![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
In het burgerlijk recht kan de omkering van de bewijslast. mvg Harald. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
mvg Harald. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door lombas : 31 mei 2006 om 11:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Exit De Witte dus, ...
of in elk geval, : "De Witte, wij bepalen wanneer ge uw bakkes moogt opendoen en hoever... " duidelijker kan niet ... allé wie heeft er goesting om Inquisitiepater te gaan spelen de voorkeur gaat uit naar een Dominicaan ¨die de heksenhamer van voor naar achter kan aframmelen, ervaring heeft met exorcisme en vooral luisterd naar Fuhrer Verhofstad, of Gauwleider De Gucht. 't wordt leuker met den dag den belgischen politiek... |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Alles gaat meer en meer ondergronds gaan, er zijn nu al mensen die hun eigendommen niet meer in de krant durven zetten, of een bordje te huur of te koop durven ophangen, ... Jef zal piet welk kennen die ervoor zorgt dat jan zijn huis verhuurt, ... en dat gaat bij meer en meer dingen zo zijn, want het is en blijft het volste recht van een verhuurder te bepalen wie hij in zijn eigendom toelaat of niet. Ik huur als buitenlander van een Italiaan, Wij moeten onze plan trekken met een taalprobleem, dat lukt, maar mocht die mens gezegd hebben in den tijd, die vent staat mij niet aan, ik moet daar niks van weten, dan was dat ook zo geweest, no hard feelings. Wij hebben die mens natuurlijk wel van in het begin met respect behandeld , vriendelijk geweest, en duidelijk gemaakt dat hij steeds iemand kon contacteren in geval van problemen, die mens heeft zelf nen sleutel en kan binnenkomen wanneer hij maar wil en hoe vaak hij maar wil. Dat is een kwestie van vertrouwen hebben in mekaar , denkt ge dat ik met die gast een deal zou aangaan als ik hem niet moet ? Wel dat is wederzijds, als dat vertrouwen er niet, is moet ge ook niet verwachten van via een procesken uw gelijk te halen, want strikt juridisch is dat misschien wel zo, maar uiteindelijk wordt ge toch de looser. Een huurder die ik nie moet en via een gerechterlijke beslissing in mijn huis mag wonen, zal de dag beklagen dat hij ooit mijn kot gekozen heeft, dat geef ik u op een briefken, er zijn duizend en een perfect legale middelen te vinden om iemand het bloed van onder de nagels te pesten tot hij breekt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
rara wat de meeste huisjesmelkers / grootkapitalisten en huizenbezitters kiezen... 1 + 1 = nog altijd 2 niet ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik stak mijn kot nog liever in brand, of liet het gewoon invallen in deze situatie... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Idem voor werknemers. Elk ondernemend mens zou aan de Witte moeten signaleren dat hij als toppunt van anti-racisme enkel allochtone werknemers zal aannemen............... maar dan wel in het buitenland...........
Laatst gewijzigd door Supe®Staaf : 31 mei 2006 om 12:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
|
![]() hear hear voor Jos Verhulst.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Waarom? Eigenlijk hoeft er geen waarom, dat is juist het leuke aan discriminatie.
"Ahimsa is een eigenschap van moedige mensen" (Mahatma Gandhi) Laatst gewijzigd door Black Cat : 31 mei 2006 om 12:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
|
![]() Citaat:
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
|
![]() de geest van Stalin, Hitler, Mao en andere Pol Potten leeft nog steeds...
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
goed idee, ! Nee maar het is dus zo, stel gij hebt een huis, en ik verdenk u nie van racisme, maar ge wilt het verhuren en er komt een assielzoekster zonder middelen van bestaan vragen of ze dat huis van u kan huren, 't is een schoon huis da volledig in orde staat en waar ge 7 a 800 euro in de maand voor gaat vragen, gij weet net zo goed als ik dat die persoon da niet kan betalen, en wat meer is dat ze het gaat onderverhuren, aan god en klein pierke... Gaat gij dat huis verhuren, ... ? ik denk het niet en moest ge het wel doen, wel dan heb ik ook geen fluit compasie als ge het na 3 jaar terugkrijgt als een bouwval. Maar madam spant wel een proces in, via het centrumeke... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Als je je huis publiek te huur aanbiedt, MOET je het verhuren aan de EERSTE kandidaathuurder die zich aanbiedt en die bereid is de vraagprijs te betalen, tenzij je kunt aantonen dat je een geldige reden had om het niet te doen (maar zo zijn er niet veel). Momenteel riskeer je effectief nog gevangenisstraf als je het niet doet. Eigenlijk ben je al een potentiêle crimineel wanneer je je huis wil verhuren en je daarbij een beeld vormt van wie je als huurder zou willen hebben. Als je nog zelf wil kunnen kiezen, dan is de oplossing inderdaad, zoals je ook zegt, om je huis NIET publiek te huur te stellen, want dan is de antidiscriminatiewet niet van toepassing en MAG je discrimineren - wat in dit geval niet meer betekent dan verhuren aan iemand die je vertrouwen inboezemt. Enfin, zo is het nu, sedert 2003. Nog te zien wat er in 2006 verandert. Laatst gewijzigd door Chyron0 : 31 mei 2006 om 12:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Minister-President
|
![]() Discriminatie is een vorm van geweld.
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geweld is een agressie tegen het leven, de vrijheid of de eigendom van mensen. Zeggen aan iemand dat je hem/haar niet in je leven, vrijheid of eigendom toelaat, is geen agressie.
![]() |