schat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
|
![]() Die stelt dat niet. Die reageert gewoon op uw post, oen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hij reageert met de stelling. Nog iets schat? Laatst gewijzigd door born2bewild : 26 mei 2006 om 11:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | ||
|
![]() Citaat:
En ik schijn me niet in de zak hebben laten zetten toen ik mijn glazen bol op het groot vuil vond nee want ik voorspelde reeds Citaat:
![]()
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 26 mei 2006 om 11:46. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door born2bewild : 26 mei 2006 om 11:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
|
![]() Citaat:
allee kom ik zou zeggen lees de opneingspost waarin ik mijn stelling onderbouwde eens opnieuw en tracht ze onderuit te halen. Maak er brandhout van ! Allee en nu flink zijn he ![]()
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 26 mei 2006 om 11:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#31 |
|
![]() Hij zal wel typisch beweren dat hij het al meerdere keren ontkracht heeft, maar dat wij het gewoon niet willen inzien.
![]() Of misschien zegt hij simpelweg dat hij u het niet verschuldigt is. Ook typisch. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#33 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Begrijp je het verschil niet tussen een feit en een stelling/opinie? Aangezien het volgens u een feit is, is een discussie of argumentatie overbodig. Snap je? Blijft natuurlijk de vraag wat voor zin het heeft om "feiten" op een discussieforum af te scheiden. Feiten zijn niet interessant, opinies wel. Dus goed geprobeerd, probeer nog eens. Laatst gewijzigd door born2bewild : 26 mei 2006 om 11:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Minister-President
|
![]() uitlullen was de juiste term...
![]() |
#35 |
Banneling
|
![]() Men zou toch dringend voor meer opvangplaatsen moeten zorgen...
Het is schrijnend hoe cookie, als minderwaardige werkezel en deeltijdse slavendrijver, zich er probeert uit te lullen... ![]() ![]() En hij is dan nog lid van het clubje van onze werkschuwe pallieter... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#37 |
Banneling
|
![]() tegen wie ben je bezig? De kracht van uw stelling is zo overweldigend dat ik ervan duizel
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |