![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Moet het Centrum voor Gelijke Kansen en Racisme worden afgeschaft? | |||
Ja, CGKR moet afgeschaft worden. |
![]() ![]() ![]() |
66 | 75,00% |
Neen, het CGKR moet worden behouden. |
![]() ![]() ![]() |
19 | 21,59% |
Geen idee. |
![]() ![]() ![]() |
3 | 3,41% |
Aantal stemmers: 88. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Met het geld dat ze daar al aan verpest hebben, hadden ze het gerechtelijk apparaat al voor een deel kunnen veranderen, en dat had misschien al voor een deel uw zogenaamd racisme kunnen oplossen ook... Het is trouwens wel treffend dat nu ineens zo out of the blue, er onderhandelingen lopen met Marroko om onze gevangissen leeg te gieten in de hunne, (daar is toch plaats genoeg... ) Ineens geen racistische C-130 deportatietoestanden uit een 70 punten plan meer Guy ? of moeten we dat anders zien, hé is de perceptie misschien anders... Ik zie dat alleen als het feit dat mijn stem wel degelijk effect heeft, namelijk de guy die zijne electorale pamper aan het volkakken is en schrik heeft voor wat komen gaat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Daarnaast voert het parket geen lastercampagnes met mijn belastingsgeld, tegen vuile hetero's. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Staatssecretaris
|
![]() Ik ben voor de vrijheid van meningsuiting en voor de vrijheid van overeenkomst, en dus ook voor de afschaffing van dit centrum. De 'misdaden' die dit centrum geacht wordt te bestrijden, zoals 'hate speech' en ‘negationisme’ en andere 'discriminaties', zijn immers helemaal geen misdrijven. In de jaren ’60 bv bestond dat allemaal niet; die dingen zijn uit de grond gestampt om een globalistische agenda te implementeren.
En �*ls het misdaden zouden zijn, bezondigt het centrum zelf zich wellicht aan deze ‘vergrijpen’. Een voorbeeld. De vroegere directeur van het centrum, Johan Leman, heeft in een brief gepubliceerd in HUMO (3 oktober 2000; het schrijven is een reactie op Dyab Abou Jahjah) bekend gemaakt dat in het CGKR, in de ‘cellen’ ‘racismebestrijding’ en ‘vorming in diversiteit’, 9 van de 19 personeelsleden allochtonen zijn. Rekening houdend met het gegeven dat ongeveer 10% van de bevolking allochtoon is, bedraagt de kans dat 9 op 19 personeelsleden allochtoon zijn ongeveer 1 op 25.000 Volgens mij heeft een instituut dat op zo’n manier belastingsgeld gebruikt geen morele autoriteit om tekeer te gaan tegen bv een firma als Feryn, die tenslotte geen belastingsgeld opsoupeert doch écht werk aflevert. Merkwaardig vind ik ook de samenwerking tussen CGKR en AEL, terwijl diezelfde AEL volgens het parket eigenlijk een privé-militie is (Verhofstadt lag vroeger al overhoop met Leman hierover, zoals hij nu met De Witte overhoop ligt; uit het antwoord van de regering in de senaat: “ De eerste minister stelt vast dat het hier gaat om een initiatief van het Centrum voor Gelijkheid van Kansen en voor Racismebestrijding dat daarover autonoom beslist. Zoals dat het geval is met alle andere aangelegenheden die onder de autonomie van het CGKR ressorteren, kan de eerste minister daarvan alleen akte nemen. Hij distantieert zich wel totaal van genoemd initiatief waarvan het nut en de meerwaarde hem ontgaan. In het licht van vroegere agitaties van de AEL en haar leiding en van verklaringen en uitlatingen die de leiding zich heeft veroorloofd, beschouwt de eerste minister de AEL allerminst als een gesprekspartner.”). Wat is dat allemaal? Ik volg dus Gerrit Komrij: "Ik ben voor onmiddellijke intrekking van alle subsidies aan alle racismebestrijdingsinstituten in Nederland. Laten ze maar een echte baan zoeken." (HUMO 22 april 1997). http://www.nieuwsblad.be/Article/Det...cleID=getqtc9d http://www.senaat.be/www/?MIval=/pub...620832&LANG=nl
![]() |
#24 |
Burger
|
![]() CGKR? Dat zijn toch die pipo's die hun eigen moeder zouden ruilen voor een allochtoon?
Afschaffeuuuh! |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor vrijheid, eigenheid en het weren van alle slachtofferloze "misdaden" uit de strafwet: HOEZEE.
Ja dus.
![]() |
![]() |
#27 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Die racistische moslimsite is terug online.
Onder de hoofding 'Sponsers' geeft ze een link naar het meldpunt racisme van het centrum. Die site ondergraaft de geloofwaardigheid van het centrum totaal. mvg Harald. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Banneling
|
![]() Het centrum moet afgeschaft worden omdat de zetten op de discimnatie en het racisme moeten afgeschaft worden.Discrimineren en aanzetten tot discriminatie mogen niet strafbaar zijn.Bedrijven mogen niet strafbaar zijn als ze allochtonen discrimineren.Politieke partijen mogen niet strafbaar zijn als ze radicale voorstellen van discriminatie ten nadele van allochtonen voorstellen doen
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
|
![]() als ze na de zetten nu ook nog de wetten willen aanpakken....
