![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() vlamingen zijn mentaal minderwaardige werkezels.
Mijn advies aan het mentaal minderwaardige vlaemsche volk. Hang jullie kakbroek eens even aan de kapstok en neem eens even afstand. Stel jezelf eens heel even op als een toeschouwer dus en doe niks maar kijk gewoon naar jullie zelf. Ideaal daarvoor is een vakantie in wallonie trouwens. Zinnebeeldig stel ik het me als volgt voor. Er is een grote wagen en voor die wagen zijn jullie allemaal als werkezels ingetuigd. Bovenop die wagen zitten de wagenmenners ( het patronaat ) en die slaan jullie met de zweep. Ze slaan zo hard dat jullie je wagenmenners niet eens durven aankijken bang om een zweepslag die anders op jullie rug komt in het gezicht te krijgen. Nu zijn er ook mensen die ofwel door de wagenmenners werden afgekeurt of anders zich niet laffelijk als een werkezel lieten intuigen - dat zijn dan de werklozen. Omdat jullie diep van binnen goed genoeg weten dat je een stelletje bange gefokte slaven bent weten jullie niet beter dan om dit te verbergen wat in het rond te slaan op de werklozen en vreemdelingen. Het enige dat jullie kunnen bedenken om je frustratie die nu eenmaal inherent is aan het werkezelschap af te reageren dat is zagen en klagen over de zwakkeren van de maatschappij en aah ja dat bruine bolletje zwart maken in het stemlocaal waar niemand ze kan zien dat durven ze ook ![]() De enige manier waarop de schijtvlaming ertoe te brengen is zich om te keren is dat de werklozen en de vreemdelingen van onderuit de ingetuigde werkezels harder gaan slaan dan de wagenmenners. Alleen onder druk van nog meer pijn zal de vlaming zich durven omdraaien. Zo is dat nu eenmaal met een slavenvolk. Ze luisteren alleen naar de zweep en de meest pijnlijke zweep is hun meester. een diep beschaamde vlaming
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 26 mei 2006 om 11:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Tja... Hopelijk doet het geen zeer...
![]() En hebt U wel Vlaemsche roots? ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
![]() gelukkig niet voor de volle honderd percent
![]()
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
![]() Ik denk de meesten niet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
|
![]() Citaat:
![]() het onderwerp is hier btw gewoon de laffe aard van de vlaming en dat de vlaming laf is staat als een paal boven water. soit het zal hier wel weer een discussie worden waar de vlaamse mentaal minderwaardige leeuwkes zich door over vanalles te beginnen wat er geen zier mee te maken heeft gaan trachten uitlullen. echte argumenten of zelfs nog maar pogingen om mijn begin stelling ( zie titel topic) te ontkrachten verwacht ik niet - want die is zijn gewoon niet. de vlaming [SIZE=4]is[/SIZE] nu eenmaal een mentaal minderwaardige werkezel ( behoudens natuurlijk enkele uitzonderingen )
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 26 mei 2006 om 11:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
|
![]() dat moet je zelf bepalen - en je hebt gelijk met je punt aangaande de persoonlijke formulering van die zin uit mijn openingspost. Heb het dan ook even aangepast
![]() Citaat:
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 26 mei 2006 om 11:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
|
![]() allee en dan nu de argumenten graag
![]() ![]() ![]() [SIZE=1]ps die emoticonnekes dat is uilachen he[/SIZE]
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 26 mei 2006 om 11:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Minister-President
|
![]() Ik probeer te overleven met mijn mentaal minderwaardig ezelshouderschap... Mocht ik dit niet doen zouden mijn kinderen later gebonden zijn aan het mentaal minderwaardig ezelsschap....
![]() |
#12 |
Minister-President
|
![]() Echt een threadje voor mentaal minderwaardige ezelsschapbemiddelaars... Waar zit Donkie Sjot?
![]() |
#13 |
Minister-President
|
![]() Gay?
![]() |
#14 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
|
![]() ![]() Gij gaat de waarheid nog openbaren met uw vragen. Laatst gewijzigd door Bhairav : 26 mei 2006 om 11:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
|
![]() Citaat:
Maar ik herinner me dat je lid bent van het vws en reeds meedeed aan acties. Dus verzet je je en vorm je in die zin alleen al een uitzondering als vlaming. als elke werkezel zelfs nog maar één dag zou durven staken uit protest tegen de armoede, de nepstatuten en de ondermijning van de lonen dan zou dat al voldoende zijn. Tot op de dag dat de werkezel dit durft zal ik hem als vierde wereld militant van onderuit met de waarheid om zijn oren blijven slaan. en die waarheid ( die ik niet gemaakt heb doch slechts vaststel ) die is en daar gaat dit topic ook over dat de mentale volksaard van de vlaming inferieur en onderdanig is. Hadden we de walen niet gehad dan zou de dop al lang afgeschaft geweest zijn.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 26 mei 2006 om 11:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#19 |
Minister-President
|
![]() Ik moet me nergens uitpraten, noch ben ik verantwoording verschuldigd tegenover een mentaal minderwaardige...
![]() |
#20 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
I agree |
|
![]() |
![]() |