![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Schepen
|
![]() Ik blijf dus op mijn honger zitten. Blijkbaar vindt U het interessanter om iemand die iets niet begrijpt belachelijk te maken dan om een echt verhelderende antwoord te geven. Waarvan akte.
Waar ik ook akte van neem is de duidelijk racistische ondertoon waarmee U me tracht te overtuigen dat ik nog bijscholing zou nodig hebben. Mijn conclusie is dat U niet echt weet wat U zelf schrijft, en dat uw schrijfsels voortaan dus best vanuit die optiek gelezen worden... Het volstaat duidelijk niet om een hoop intelligent klinkende woorden na elkaar te zetten om een intelligente zin te krijgen. Pouma, kan jij anders even Thomas helpen verklaren wat hij geschreven heeft ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Khaled, als het bij mij niet lukt, vrees ik dat je bij Pouma ook niet meer terecht kan om hulp. Misschien kan je eens op forums proberen die meer op jouw niveau discussieren.
Neem vooral hiervan akte!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Misschien is er wel iets mis met jouw niveau, want jij schijnt nog altijd niet te begrijpen dat je op deze manier mensen recht in de armen van het Blok drijft. Wat in mijn geval aardig aan het lukken is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Schepen
|
![]() Zijnde ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Het verschijnsel dat mensen zich onder bepaalde omstandigheden hechten aan de personen die hen ernstig onrecht aandoen De naam komt voort uit 1973 waar in Stockholm. Een groep bankrovers hield daar zes dagen lang vier gijzelaars vast en dezen bleken na afloop van de gijzeling erg op de bankrovers gesteld te zijn geraakt. Bovendien was bij hen het idee ontstaan dat de bankrovers de goed partij was en de politie de slechte partij was. Dit kan begrepen worden als een overlevingstrategie Zonder de verteking zou de situatie niet uit te houden zijn geweest. Voorwaarde voor het optreden van het stockholm syndroom zijn dat de situatie als levensbedreigend kan worden ervaren,dat het slachtoffer (overlever) het gevoel heeft niet te kunnen ontsnappen. Dat het slachtoffer geen of weinig contact heeft met derden en dat de agressor zich soms ook van zijn vriendelijk kant laat zien. Het Stockholm syndroom kan ook optreden bij vrouwen,die door hun man worden mishandeld,incestslachtoffers (overlevers) Politieke gevangenen,sekteleden enz enz. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Schepen
|
![]() Bedankt voor de uitleg Paulus, heel interessant ! Weer iets bijgeleerd.
Ik kan U echter geruststellen dat ik daar absoluut geen last van heb. Ik ben alleen nogal nieuwsgierig van aard, en als iemand iets zegt wat ik niet dadelijk begrijp dan probeer ik meer uitleg te krijgen. Meestal zijn de mensen heel behulpzaam (zoals U dus), maar in het geval dat dat niet zo is dan durf ik wel meer al dan niet lastige vragen te stellen. En zeker als men mij plots uit de hoogte gaat behandelen. Hebben 'minder intelligente' mensen misschien minder rechten ? Wat voor zin heeft het om iets te schrijven als je achteraf niet eens bereid bent om er de nodige uitleg over te verschaffen ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | ||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Met je reactie op de vragen van Khaled bewijs je echter dat je even onkritisch en vol vooroordelen zit en te werk gaat in je uitingen naar anderen van deze maatschappij. Het hoeft namelijk niet zo te zijn dat iemand met de nickname "Khaled" op het forum een allochtoon is die onze taal niet begrijpt. Je legt hier een onbewezen causaal verband tussen de persoon(lijkheid) en de nickname die hij gebruikt. En wat het verwijt van "kommaneukerij" betreft: je werkt dit zelf in de hand door gebruik te maken van allerlei soorten van "moeilijk" substantieven, adjectieven en betrekkelijke bijzinnen die uiteraard voor de goede verstaander glashelder kunnen lijken, maar voor de gewone mens en eventiueel een allochtoon die je "univ"-taaltje niet begrijpt, onverstaanbaar lijken. Je bent dus zelf de oorzaak van de kommaneukerij die je anderen verwijt. QED |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Wie maakt het hier nu ingewikkeld, denk je?
Voor de "gewone" mensen op dit forum: Het Vlaams blok wil jullie vanalles gaan verbieden en verplichten. Simpeler kan niet denk ik. Zelfs een Khalid zal hier wel mee weg zijn, vermoed ik.
Je mag Moslim zijn, als ik tegen de Islam mag zijn. Dan denken wij beiden multi-cultureel en kunnen we zo naast elkaar leven en er met elkaar over discussieren tussen pot en pint. (als u tenminste een pintje mag drinken van uw geloof). |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#32 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Dit artikel ging voornamelijk over die paar heren en dame's die binnen de partij aan de touwtjes trekken. Dit artikel ging voornamelijk over het dictatoriaal gedrag van deze mensen. Gehoorzamen,correct in de pas lopen of lidkaart terug inleveren. Men praat binnen het Vlaams Blok,steeds over het monddood maken van de burger Men praat binnen het Vlaams Blok, steeds over het cordon-sanitair. Wanneer men de interne keuken van het Vlaams Blok,werkelijk kent,dan merkt men dat de bestuursleden,en mandatarissen van deze partij hun eigen militanten monddood maken.Persoonlijke initiatieven van militanten of kiezers worden genegeerd.Onlangs hebben wij tevens mogen vernemen via de media,dat mijnheer Dewinter naar aanleiding van het visa-schandaal onze rechtstaat wilde onderuit halen.Ik hoop van harte dat wij nooit in Antwerpen een dictator als burgemeester krijgen.Ik hoop van harte dat Vlaanderen gevrijwaard blijft van een dictatoriaal bewind Ik hoop van harte,dat de natte droom van het Vlaams Blok (onafhankelijk Vlaanderen)mag eindigen in een nachtmerrie ![]()
![]() |
![]() |
#33 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Deze topic lijkt me zinloos. Thomas, jij hebt duidelijk niet de intentie om op een volwassen manier een discussie aan te gaan, jouw enige doel is het verspreiden van desinformatie, en vervolgens het afwimpelen van diepgaande vragen. Jij bent er volgens mij van overtuigd dat iemand die het niet onmiddellijk volmondig met je eens is een imbeciel is of een Vlaams Blokker, in jouw opinie waarschijnlijk beide. Jouw mentaliteit doet me inderdaad denken aan iemand die gestudeerd heeft/aan het studeren is en die vanuit een ivoren toren neerkijkt op het pleps, het voetvolk, overtuigd dat hij alle waarheid in pacht heeft en dat iedereen maar best onmiddellijk die waarheid overneemt. Ik wens U veel sterkte. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Zo zitten er hier nog een pak hoor ![]() 'k zal geen namen noemen, je zal het wel zelf ondervinden ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | ||
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Minister-President
|
![]() Thomas,
Doe eens wat serieus tegen Khaled, hij wil gewoon een duidelijke uitleg, en gij zit hem belachelijk te maken. Om eerlijk te zijn vind ik het nogal kinderachtig van jou hoor. |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |