![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Staatssecretaris
|
![]() assalaam alaikum,
het laatste Nnieuws brengt een artikel over een rolstoelgebruiker die – ondanks een aanvraag op voorhand - in het station niet geholpen werd tijdens een schoolreis. een schrijnend verhaal, dat duidelijk maakt dat ook voor deze groep mensen de strijd nog niet gestreden is. de VB site ( http://www.vlaamsbelang.org/index.php?p=0&id=2002 )schrijft naar aanleiding van dit incident: “Het is bon ton om zogenaamde discriminaties aan te klagen. Het is vooral politiek correct en ó zo gemakkelijk en goedkoop om te fulmineren tegen de zogenaamde ‘discriminatie van holebi’s’, de zogenaamde ‘discriminatie van allochtonen’, enz. Je kan het zo gek niet bedenken, of er zit wel ergens een zogenaamde ‘discriminatie’ aan vast. Alleen moet men regelmatig vaststellen dat ‘discriminatie’ van het eigen volk op weinig of geen interesse kan rekenen.” holebi's en allochtonen behoren niet tot het eigen volk. meer van dit soort sappige uitspraken in tal van andere VB publicaties, www.mikpunt175.be verzamelde alvast de meest frappante VB-uitlatingen over holebi's voor u... slm, redwasp
DENK EROM: EIGEN KARMA EERST! ALTIJD, OVERAL! Laatst gewijzigd door redwasp : 18 juni 2006 om 18:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() Weer het stigmatiseren en bevestigen van vooroordelen tegen het Vlaams Belang.
Is dat niet strafbaar ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Minister-President
|
![]() Het VB is een homohatende partij en is helemaal geen vooroordeel maar de volledige waarheid; alle citaten door de jaren heen van VB'ers kunnen dit alleen maar bevestigen!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Schepen
|
![]() Los van het feit of het VB nu een homofobe partij is of niet denk ik dat ze in dit bericht bedoelen dat de problematiek van gehandicapten (rolstoelgebruikers) een beetje op de achtergrond geduwd wordt door topics als migranten en holibi's.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Europees Commissaris
|
![]() Het percentage holebi's en migranten ligt misschien ook een stukje hoger, niet?
![]() |
#7 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Er worden gewoon uitspraken verzameld van VB'ers. Dingen die ze dus zelf hebben gezegd. Als u daar problemen mee hebt raad ik u aan klacht in te dienen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
![]() U moet lezen wat er staat. Er staat niet geschreven 'holebis horen niet bij eigen volk'. Het is zoals camaris zegt "ze bedoelen dat de problematiek van gehandicapten (rolstoelgebruikers) een beetje op de achtergrond geduwd wordt door topics als migranten en holibi's" (Ik zou er zelfs nog willen aan toevoegen de blanke hetero aitochtone Vlaming wordt op de achtergrond geduwd).
In feite is het net omgekeerd. Het Vlaams Belang is het mikpunt van de holebi(federatie) !
http://www.exmoslim.org/http://www.youtube.com/watch?v=jHnxdgk3P68 Laatst gewijzigd door smiley : 18 juni 2006 om 21:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
![]() Ik denk niet dat het VB over het algemeen een homohatende partij is. Mijn repect voor hen zou nogal tanen, indien het zo zou zijn.
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Burger
|
![]() Ja maar dit is weer erg leep verwoord.
![]() |
#11 |
Burger
|
![]() Wakker worden, van Maerlant ! Het VB IS een homofobe partij.
![]() |
#12 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#13 |
Banneling
|
![]() Het is niet omdat je geen voorstander bent voor het huwelijk van holebi's dat je daarom meteen als hater moet worden geklasseerd. Een mening over de traditionele gezinswaarden moet kunnen ook als die indruist tegen datgene dat tot 1991 als ziekte werd beschouwd. Niet zo lang geleden echter of je kan in het unieke België niet alleen trouwen met je eigen geslacht maar ook nog eens ne arme gaan adopteren. Ik zou het nooit kunnen adopteren persoonlijk: vreemd bloed en iemand dat je niet zelf op de wereld hebt gebracht met een gans andere culturele achtergrond.
Stel je voor dat ik geadopteerd zou zijn, ik zou dat wel erg vinden. Dat ik niet eens mama of papa kan zeggen, sterker nog: ze nooit gekend heb. Ik ken homofielen dus het is zeker geen angst of so called homofobie. Heb geen probleem om die mening openbaar te maken, ook tegen hen. Er zijn ongeveer 90% hetero's die oa bijdragen voor belastingsgeld voor holebi verenigingen. Onze linkse vrienden hebben er namelijk niets beter op gevonden dan in alle gemeenten waar ze de plak zwaaien een gemeentebelasting te heffen hiervoor. Het eerste wat moet gebeuren is die financiele steun weg te nemen en te investeren in nuttigere zaken. Zaken die beter en meer ondersteund worden door de bevolking. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
|
![]() Citaat:
Als Islam hier eenmaal echt ingeburgerd geraakt, komen jullie naast vrouwen en joden ook wel aan de beurt.
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zo zwaar verschilt dat niet, en dan nog is het geen gezagsargument.
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Homohaat moet je niet bij het Vlaams Belang zoeken... haat vindt je zeker bij andere groepen. Vlaams Belang wil niemand van het hoogste gebouw gooien !! Dat is pas haat ! Vlaams Belang is enkel tegen het homohuwelijk en adoptie van kinderen, net als de Kerk. Niet meer, niet minder ! Is de Kerk dan ook homohater ? ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() enkel veronderstellingen en een paar clichés... van Mieke Stessens
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
De voetbalploeg in onze gemeente (7000inw.) krijgt ook jaarlijks 20.000€ omdat ze te weinig toeschouwers hebben. Moeten we dan ook hun subsidies intrekken en dat geld besteden aan betere dingen?
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Minister-President
|
![]() NOOIT of te NOOIT van mijn leven, over mijn lijk!!!!!! Ik val nog liever dood of nog maar er aan te denken ooit op die partij te stemmen; trouwens die post getuigt ook weer van een specialiteit:....... ongerustheid stoken!!!
![]() |
#20 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
En indd de kerk is nog veel meer dan een homohater, de kerk is zijn naam niet waardig, als je zo'n homohaat in het vaandel draagt maar nog veel meer, als je AIDS in de hand werkt door condooms te verbieden, als je ongelukkige kinderen die totaal geen leven hebben in de hand werkt door abortus te verbieden, als je onnoemelijke pijn in de hand werkt door euthanasie te verbieden.... wel in mijn ogen is dat krapuul! Enmet dat krapuul bedoel ik dan vooral de heren van het vaticaan.
![]() |