Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 5 juni 2006, 19:22   #21
smiley
Perm. Vertegenwoordiger VN

smiley's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Casca Bekijk bericht
I smell bullshit... en dat in een thread die al overloopt van zever!
De weinige bullshit die hier in deze thread te lezen valt komt van u (en pinbag).

Laatst gewijzigd door smiley : 5 juni 2006 om 19:24.
smiley is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juni 2006, 19:34   #22
pinbag
Parlementsvoorzitter

pinbag's schermafbeelding

Standaard

smiley je doet je nicknaam geen eer aan. het zou beter grupmy moeten zijn...

Bon, ik ben akkoord dat er consequent moet worden opgetreden en onder -handelt met het midden-oosten,migratie ectra, maar iedereen etiketeren als evil als ze iets voelen voor allah ectra, vind ik overdreven ...
pinbag is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juni 2006, 19:46   #23
smiley

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pinbag Bekijk bericht
smiley je doet je nicknaam geen eer aan. het zou beter grupmy moeten zijn...

Bon, ik ben akkoord dat er consequent moet worden opgetreden en onder -handelt met het midden-oosten,migratie ectra, maar iedereen etiketeren als evil als ze iets voelen voor allah ectra, vind ik overdreven ...
Waar zie je mij iedereen evil etiketeren die iets voor "allah" voelen? Ik heb het over de islam, de ideologie, niet over de slachtoffers ervan.

[SIZE=4]The truth revealed[/SIZE]

By J.B.
2006/06/02

While I was researching on pedophilia in Islam, I accidentally found your site (with the picture of the Mullah kissing the child). It was a pretty shocking image in fact.

Just a few info concerning me. I'm an 18 year old Lebanese Brazilian born Muslim, I live in France , and I study Law in university...

I'm an atheist since little more than a year now. At first I was quite neutral towards Islam, but later I just couldn't bear what I saw and read about it.

It's the arabic "mein kampff ! The pure Arabic-version of Nazism, fascism, Aryanism, nordicism...

I still cannot believe how Islam can be such a wide-spread religion... when it is a religion of hatred, intolerance, oppression, slavery and terrorism...

Thank goodness most Muslims are not "real" Muslims, because like this we would have one sixth of the world population as terrorists.

Most Muslims I know refute these atrocities in Islam.

But why don't they leave it? They’re scared, and they don't think!! The only thing they do is praying. Islam must be fought fiercely by intellectuals and thinkers.

It's the ideology of the man as a human being, and the man as a blind slave.It's the war between good and evil...

Sorry for this long intro... Anyway, I spent nearly half of my day checking the website and I really admired it and your personality.

I just thought of commenting and writing my experience with Islam.

I was born as I said earlier a Muslim, in a very liberal, non-religious family. Only my grandparents are big-time religious people. So they tried to make me different from my parents, a real Muslim.

So I used to imitate my grandparents in praying (eventhough I understood nothing), reading the Quran (as if it was a foreign language), and inciting me to get to know Islam more.

Once I started doing that (hurray I did), I started discovering the craziness and absurdity of this so called religion. this is definitely not a religion, it is a racist, schizophrenic, pragmatic, murder doctrine/ideology. I had so many non-Muslim friends, I loved them all... Quran suggested they wouldn't go to heaven, JUST BECAUSE they're not Muslims. I was so shocked that I went to ask a Sheikh.
Me: Is [...] this true?

Him: it is my child (I was about 14 back then).
Me: but that's impossible, they're great, nice, good people. Only bad people go to hell, right ?

Him: Yes, and also "kuffars". Christians are "muchrikins" (he was talking about the trinity, that they worship 3 gods not one), and jews are blasphemous. Islam is for the whole humanity, it should be the only religion. None Muslims WILL go to hell.

Me: But X. (a Christian) prays, believes in god, is a good person, had these beliefs since he was a child, he can't JUST go to hell like this. God wouldn't accept that.

Him: he should seek truth in Islam; it's the only way (started quoting some verses).

Me: oh ok...