Samson, dat is een heel ondeugende hond... tja typefouten he jong... 'k hem der vandaag ook al wat bij mekaar gekregen... tjonge toch.. trek het je niet aan.. ik hou wel van zulke vertypingen... |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Banneling
|
![]() de volgende stap wordt wellicht een peiling met de vraag naar de afschaffing van het EVRM, en zal op dit forum wellicht een gelijkaardig resultaat halen.
de haat voor alles want anders is en rechten heeft verlegt stelselmatig haar grenzen, onder het mom van 'taboes doorbreken'. we hebben het gevonden, eureka! haat m�*g weer. vooral jegens minderheden en zwakkeren. ja, liefst gemakkelijke slachtoffers, zo zijn we wel. en we kunnen onze haat weer uitschreeuwen, en zo manifesteren we onzelf op de meest primitieve manier, die we door die idiote beschaving zo lang hebben moeten missen... |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Europees Commissaris
|
![]() [quote=Jos Verhulst;1737652]Ik ben voor de vrijheid van meningsuiting en voor de vrijheid van overeenkomst, en dus ook voor de afschaffing van dit centrum. De 'misdaden' die dit centrum geacht wordt te bestrijden, zoals 'hate speech' en ‘negationisme’ en andere 'discriminaties', zijn immers helemaal geen misdrijven. In de jaren ’60 bv bestond dat allemaal niet; die dingen zijn uit de grond gestampt om een globalistische agenda te implementeren.
En �*ls het misdaden zouden zijn, bezondigt het centrum zelf zich wellicht aan deze ‘vergrijpen’. Een voorbeeld. De vroegere directeur van het centrum, Johan Leman, heeft in een brief gepubliceerd in HUMO (3 oktober 2000; het schrijven is een reactie op Dyab Abou Jahjah) bekend gemaakt dat in het CGKR, in de ‘cellen’ ‘racismebestrijding’ en ‘vorming in diversiteit’, 9 van de 19 personeelsleden allochtonen zijn. Rekening houdend met het gegeven dat ongeveer 10% van de bevolking allochtoon is, bedraagt de kans dat 9 op 19 personeelsleden allochtoon zijn ongeveer 1 op 25.000 Volgens mij heeft een instituut dat op zo’n manier belastingsgeld gebruikt geen morele autoriteit om tekeer te gaan tegen bv een firma als Feryn, die tenslotte geen belastingsgeld opsoupeert doch écht werk aflevert. Merkwaardig vind ik ook de samenwerking tussen CGKR en AEL, terwijl diezelfde AEL volgens het parket eigenlijk een privé-militie is (Verhofstadt lag vroeger al overhoop met Leman hierover, zoals hij nu met De Witte overhoop ligt; uit het antwoord van de regering in de senaat: “ De eerste minister stelt vast dat het hier gaat om een initiatief van het Centrum voor Gelijkheid van Kansen en voor Racismebestrijding dat daarover autonoom beslist. Zoals dat het geval is met alle andere aangelegenheden die onder de autonomie van het CGKR ressorteren, kan de eerste minister daarvan alleen akte nemen. Hij distantieert zich wel totaal van genoemd initiatief waarvan het nut en de meerwaarde hem ontgaan. In het licht van vroegere agitaties van de AEL en haar leiding en van verklaringen en uitlatingen die de leiding zich heeft veroorloofd, beschouwt de eerste minister de AEL allerminst als een gesprekspartner.”). Wat is dat allemaal? Ik volg dus Gerrit Komrij: "Ik ben voor onmiddellijke intrekking van alle subsidies aan alle racismebestrijdingsinstituten in Nederland. Laten ze maar een echte baan zoeken." (HUMO 22 april 1997). http://www.nieuwsblad.be/Article/Det...cleID=getqtc9d http://www.senaat.be/www/?MIval=/publications/viewPubDoc&COLL=H&LEG=2&NR=270&PUID=33578443&TID=3 3620832&LANG=nl[/quote] Net vandaag is de aanklacht voor privé-militie vorming door AEL ongegrond verklaard. Laatst gewijzigd door spherelike : 1 juni 2006 om 13:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
|
![]() Citaat:
zolang dat ze de haat tegen het Vb maar niet verbieden is er geen vuiltje aan de lucht...
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 47 stemmen ( 74,60% ) Ja, CGKR moet afgeschaft worden.
14 stemmen ( 22,22% ) Neen, het CGKR moet worden behouden. 2 stemmen ( 3,17% ) Geen idee. Serieuze meerderheid voor de afschaffing, zo zou ik zeggen. . |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
maar daar zal jij je alvast niks van aantrekken zeker ![]()
Pelgrim [post=1803775] The B@ron roept net als vuilB op tot geweld [/post] Cashflow, alias Austrian, alias born2bewild, het stalken gaat door. Thai bedreigt mij fysiek Vlaams belangers dwepen met Hitler |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Banneling
|
![]() Mochten er nu eens in het Parlement mensen zitten die het volk vertegenwoordigden ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
en geen haatpropaganda moeten slikken was het nooit zover gekomen, dat weet u ook maar al te goed.
Pelgrim [post=1803775] The B@ron roept net als vuilB op tot geweld [/post] Cashflow, alias Austrian, alias born2bewild, het stalken gaat door. Thai bedreigt mij fysiek Vlaams belangers dwepen met Hitler |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
discrimineer u maar weg van dit forum als u toch wat meer discriminatie wil ![]()
|
![]() |
![]() |