![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Duidelijker kan echt niet meer... Je moet het natuurlijk wel willen lezen...
![]() |
#22 |
Burger
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waar zit het racisme in ?
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 9 juni 2006 om 10:29. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Uit de VRT-nota blijkt duidelijk dat de VRT een politiek en antidemocratisch instrument van formaat is.
Citaat:
Laatst gewijzigd door Knuppel : 9 juni 2006 om 10:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jij hebt je portie propaganda al binnen voor vandaag. Brave burger!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Burger
|
![]() Nee, 't is eigenlijk anders: ik stelde de propaganda in vraag, maar ben tot de constatatie gekomen dat het VB inderdaad racistisch is. 't Is niet omdat de propaganda van de andere partijen juist is, dat wij zouden geindoctrineerd moeten zijn, om ook de waarheid te weten te komen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Burgemeester
|
![]() Al een geluk dat hij niet vroeg of hij;
- " de kont van verhofstd moest likken" - tegen Ahgira aan slurken en haar zeggen hoe mooi en lief ze is. - in de loge gaan, een linkse partijkaart kopen - promoveren in censuurkunde Al een geluk dat er toch een is diezijn persoonlijkheid en ziel niet aan de duivel wil verkopen. Laatst gewijzigd door humble : 9 juni 2006 om 10:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Schepen
|
![]() Waar zit het racisme of ben je dat in je denkbeelding rood wereldje bij aan het denken?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Alsof Mohammed modaal van om de hoek er continu voor ijvert om zijn dochters te laten besnijden... ![]() Djeezes!
![]() |
![]() |
#30 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Met zijn verwijzing naar de islam door eerst over het bidden naar Mekka te praten, en daarna een uitspraak over vrouwenbesnijdenis. Zit hij dicht bij de tekst die toen aanleiding gegeven heeft tot de veroordeling. En waarom hij dit niet mag doen, daarvoor moet je de vele blazijden van de vermelde topic lezen. Ik ga het hier niet allemaal opnieuw zeggen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Volgens de wet is racisme niet noodzakelijk gebaseerd op ras (of beter zogenaamd ras zoals het in de wet staat omschreven), maar kan ook op huidskleur, afkomst of nationale of etnische afstamming gebaseerd zijn.
En voor alle duidelijkheid onder etnische afstamming verstaat men leden van een naar afkomst en cultuur onderscheiden groep. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
|
![]() Citaat:
![]() Het is ver gekomen in dit land. Hoe de islamofielen trachten om alles wat ook maar eventjes ruikt naar kritiek op de islam in het racsime hoekje te duwen... De mandataris van het VB sloeg met zijn schrijven de nagel op de kop !
http://www.exmoslim.org/http://www.youtube.com/watch?v=jHnxdgk3P68 Laatst gewijzigd door smiley : 9 juni 2006 om 11:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waren we meteen van het VRT gebouw afgeweest... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zou de vraag zelf niet eens, stellen, ik zou nog nie willen sjampieter drinken met dat bendeke hypocriete salon comunisten. Met van die echte commies ala solidarnosh, zou ik zelf nog derby pils willen drinken ![]() ![]() Maar toch nie met die salon communisten zeker... laat staan met zo'n bende gedegenereerde BV's, ... Maar kom ik weet het, het gaat om het princippe van de uitnodeging. Nu ik vind dat heel simpel ,wie mij geen uitnodeging stuurt, krijgt ook gene kadeau ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Inderdaad, ook dat is racisme, als ge hun flutwetje letterlijk neemt, om nog maar eens aan te tonen dat het hier om een flutwetje gaat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Discriminatie op basis van politieke overtuiging valt toch onder de anti-racisme wet?
Op welke grond mag de VRT zich dan boven deze wet stellen in de uitoefening van hun NEUTRALE functie? Zo te zien wil de VRT dus weldegelijk een platform aanbieden aan mensen die zich vijf maal daags naar Mekka richten, evenzeer aan mensen die uit "culturele" (sic) overtuigingen hun dochters laten besnijden, maar NIET aan mensen die lid zijn van een politieke partij die gewoon meedoet met de democratische verkiezingen. Raar landje. |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
|
![]() Citaat:
En de tekst die ik aanhaalde komt gewoon uit de Belgische wet, maar aan die wet moeten enkel vreemdelingen zich houden volgens jou zeker? En hoe de VB mandataris met zijn schrijven de nagel op de kop sloeg ontgaat mij volledig. Tenzij alle genodigden aan de door hem gesugereerde voorwaarden zouden hebben voldaan, quod non. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
|
![]() Het gaat in dat artikel niet over het feit dat het VB eventueel onterecht* niet zou zijn uitgenodigd. Het gaat over de inhoud van de brief waarmee het VB-bestuurslid protesteerde.
(*ik zie nergens in het artikel staan / heb geen weet van het feit dat alle partijen behalve het VB werden uitgenodigd) |
![]() |
![]() |