After this day I started doubting Islam, saying how this could be true... it's illogical. Only a maniac could write such a thing. I started seeing that hatred, hell; killings are WAY more dominant than love, peace, etc...
All religions have atrocities, but NONE like Islam. All preach love, peace and chastity more!

I started taking upper biology classes since i was 15, and discovered Adam and Eve are a big time legend... the man is a naked ape! Darwin ’s THEORY is no longer a theory... It's been proven...

16 years old me: oh what's happening to my faith? Where are you God? I need help... then I said, wait a minute, what do I mean by God help me... Allah? I don’t need help from a maniac, nor from his schizophrenic, demonic prophet. The pedophile, the assassin, the fascist, the mass-murderer, and the non tolerant.

For a year I said I was agnostic, searching for other religions. At 17, I woke up, as an atheist, as a "Naturalist" (believing in science and progress), a Human rights defender, anti-Islam and Muhammad militant.
I'd be glad if I can help in any way Mr. Sina.

Hoping that your site will flourish much more, and open the eyes and the brains of the Muslims who can't see what Islam (fascism, racism, Nazism, hatred, intolerance, violence, terrorism, mental illness) is doing to them...
Heil Knowledge, Heil Freedom, Heil Respect, Heil Human Kind...

Sincerely,

J.B

Laatst gewijzigd door smiley : 5 juni 2006 om 19:47.
Oud 5 juni 2006, 19:57   #24
pinbag
Parlementsvoorzitter

pinbag's schermafbeelding

Standaard

Wel een ideologie van haat die word uitgevoert moet consequent worden aangepakt als deze tot actie overgaat.

maar de dialoog moet blijven bestaan in zekere vorm en liefst om het te voorkomen.
pinbag is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juni 2006, 20:05   #25
smiley

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pinbag Bekijk bericht
Wel een ideologie van haat die word uitgevoert moet consequent worden aangepakt als deze tot actie overgaat.

maar de dialoog moet blijven bestaan in zekere vorm en liefst om het te voorkomen.
Hoe kunt u nu in dialoog treden met ware volgelingen van die ideologie (fascisme) die niks anders willen dan jouw totale onderwerping, je totale overgave. Je capitulatie. Dit is wat islam onder "vrede" verstaat.

Laatst gewijzigd door smiley : 5 juni 2006 om 20:07.
Oud 5 juni 2006, 21:19   #26
Boadicea

Boadicea's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door smiley Bekijk bericht
Hoe kunt u nu in dialoog treden met ware volgelingen van die ideologie (fascisme) die niks anders willen dan jouw totale onderwerping, je totale overgave. Je capitulatie. Dit is wat islam onder "vrede" verstaat.
Ik vrees dat de islamofielen hier op dit forum van ons net hetzelfde wensen.
Wij zien telkens spoken volgens hen. We overdrijven en ga zo verder. Ondertussen onploffen er hier en daar wat terroristjes, maar tja, zolang het in Irak is, kan het hen niet deren en gebeurd er iets in Madrid of Londen, dan is het weer onze schuld.
Snap je het niet ... ze proberen enkel wanhopig hun handjes in onschuld te wassen. Ze piekeren erg hard op de collaborateurs uit WO ll, maar vergeten voor wiens kar ze nu zelf staan.
Oud 6 juni 2006, 22:08   #27
gsus
Lokaal Raadslid

gsus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boadicea Bekijk bericht
Ik vrees dat de islamofielen hier op dit forum van ons net hetzelfde wensen.
Wij zien telkens spoken volgens hen. We overdrijven en ga zo verder. Ondertussen onploffen er hier en daar wat terroristjes, maar tja, zolang het in Irak is, kan het hen niet deren en gebeurd er iets in Madrid of Londen, dan is het weer onze schuld.
Snap je het niet ... ze proberen enkel wanhopig hun handjes in onschuld te wassen. Ze piekeren erg hard op de collaborateurs uit WO ll, maar vergeten voor wiens kar ze nu zelf staan.
Denk je nu werkelijk dat de enige reden dat sommige mensen het noodzakelijk achten zichzelf op te blazen, het absolute geloof in de Koran is?

