![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Superstaaf,
U was toch zo boos toen Kardinaal Daneels zijn 'Waar was u?' speech hield? Waarom mag een liberaal niet boos zijn over iets wat hij belangrijk vindt? Hij verbiedt toch niets? |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar wilde ik hem daarmee het zwijgen opleggen? Nope. Ik wees verontwaardigd op zijn totaal van de pot gerukte culpabilisering. Maar hij mag wmb betreft een heel eind (en nog veel verder) wegzeiken. Citaat:
Voor mijn part mag dus iedereen de meest abjecte afzeik verkopen, zolang ik *niet verplicht ben hem te aanhoren *er mijn (andere) mening mag tegenoverstellen Tommelein mag dus pleiten voor muilkorving van een bepaalde groep, ik mag hem daarover aanpakken en het erg onheus vinden. 8)
![]() |
![]() |