Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Partijpolitiek en stromingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie.

Antwoord

Discussietools
Oud 19 juni 2006, 17:48   #21
netslet
Minister-President

netslet's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje Bekijk bericht
Zal ik nog eens enkele citaten van VB politici van onder het stof halen waar in homohaat héél duidelijk is!!
En indd de kerk is nog veel meer dan een homohater, de kerk is zijn naam niet waardig, als je zo'n homohaat in het vaandel draagt maar nog veel meer, als je AIDS in de hand werkt door condooms te verbieden, als je ongelukkige kinderen die totaal geen leven hebben in de hand werkt door abortus te verbieden, als je onnoemelijke pijn in de hand werkt door euthanasie te verbieden.... wel in mijn ogen is dat krapuul! Enmet dat krapuul bedoel ik dan vooral de heren van het vaticaan.
Het grote "voordeel" van de Kerk is dat ze al die dingen wel kunnen zeggen, maar dat ze de mensen niet kunnen dwingen om bepaalde dingen te doen. De staat kan dit echter wel. Ik spreek mij natuurlijk niet uit over landen waar er geen scheiding tussen Kerk & Staat is.
netslet is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juni 2006, 20:30   #22
Max van Dietschland
Perm. Vertegenwoordiger VN

Max van Dietschland's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het VB is een homohatende partij en is helemaal geen vooroordeel maar de volledige waarheid; alle citaten door de jaren heen van VB'ers kunnen dit alleen maar bevestigen!
Het propageren van homoseksualiteit zoals het huidige regime dat doet, gaat in tegen een gezonde volksgemeenschap. Ik volg het Vlaams Belang hier in volledig. Laat de homo's in de slaapkamer doen wat ze willen, maar erken dit afwijkend menselijk gedrag niet.

https://x.com/dietschland
Max van Dietschland is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juni 2006, 20:32   #23
lombas
Secretaris-Generaal VN

lombas's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door max4westland Bekijk bericht
Het propageren van homoseksualiteit zoals het huidige regime dat doet, gaat in tegen een gezonde volksgemeenschap. Ik volg het Vlaams Belang hier in volledig. Laat de homo's in de slaapkamer doen wat ze willen, maar erken dit afwijkend menselijk gedrag niet.

Jij wordt een woessie...

Oud 19 juni 2006, 20:33   #24
lomeanor
Eur. Commissievoorzitter

lomeanor's schermafbeelding

Standaard

Homoseksualiteit is een geaardheid die we moeten aanvaarden. Ze is er, en het staat iedereen vrij ze te beoefenen.

Maar het promoten van de groene en rode jongens is inderdaad sterk overdreven, net als de "Vuile Hetero" slogan van het CGKR. Ze willen kost wat kost een "niet verzuurde" maatschappij creëren. Minderheden zijn volgens hen steeds "leuk." Of het nu over homosexualiteit gaat, of over een gevaarlijke sekte zoals de Islam.
lomeanor is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juni 2006, 20:36   #25
Max van Dietschland

Max van Dietschland's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lombas Bekijk bericht

Jij wordt een woessie...

Een wat ?

Men moet wat realistisch blijven, met kan toch niet iedere slaapkamer gaan controleren, of er geen komokoppel in ligt. Gewoon doen zoals vroeger, homo's niet erkennen en verbieden van homopropaganda zoals gay parades enzovoort...

https://x.com/dietschland
Max van Dietschland is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juni 2006, 20:36   #26
bartje
Minister-President

Standaard

Citaat:
Afwijkend??? Hoe, waar, wat??? Bewijzen...?????????

Nu ja llaat de holebi's maar kapot gaan hé, totaal geen opvang om zich in hun outing gesteund te voelen en ergens op te kunnen terugvallen; chapeau want de laatste jaren hebben we een imense vooruitgang geboekt, iets om héél terecht erg fier op te zijn!

Liefde is iets héél kostbaars, dat moet je echt koesteren
bartje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juni 2006, 20:39   #27
lomeanor
Eur. Commissievoorzitter

lomeanor's schermafbeelding

Standaard

Ik weet niet of je een grote vooruitgang geboekt hebt. Door al die campagnes en overheidspropaganda lijkt homosexualiteit eerder iets "leuks," iets waar je "aan mee kan doen" maar waar je ook mee kan ophouden wanneer je er geen zin in hebt. De overheid banaliseert homosexualiteit.

Mijn visie: aanvaarden dat álle liefde van God afkomstig is. Homosexualiteit moet niet opgehemeld worden, maar ook niet afgebroken. Er moet geen probleem van gemaakt worden, want eigenlijk zou er geen probleem moeten zijn.
lomeanor is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juni 2006, 20:52   #28
lombas
Secretaris-Generaal VN

lombas's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Een wat ?
Een woessie, een watje.

Oud 20 juni 2006, 09:27   #29
xylitar
Schepen

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door smiley Bekijk bericht
...
...