Zij willen niet de algehele moslimstaat over de hele wereld installeren, hoor, zij vinden gewoon rechtvaardiging voor hun extreme daden in hun geloof, net zoals andere moslims hun afkeer voor geweld prediken.

Maar de werkelijke reden voor het terrorisme ligt elders, vraag je maar eens af waar, en als je je informeert, doe het dan ergens anders dan op stormfront.
gsus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 juni 2006, 09:20   #28
Knorretje
Banneling

Standaard

Citaat:
Zij willen niet de algehele moslimstaat over de hele wereld installeren, hoor, zij vinden gewoon rechtvaardiging voor hun extreme daden in hun geloof,
Nooit gehoord van Dar-al-islam ?

De Belgische islamologen slaan tevergeefs alarm : enkelen hebben al te kampen gehad met disciplinaire sancties in het universiteit waar ze les geven of worden wettelijk vervolgt. Luistert naar Remi Hauman, professor aan de KUL : “Wanneer de gelegenheid zich voordoet strekt de Islam naar totale dominantie..Het is in die zin dat men de agressieve declaraties uit de Koran moet interpreteren tegenover andere religies Het is niet zo de inhoud van de koranvers die tellen maar de geest dat ze vervoeren. Zo voeden zij het agressieve gedrag van vele jonge allochtonen…Aangezien hun doctrine de andere religies (en de volkeren die deze uitoefenen) als minderwaardig aanziet trekken ze hun maar weinig aan van de gevolgtrekkingen van hun daden voor de mensen die niet aan hun groep behoren. Daarvan die mentaliteit die zoveen mensen irriteert (De Standaard, 11.7.1999).

Ziehier de profetische woorden van sjeik Hoessein Moussawi, één van de Hezbollah-leiders: "Vous Français, vous ne connaîtrez peut-être pas dans votre génération la République Islamique de France. Mais, c'est sûr, vous petits-fils ou encore vos arrière-petits-fils la connaîtront.
Inch Allah."

Citaat:
net zoals andere moslims hun afkeer voor geweld prediken.
Juist. Ze kwamen met miljoenen de straat op om te protesteren tegen de vernielingen en het geweld nav de Mohammed cartoons.
Ze houden 'witte marsen' bij de vleet, telkens zelfmoordterroristen tientallen 'Westerse ongelovige honden' de dood injagen.
Knorretje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 juni 2006, 10:17   #29
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Heeft er iemand gisterenavond (6/6) op Canvas naar het programma "Overleven" gekeken? Het betrof een uitzending over de ontwikkeling van de mens van embryo tot de geboorte.

Een normale, interessante uitzending, met gebruik van nieuwe technieken om de verschillende stadia in beeld te brengen. Gaande van de rijping van de eicel, de productie van sperma en de verschillende stadia nadat bevruchting had plaatsgevonden.

En nu komt het: in heel dit populair wetenschappelijke programma, volgde men gewoon de bestaande kennis en werd meermaals gewezen op de nieuwe technieken die het mogelijk maakten dit proces in beeld te brengen.

PLOTSKLAPS! plotsklaps dus, wordt er een hele stap opzijgezet en krijgen we het beeld van een BLOEDZUIGER. Wat blijkt volgens de gerenommeerde wetenschapper die ons door dit programma leidt?

Want wat blijkt? De innestelende bevruchte eicel gedraagt zich als een bloedzuiger! (enfin, nadien bleek dat het zich niet écht als een bloedzuiger gedroeg, want de eicel zoog geen bloed op, maar kom).

Het heeft even geduurd alvorens ik kon bekomen.
Na dit blijkbaar zeer noodzakelijk stukje vergelijking (bevruchte eicel = bloedzuiger), ging het programma gewoon door op een wetenschappelijke basis.

Nu, voor degenen die niks van islam afweten, is mijn paniekreactie natuurlijk onverklaarbaar. Echter, degenen die weten dat in de koran een beschrijving staat van de ontwikkeling van de foetus, die dan een paar decennia geleden tegen grove betaling ondersteund werd door een Westerse Wetenschapper, Mr. Bucaille, als bewijs dat de koran het écht wel bij het rechte eind had en DUS niet anders kon zijn dan het woord van Allah, hebben nu misschien dezelfde paniekreactie.

