![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb het al eens gezegd: schaf de gevangenissen af.
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die Marrokkaan heeft zijn huiswerk goe gemaakt, hij heeft gezien hoe de walen da regelen en gaat nu eens hetzelfde toepassen om ons te assymeleren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom men net met Marokko nog geen akkoord had is me een raadsel: het stikt hier van de Marokkanen!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
We hebben het hier over veroordeelde bandieten die goed wisten waar ze mee bezig waren. Laat ons stellen dat het veel erger kan, ik behoor tot de voorstanders van executiepeletons, electrische stoelen, enz... Een tripje naar Marokko voor een paar jaar, is dus nog altijd beter. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het lijkt me bovendien gezelliger om in een gevangenis te zitten waar de medegevangenen ook mijn taal spreken. (alhoewel dat hier natuurlijk niet veel zal schelen). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik vrees dat dat mooie voorstel een poging is om de bevolking blij te maken met een dooie mus, in het kader van de aankomende verkiezingen. Zoiets van we sturen er drie terug op een groep van honderd, of zo. Het VB moet het gras zoveel mogelijk van onder de voeten gemaaid worden, nietwaar... voor eventjes toch. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() gewoon weer een van de 200.000 beloften die Verhofstadt niet kan waarmaken.....
oesje het waren 200.000 jobs... |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Luister naar zijn woorden, maar kijk niet naar zijn daden ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Verhofstadt voert onze voorstellen uit !! ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() die met de dubbele nationaliteit blijven in Belgische gevangenissen zitten, het zijn die 1300 Marokkanen met slechts de Marokkaanse nationaliteit die zouden teruggestuurd kunnen worden.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
het zou nog een grotere besparing geweest zijn ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Citaat:
Minister Jettou herinnert Verhofstadt hier aan een oude belofte. Uit het slotcommuniqué van de Euro-Arab Parliamentary Dialogue, Damascus 11-13 july 1998 : http://www.medeainstitute.org/index.html?page=〈=&doc=1002 Citaat:
mvg Harald. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Vreemd, zéér vreemd om zoiets als wederdienst te vragen. Of zou dat voorstel niet eerder een 'ballonetje' zijn om naderhand toch die taal door te kunnen drukken in het onderwijs, ook al verhuist men geen gevangenen naar het land van herkomst? Is het niet Arabisch dan komen ze wel weer af om Chinees in het lessenpakket te brengen want "dat komt goed uit voor de toekomst" .. Toekomst? Als je die Chinese ambassadricevandaag hebt gehoord over het bezoek van de Dalai Lama in België dan vraag ik me af welke fijne toekomst men voor ogen heeft.
![]() |
![]() |
#36 |
Vreemdeling
|
![]() Volgens mij een goed initiatief van Verhofstad. Hopelijk blijft het niet enkel bij woorden. Dit is trouwens één van de enige punten van het Vlaams Belang waar ik kan achterstaan. Alles wat crimineel en allochtoon is mag terug naar land van herkomst. Uiteraard geldt dit niet voor een verkeersboete ofzo
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | ||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
De promotie van het Arabisch in Europa, en dus ook in België, is verworven. Onze politiekers moeten dat evenwel nog aan de bevolking kunnen aansmeren. Een interessante bijdrage gevonden op : http://www.freeworldacademy.com/glob...nstitution.htm Citaat:
[/FONT] En het blijft niet bij het aanleren van Arabisch. Kritiek op de islam is al bijna verboden (islamofobie). Daarna staat niets de islamisering en arabisering van Europa nog in de weg. mvg Harald. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Pelgrim [post=1803775] The B@ron roept net als vuilB op tot geweld [/post] Cashflow, alias Austrian, alias born2bewild, het stalken gaat door. Thai bedreigt mij fysiek Vlaams belangers dwepen met Hitler |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
Pelgrim [post=1803775] The B@ron roept net als vuilB op tot geweld [/post] Cashflow, alias Austrian, alias born2bewild, het stalken gaat door. Thai bedreigt mij fysiek Vlaams belangers dwepen met Hitler |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
het kapitaal die daar zit heeft zich al vrijgekocht nog voor het ooit tot een rechtzaak zou komen.
|
![]() |
![]() |