![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 30 mei 2006 om 19:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
|
![]() Ja zeg, een boek is toch meer waard dan een pot confituur? Niet te veel ineens eh.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
|
![]() Kijk, ik heb hier "De Meisjeskijker", een roman van ene James Lawson.
Lijkt je dat iets? ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik wil je wel eens mee uit eten nemen, KOBAF. Die confituur mag je dan wel houden, want ik denk niet dat een etentje met mij veel gaat opbrengen
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
|
![]() Das toch zeker direct een verdubbeling in waarde, een pot druivenconfituur vergeleken met dit boek. Zelfs al zit er ananas in je confituur.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
|
![]() laten we zeggen dat de marktwaarde van die ambachelijk bereidde pot biologische confituur normaal gezien iets van een 5 euro bedraagt. ( ga maar eens kijken in de bioshop voor een pot druivenconfituur - ze zullen dat moeten bestellen hoor ) daar komt nog bij dat het feit dat die pot confituur bestaat uit de vrucht van de arbeid van king of beggars and fleas maakt dat ie superexclusief is. Je gaat zoiets dus niet gemakkelijk nog eens vinden he. Soit en neem nu nog 5 euro - daar heb ik in de slegte een hele doos vol boeken voor. mijn zelfgekweekte druiven zijn meer waard dan wat oud papier he zeg.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 30 mei 2006 om 19:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Groot Bakkes : 30 mei 2006 om 19:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
|
![]()
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
|
![]() Phoe, ik vind je confituur al niet lekker meer.
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Minister-President
|
![]() stelletje losers: 15 euro
![]() |
#33 |
|
![]() tot hiertoe
een kapotte boiler van mambo of 15 EURO van cookie - daarmee zou ik iets anders kunnen kopen en dat dan weer verder verruilen dan ? of tien pollo s ? van groot bakkes ?? of een etentje met nynorsk ( dat ik in normale omstandigheden niet afsla ) ( maar ze moet de pot confituur niet hebben ) dus is het eigenlijk geen bod op de pot confituur ? tenzij ik dat etentje met nynorsk mag verder verruilen voor weer iets anders. een etentje met nynorsk lijkt me hoe dan ook meer waard dan zowel een pot confituur als alle andere biedingen tesamen.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 30 mei 2006 om 19:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
|
![]() ok zit hier even met een dillemma
voorstel aan nynorsk ik aanvaard je bod maar verruil het wel verder gaat er niemand op in dan gaan wij lekker samen eten en dan kom ik hier nadien terug mijn pot confituur slijten ok zo ? allee wie wil er gaan eten met nynorsk ![]() wie biedt ? [SIZE=1]ps en als het etentje wel verruild wordt dan trakteer ik u en wie ge maar wilt meenemen nadien stiekum op een barbecue op dat stuk grond.[/SIZE]
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 30 mei 2006 om 20:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#37 |
Minister-President
|
![]() Hangt ervan af of dienen boiler nog marcheert hé
![]() |
#38 |
|
![]() ik zie alleen niet in hoe ik 30 euro ga verder ruilen. tenzij ik er iets mee koop en dat dan weer verder verruil.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Europees Commissaris
|
![]() Een bod van slechts 30 euro om met nynorks te gaan eten is onacceptabel: we moeten materiële zaken ruilen om zo bij het gewenste einddoel te geraken een lap grond waarop met 4 x per jaar een tent mag opslaan om te vergaderen.
Deze gebruikersnaam wordt niet meer benut - maar wel mijn werkelijke naam : Roger Verhiest Laatst gewijzigd door 1handclapping : 30 mei 2006 om 20:09. |
![]() |
![]() |