In de koran wordt namelijk beschreven dat één van de ontwikkelingsstadia van het embryo eruitziet als... jawel: een BLOEDZUIGER.

Citaat:
This statement is from Sura 23:14. The word "alaqah" refers to a leech or bloodsucker. This is an appropriate description of the human embryo from days 7-24 when it clings to the endometrium of the uterus, in the same way that a leech clings to the skin. Just as the leech derives blood from the host, the human embryo derives blood from the decidua or pregnant endometrium. It is remarkable how much the embryo of 23-24 days resembles a leech (Fig. 2). As there were no microscopes or lenses available in the 7th century, doctors would not have known that the human embryo had this leech-like appearance. In the early part of the fourth week, the embryo is just visible to the unaided eye because it is smaller than a kernel of wheat.
http://www.islam101.com/science/embryo.html

023.014
YUSUFALI: Then We made the sperm into a clot of congealed blood; then of that clot We made a (foetus) lump; then we made out of that lump bones and clothed the bones with flesh; then we developed out of it another creature. So blessed be Allah, the best to create!
PICKTHAL: Then fashioned We the drop a clot, then fashioned We the clot a little lump, then fashioned We the little lump bones, then clothed the bones with flesh, and then produced it as another creation. So blessed be Allah, the Best of creators!
SHAKIR: Then We made the seed a clot, then We made the clot a lump of flesh, then We made (in) the lump of flesh bones, then We clothed the bones with flesh, then We caused it to grow into another creation, so blessed be Allah, the best of the creators.

------------------

Het is dus al veel verder dan we denken: zelfs in populair wetenschappelijke programma's begint men er nu de islamitische leer bij te halen op een zeer slinkse wijze.
Nog even en onze kinderen leren op school dat in de koran exact staat beschreven hoe een embryo zich ontwikkelt.
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 juni 2006, 14:40   #30
Casca
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knorretje Bekijk bericht
Nooit gehoord van Dar-al-islam ?
Je bedoelt die Dar-al-islam waarvan de realisatie door veel Arabische heersers onmogelijk wordt geacht, vanwege de vele breuklijnen die door de moslimwereld lopen? Die 'Dar-al-islam'???

Citaat:
De Belgische islamologen slaan tevergeefs alarm : enkelen hebben al te kampen gehad met disciplinaire sancties in het universiteit waar ze les geven of worden wettelijk vervolgt. Luistert naar Remi Hauman, professor aan de KUL : “Wanneer de gelegenheid zich voordoet strekt de Islam naar totale dominantie..Het is in die zin dat men de agressieve declaraties uit de Koran moet interpreteren tegenover andere religies Het is niet zo de inhoud van de koranvers die tellen maar de geest dat ze vervoeren. Zo voeden zij het agressieve gedrag van vele jonge allochtonen…Aangezien hun doctrine de andere religies (en de volkeren die deze uitoefenen) als minderwaardig aanziet trekken ze hun maar weinig aan van de gevolgtrekkingen van hun daden voor de mensen die niet aan hun groep behoren. Daarvan die mentaliteit die zoveen mensen irriteert (De Standaard, 11.7.1999).
In de VS zijn er niet-islamitische minderheden die zich ook afzetten tegen de heersende waarden en normen. Dat moslims hun legitimatie halen uit de Koran betekent niet dat het hier om geen volstrekt normale menselijke reflex gaat. Of zo zegt mijn cursus psychologie toch... maarja, linkiewinkiemulticulkerkgezever zeker he?

Citaat:
Ziehier de profetische woorden van sjeik Hoessein Moussawi, één van de Hezbollah-leiders: "Vous Français, vous ne connaîtrez peut-être pas dans votre génération la République Islamique de France. Mais, c'est sûr, vous petits-fils ou encore vos arrière-petits-fils la connaîtront.
Inch Allah."
Met de nadruk op EEN... van de HEZBOLLAH-leiders...

Citaat:
Juist. Ze kwamen met miljoenen de straat op om te protesteren tegen de vernielingen en het geweld nav de Mohammed cartoons.
Ze houden 'witte marsen' bij de vleet, telkens zelfmoordterroristen tientallen 'Westerse ongelovige honden' de dood injagen.
Bij de grote terreuraanslagen zijn er wel degelijk betogingen geweest waaraan de grote moslimorganisaties meededen hoor.

Maarja, 'taqiyah' zeker?
Casca is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 juni 2006, 20:14   #31
Leviathan
Provinciaal Statenlid

Leviathan's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
"de islam" bestaat niet.
Aha, één van de strijdkreten van de linkse onderkruipers. "De koran" bestaat echter wel, wordt door alle Islamitische stromingen beschouwd als de letterlijke woorden van één of andere denkbeeldige god en loop over van de haat en terreur. Blijf jezelf maar wijsmaken dat dit een vredelievende religie is en een verrijking voor onze cultuur!

Leviathan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 juni 2006, 20:45   #32
Casca
Minister

Standaard

Er bestaan genoeg verschillende interpretaties van de koran om te zien dat er ook een vreedzame invulling aan kan worden gegeven.

Of het een verrijking is van 'onze' cultuur kan mij eigenlijk maar weinig schelen. Ik hou in ieder geval van pita, ik kom goed overeen met mijn vrienden en voor de rest hou ik er mijn eigen levensbeschouwing op na.

'Onze cultuur'... je bent toch wel 50 jaar te laat hoor
Oud 9 juni 2006, 12:25   #33
smiley

Standaard

Citaat:
Er bestaan genoeg verschillende interpretaties van de koran om te zien dat er ook een vreedzame invulling aan kan worden gegeven.

Of het een verrijking is van 'onze' cultuur kan mij eigenlijk maar weinig schelen. Ik hou in ieder geval van pita, ik kom goed overeen met mijn vrienden en voor de rest hou ik er mijn eigen levensbeschouwing op na.

'Onze cultuur'... je bent toch wel 50 jaar te laat hoor
Als je 90% van de koran weggooid en dan hebben de weinige goede dingen die er in staan dan nog alleen maar betrekking op de moslims zelf. Als je wil kan je van het boek mein kampf ook een vreedzame invulling geven door gewoon niet te lezen wat er geschreven staat. Brave mensen die zichzelf moslim noemen houden zichzelf voor de gek. Zij zijn alleen maar moslim in naam.

Laatst gewijzigd door smiley : 9 juni 2006 om 12:27.
Oud 10 juni 2006, 01:02   #34
willem1940NLD

Standaard

De koran ontraadt doodslag tussen moslims onderling; dat is toch heel erg vredelievend?
willem1940NLD is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 juni 2006, 18:22   #35
driewerf

driewerf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door willem1940NLD Bekijk bericht
De koran ontraadt doodslag tussen moslims onderling; dat is toch heel erg vredelievend?
vergeleken met wat christenen onderling hebben uitgevreten: zéér vredelievend. 8)
driewerf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 juni 2006, 23:03   #36
smiley

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door driewerf Bekijk bericht
vergeleken met wat christenen onderling hebben uitgevreten: zéér vredelievend. 8)
De moslims hebben niks anders gedaan dan elkaar de kop inslagen (shijieten tegen soennieten en andere kwieten) en dat gaat door tot op de dag van vandaag. Als er geen niet-moslims meer zijn om te vermoorden dan vermoorden ze elkaar wel. Peace !

Laatst gewijzigd door smiley : 10 juni 2006 om 23:05.
Oud 10 juni 2006, 23:05   #37
Casca
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door smiley Bekijk bericht
De moslims hebben niks anders gedaan dan elkaar de kop inslagen (shijieten tegen soennieten en andere kwieten)
Onze kenner 8)
Oud 10 juni 2006, 23:06   #38
smiley

Standaard

Citaat:
Onze kenner 8)
Inderdaad.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:06.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be