Het Vlaams Belang is het mikpunt van de holebi(federatie) !
Wat er ook gebeurt altijd is er wel iemand die het zaakje omdraait...
VB tegen vreemden? neeee... de vreemden zijn tegen het vb... das iets anders... vb tegen holebi's? neeee... de holebi's zijn tegen het vb...
Als het ware is de vb het best in wat ze doet,laten uitschijnen dat ze zoo'n sukkelaars zijn, nooit iets gezien, nooit iets gedaan of gezegd, en iedereen is tegen hen, niet omgekeerd...

jeeezz..
xylitar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juni 2006, 20:37   #30
Jong N-VA'er
Europees Commissaris

Jong N-VA'er's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
NOOIT of te NOOIT van mijn leven, over mijn lijk!!!!!! Ik val nog liever dood of nog maar er aan te denken ooit op die partij te stemmen; trouwens die post getuigt ook weer van een specialiteit:....... ongerustheid stoken!!!
Het is trouwens makkelijker al het vuil in één keer op te ruimen...
En ik heb niet gezegd wat ik bedoel met dat "vuil"8)
Oud 25 juni 2006, 20:57   #31
restons courtois
Parlementslid

restons courtois's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jong N-VA'er Bekijk bericht
Het is trouwens makkelijker al het vuil in één keer op te ruimen...
En ik heb niet gezegd wat ik bedoel met dat "vuil"8)
Inderdaad, heb ik trouwens al gezegd wat ik met 'vuil' bedoel?
It's a Mr. like you that puts the rest of us to shame."
restons courtois is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juni 2006, 21:06   #32
Bhairav

Bhairav's schermafbeelding

Standaard

Het staat mss ni officieel op papier dat ze dat zijn, ma da betekent ni dat ze dat niet zijn in de praktijk.
Bhairav is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juni 2006, 21:07   #33
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Jan van den Berghe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lomeanor Bekijk bericht
Homoseksualiteit is een geaardheid die we moeten aanvaarden. Ze is er, en het staat iedereen vrij ze te beoefenen.
Dit is helemaal geen argument. Pedofilie en kleptomanie zijn er ook en vormen ook afwijkende vormen. Zelfs al men in onze samenleving homoseksuelen de ruimte biedt voor hun afwijkende identitaire beleving, houdt dit nog niet in dat men het op dezelfde hoogte moet plaatsen als de normale ordening.
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juni 2006, 21:08   #34
Bhairav

Standaard

En als we dat TOCH doen?
Oud 25 juni 2006, 21:12   #35
Bhairav

Standaard

Citaat:
“Mijn jonge broer is homo. Hij zong als sopraantje in het koor van het college en ging mee op buitenlandse tournees. Enkele oudere zangers van het koor hebben hem in de homoseks ‘ingeleid’. U weet hoe homo’s gemeenschap hebben? Het is een in se gewelddadige daad waarbij men iemand binnendringt langs een tegennatuurlijke weg. Mijn broer heeft deze dramatische ervaring verwerkt door ze goed te praten. Hij werd zelf homo. Ik vermoed dat de meesten homo worden doordat ze door homo’s zijn misbruikt. Zo plant homofilie zich voort.”
Alexandra Colen, Het Laatste Nieuws, 10 juli 1997
Oud 25 juni 2006, 21:24   #36
bartje
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
Dit is helemaal geen argument. Pedofilie en kleptomanie zijn er ook en vormen ook afwijkende vormen. Zelfs al men in onze samenleving homoseksuelen de ruimte biedt voor hun afwijkende identitaire beleving, houdt dit nog niet in dat men het op dezelfde hoogte moet plaatsen als de normale ordening.
Waarom weer in je topic het hebben over pedofilie, het is nog altijd voor mij een raadsel waar sommigen dat blijven halen als het over homoseksualiteit gaat.

Oud 25 juni 2006, 21:27   #37
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Waarom weer in je topic het hebben over pedofilie, het is nog altijd voor mij een raadsel waar sommigen dat blijven halen als het over homoseksualiteit gaat.
Omdat bij hen de seksuele drift net zo ontspoort is als bij homoseksuelen: het richt zich tot een ander doel dan de natuurlijke ordening. Ik weet wel dat het ene strafbaar is en het andere niet, maar het gaat om de psychologische afwijking.
Oud 25 juni 2006, 21:32   #38
Casca
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bhairav Bekijk bericht
Haha, geniale post... thanks.
Casca is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juni 2006, 21:45   #39
bartje
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
Omdat bij hen de seksuele drift net zo ontspoort is als bij homoseksuelen: het richt zich tot een ander doel dan de natuurlijke ordening. Ik weet wel dat het ene strafbaar is en het andere niet, maar het gaat om de psychologische afwijking.
Waar er geen enkel bewijs van is dat het om een psychologische afwijking gaat en dat homoseksuelen hier met pedofielen vergeleken worden dan vind ik echt te verregaand en zegt héél véél over de homofoben!

Oud 25 juni 2006, 21:55   #40
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Waar er geen enkel bewijs van is dat het om een psychologische afwijking gaat en dat homoseksuelen hier met pedofielen vergeleken worden dan vind ik echt te verregaand en zegt héél véél over de homofoben!
Vooreerst ben ik helemaal geen "homofoob". En daarenboven lijkt me het nogal logisch dat het om een afwijking gaat. Bij wie opgewonden raakt bij het zien van een kinderlijfje, is er duidelijk iets mis in de bovenkamer. Net zo is er een afwijking bij mensen die seksueel aangetrokken worden door mensen van hetzelfde geslacht. Onze natuurlijke bouw wijst immers niet die richting uit.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:35.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be