![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Het propageren van homoseksualiteit zoals het huidige regime dat doet, gaat in tegen een gezonde volksgemeenschap. Ik volg het Vlaams Belang hier in volledig. Laat de homo's in de slaapkamer doen wat ze willen, maar erken dit afwijkend menselijk gedrag niet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Jij wordt een woessie... ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Homoseksualiteit is een geaardheid die we moeten aanvaarden. Ze is er, en het staat iedereen vrij ze te beoefenen.
Maar het promoten van de groene en rode jongens is inderdaad sterk overdreven, net als de "Vuile Hetero" slogan van het CGKR. Ze willen kost wat kost een "niet verzuurde" maatschappij creëren. Minderheden zijn volgens hen steeds "leuk." Of het nu over homosexualiteit gaat, of over een gevaarlijke sekte zoals de Islam. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
|
![]() Een wat ?
Men moet wat realistisch blijven, met kan toch niet iedere slaapkamer gaan controleren, of er geen komokoppel in ligt. Gewoon doen zoals vroeger, homo's niet erkennen en verbieden van homopropaganda zoals gay parades enzovoort... |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Nu ja llaat de holebi's maar kapot gaan hé, totaal geen opvang om zich in hun outing gesteund te voelen en ergens op te kunnen terugvallen; chapeau want de laatste jaren hebben we een imense vooruitgang geboekt, iets om héél terecht erg fier op te zijn!
![]() |
![]() |
#27 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik weet niet of je een grote vooruitgang geboekt hebt. Door al die campagnes en overheidspropaganda lijkt homosexualiteit eerder iets "leuks," iets waar je "aan mee kan doen" maar waar je ook mee kan ophouden wanneer je er geen zin in hebt. De overheid banaliseert homosexualiteit.
Mijn visie: aanvaarden dat álle liefde van God afkomstig is. Homosexualiteit moet niet opgehemeld worden, maar ook niet afgebroken. Er moet geen probleem van gemaakt worden, want eigenlijk zou er geen probleem moeten zijn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
#29 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
![]() VB tegen vreemden? neeee... de vreemden zijn tegen het vb... das iets anders... vb tegen holebi's? neeee... de holebi's zijn tegen het vb... Als het ware is de vb het best in wat ze doet,laten uitschijnen dat ze zoo'n sukkelaars zijn, nooit iets gezien, nooit iets gedaan of gezegd, en iedereen is tegen hen, niet omgekeerd... jeeezz.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
En ik heb niet gezegd wat ik bedoel met dat "vuil"8)
![]() |
![]() |
#31 |
Parlementslid
|
![]() Inderdaad, heb ik trouwens al gezegd wat ik met 'vuil' bedoel?
"So, excuse me Mr., but I'm a mister too. And you're givin' Mr. a bad name, Mr. like you. And, I'm taking the Mr. from out in front of your name, 'cause it's a Mr. like you that puts the rest of us to shame. It's a Mr. like you that puts the rest of us to shame." |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
|
![]() Het staat mss ni officieel op papier dat ze dat zijn, ma da betekent ni dat ze dat niet zijn in de praktijk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dit is helemaal geen argument. Pedofilie en kleptomanie zijn er ook en vormen ook afwijkende vormen. Zelfs al men in onze samenleving homoseksuelen de ruimte biedt voor hun afwijkende identitaire beleving, houdt dit nog niet in dat men het op dezelfde hoogte moet plaatsen als de normale ordening.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
|
![]() En als we dat TOCH doen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Omdat bij hen de seksuele drift net zo ontspoort is als bij homoseksuelen: het richt zich tot een ander doel dan de natuurlijke ordening. Ik weet wel dat het ene strafbaar is en het andere niet, maar het gaat om de psychologische afwijking.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Minister-President
|
![]() Waar er geen enkel bewijs van is dat het om een psychologische afwijking gaat en dat homoseksuelen hier met pedofielen vergeleken worden dan vind ik echt te verregaand en zegt héél véél over de homofoben!
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vooreerst ben ik helemaal geen "homofoob". En daarenboven lijkt me het nogal logisch dat het om een afwijking gaat. Bij wie opgewonden raakt bij het zien van een kinderlijfje, is er duidelijk iets mis in de bovenkamer. Net zo is er een afwijking bij mensen die seksueel aangetrokken worden door mensen van hetzelfde geslacht. Onze natuurlijke bouw wijst immers niet die richting uit.
|
![]() |
![]() |