![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() Ik geef je 100 % gelijk. Entertainment is een zaak van de privé en dient niet met overheidsgeld gesubsidieerd te worden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Europees Commissaris
|
![]() Jammer, geen zender meer dan zonder irriterende, repeterende en degenererende "broodnodige boodschappen."
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, en?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het enige verschil is het stuk tijdens de programmatie zelf, en als je daar niet tegen kan, zap je weg of neem je het op om door te spoelen (doen wij thuis meestal). Hetzelfde kan je zeggen van de kranten, of van de Knack, of van de Humo, daar staat ook reclame in. Die reclame is nodig om de zender goede programma's te laten uitzenden. Doen ze dat niet, dan kijkt er ook geen kip. En terecht. Het is een toffe samenwerking tussen televisie (media) en commerciële propaganda (geld). Zonder geld geen media, zelfs geen staatsmedia. Hoe kan een staat nu iemand verplichten te betalen voor TV, voor media sur tout?
Laatst gewijzigd door lombas : 7 juni 2006 om 08:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | ||||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
De prijs van reklame wordt ook doorberekend naar de klant. Als ik persil koop en geen vtm kijk, wordt ik ook verplicht mee te betalen aan de programma's van vtm. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Entertainment neen..., maar in plaats van de zoveelste 'kampioenen' en zoveelste 'holocaust', zou er af en toe geen concertje, toneel of opera afkunnen? 't is godgeklaagd dat je daarvoor o.a. naar ARTE moet zappen. Ik bedoel, dat zou een van de taken van de VRT moeten zijn, waarvoor ze imho wél overheidsgelden zouden mogen ontvangen. Het zou in ieder geval beter besteed geld zijn, dan voor het jurkje van Miss jetadore of de boekjes met verf Het kon vroeger wel (al moest je er onder meer Fred Brouwers bijnemen) - nu is het enkel kijkcijfers en 1/2 platitudes wat de klok slaat. ________________ moi Laatst gewijzigd door Hexy : 7 juni 2006 om 09:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Niet te hard van stapel lopen hé; Het is niet omdat ik iets tegen reklameblokken heb die mijn film onderbreken, dat ik hier de republiek sta uit te roepen he. Citaat:
En wat te denken van reklame voor en na kinderprogramma's? Laatst gewijzigd door Havana : 7 juni 2006 om 09:34. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Europees Commissaris
|
![]() dubbel
Laatst gewijzigd door Havana : 7 juni 2006 om 09:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Havana : 7 juni 2006 om 10:08. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Burgemeester
|
![]() Mislukkeling Janssens,
Aangezocht door SS om dikbetaalde voorzitter te worden van de PS a, na één jaar te licht bevonden en door SS himself vervangen. Janssens om den broden gedumpt als minder betaalde burgemeester van Antwerpen. Ter financiële compensatie kreeg hij er een zetel bij in het parlement, zonder dat hij die verdiende en zonder dat hij er ooit is. Loopt nu rond bewerend dat hij boven alle partijen staat en een uniek wezen is. Uniek vond hij zichzelf al voor hij zakte als voorzitter, boven alle partijen betekend laat me mijn post en centen en ik laat jullie ( de dictatoriale mederegeerders) met rust. Verder houdt hij zich onledig met - stokebrand te spelen in de voetbal wereld, - met de nationale ondemocratische sport pesten van het Vlaams Blok - 1 op 3 Antwerpenaar als onbenullen voorstellen, omdat ze doorzicht hebben. - Links, groen, blauw en Orange tot onbestuurbaar grijs verleiden en er nog prat opgaan ook. - Met de marketing wetenschap” dat als je een leugen duizend maal herhaald er wel een gek je geloofd”, blijft hij zichzelf, de tv kijker en radio luisteraar in trance praten over zijn O zo hemelse verwezenlijkingen, die in werkelijkheid mooi verpakte shit zijn. - het opvrijen en slijmen van allochtone stemmen, - verder arrogant zijn te samen met zijn beruchte kroost. - Marketing is duidelijk zijn vak, hij blijft erin slagen, hoe onwaarschijnlijk ook, zichzelf aan te smeren aan de Antwerpenaars. Hij heeft natuurlijk de change dat er niks bijzonder in de andere dictatoriale partijen zit. Kortom deze man is het voorbeeld dat; Het product onbelangrijk is en de marketing alles. de media alles verkoopbaar maken, in Rwanda een genocide in België domheid, coruptie en de dictatuur. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Als je trouwens niet de opvoedkundige maturiteit hebt boven je kinderen te staan, moet je er niet mee beginnen ![]() Ik bespring ook niet elk meisje dat me er aantrekkelijk uitziet. Zoiets moet je dus leren.
Laatst gewijzigd door lombas : 7 juni 2006 om 10:13. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik vind dat er op moet worden toegekeken, dat men kinderen niet tè materialistisch gaat opvoeden en valse verlangens bij ze gaat opwekken. ... maar we drijven af ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In Cuba was het wel tof om nergens reclame te zien. Tja, er valt dan ook niets te rapen. Keerzijde was dat je overal Fidel en Che zag. Persoonlijk ga ik liever een biertje halen en wat borrelnootjes dan 6 uur lang naar het gezever van de persoonlijke one man talkshow van Chavez te zien. Als een kind lego op televisie ziet, en de ouders kunnen het niet betalen, dan dient dat kind een opvoedkundige geldwaarde bijgebracht te worden. Dat is zeer belangrijk, want het leert ook in te zien wat bepaalde mogelijkheden zijn, etc. Maar ouders dragen inderdaad een zware verantwoordelijkheid, en bij sommige mensen groeit het besef dat hun kind niet gelukkig kan zijn indien het niet alles krijgt wat het vraagt. Dat lijkt me een omgekeerde houding, een soort postantisnobisme. Om nu even wat voorbeelden te geven.
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Het is niet te onkennen dat materialisme in de hand wordt gewerkt en valse behoeften worden gecreëerd. Anders zou reklame zijn doel missen. enfin: http://www.nieuwsblad.be/Polls/index...t&surveyid=575 |
|
![]() |
![]() |