Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 24 juni 2006, 11:48   #21
bruut geweld
Minister-President

bruut geweld's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill Bekijk bericht
Ik heb nooit gezegt dat de belgische overheid weet wat ik met mijn geld doe. Ik zei Belgische diensten. Dit zijn ook mensen. Wat maakt voor jou het verschil uit of een persoon bij de bank weet wat jij doet (kan weten) of iemand die voor de overheid werkt? Als het over privacy gaat...wat is het verschil voor jou? Dus ook, waar ligt voor jou het verschil of een amerikaan of een belg jou rekening door een tooltje op een pc jaagt?
.
je domheid is gewoon te gek voor woorden

Zoals ik reeds zegde, ik werk al jaren in de bancaire sector, ik weet wel waarover ik spreek.

uiteraard weet ik wat erop de rekeningen van mijn klanten staat en wat ze ermee doen, toch voor dat gedeelte dat bij mij zit. de meer vermogenden spreiden nu eenmaal.

Verschil Belgische bank / Overheid.
1; je KIEST VRIJ je bank met wie je in zee gaat.
De medewerkers van deze bank zijn CONTRACTUEEL tot discretie gehouden over jouw gegevens, indien ze deze info toch bekend maken aan derden is dat meteen reden TOT ONSLAG wEGENS DRINGENDE REDEN.
het wordt zelfs nog beter, want dit is OOK een strafrechterlijke inbraak ivm de privacywetgeving.
je hebt als klant dus heel wat garanties bij een bank :
JE KIEST VRIJ
ER IS DE CONTRACTUELE BAND
ER IS DE STREFRECHTERLIJKE MOGELIJKHEID?

De overheid : als deze zich toegang verschaft heeft tot jouw transacties is dat ZONDER je MEDEWETEN (=verschil met je belastingsaangifte) en ZONDER JE KEUZE.
Bij doorgave aan derden door de overheid :
Voorts heb je uiteraard GEEN ENKELE contractuele mogelijkheid omdat financiele transacties nu eenmaal niet de kerntaak zijn van een overheid.
Rest nog de strafrechterlijke mogelijkheid...maar je weet geeneens dat ze hebben zitten rond te neuzen. vandaar dat ZE OOK GEEN TOEGANG HEBBEN , je moet enkel je belastingaangifte indienen om geen belasting te ontduiken.

Verschil belgische bank / US overheid :

Bij internationale transacties heb je EVENEENS GEEN KEUZE , jouw bank zal net zoals de anderen zich moeten richten tot het swift/iban systeem.

als de CIA zich ZONDER JOUW MEDEWETEN toegang verschaft tot je gegevens en ZONDER CONTROLE, ZONDER GERECHTELIJK MANDAAT dit doet heb je uiteraard OOK GEEN ENKELE GARANTIE waarvoor die info gebruikt wordt.

De prioriteit vandaag is : "potentieel terrorisme"...wat houdt dat juist in qua financiên ? DAT WEET JIJ NIET ! kan dus alles zijn wat zij ervan willen maken. Morgen kunnen ze beslissen de financiële belangen van de US, de $, of een amerikaanse onderneming als "prioritair" te willen stellen.
Ben jij betalend lid van EU denktank die eerder EU minded is dan transatlantisch ? Ben je echt vermogend en wil je je $ reserves afbouwen voor de interessantere euro ? steun jij linkse/rechtse organisaties ?
Ze weten nu (als ze in swift zitten , hebben ze ze goed als zeker ook toegang tot je saldi)aan wie je betaalt/ontvangt, wat je verdient, wat je schulden zijn, hoeveel je in het rood gaat, hoe lang je zonder inkomsten kan, wat je vermogen is ....
de mogelijkheden die deze info biedt zijn LEGIO !

Bovendien is de band tussen de Us overheid en bedrijven zeer sterk te noemen. ooit al gehoord (om er maar enkele op te noemen)van de steel "trade war" and Boeing-Airbus "war" tussen EU en USA ?
wat zouden deze bedrijven graag de financiele transacties van elkaar inkijken, de verloning van personeel op key positions etc... en zoals al eerder gezegd : je hebt als vlaming/europeaan GEEN ENKELE bescherming hiertegen dat de cIA die info niet doorspeelt aan derden, in casu die concurrende bedrijven

ik vermoed dat je een puber bent, of anders ben je blijven stilstaan.
MEYER: ZELF EEN HOLOCAUST SURVIVOR :"hetgeen israel de palestijnen aandoet is hetzelfde als datgene wat de nazi's de joden aandeden in de jaren 30" VN RESOLUTIES ISRAEL :Iran wel en zij niet? res 1 res 2

Laatst gewijzigd door bruut geweld : 24 juni 2006 om 12:05.
bruut geweld is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juni 2006, 12:13   #22
bruut geweld
Minister-President

Standaard

Citaat:
Je moet gewoon niet zagen over dingen waar je geen last van hebt en je moet er zeker niet pas over zagen wanneer er eens het woordje amerikaan in voor komt. Zoals zovelen hier krijgt het pas aandacht wanneer amerika of Bush in het verhaal voorkomt.
geen last van hebben omdat ik nu niet val onder wat ZIJ beweren dat NU hun prioriteit is ?
Ben jij een Amerikaan ? nee ? dan heb je geen last van anti amerikanisme. Zwijg dan!
Woon Jij in schaarbeek ? nee ? zwijg dan over migranten aldaar.
Woon jij in Israel/palestina ? nee ?Zwijgen !
etc etc
en zo kunnen we een hele lijst maken van zaken waar jij op het eerste zicht! RECHTSTREEKS geen last van hebt, waarover je dan maar moet zwijgen. domste stelling ooit ! =>a beauty of an argument for a totallitarian regime.

and btw: wELKE ANDERE natie buiten de US zit in ONZE financiële transacties te neuzen ? ik ben er eveneens evenzeer niet van gediend zouden het de chinezen , de russen of Papoa nieuw guineërs zijn. maar het zijn de amerikanen.
MEYER: ZELF EEN HOLOCAUST SURVIVOR :"hetgeen israel de palestijnen aandoet is hetzelfde als datgene wat de nazi's de joden aandeden in de jaren 30" VN RESOLUTIES ISRAEL :Iran wel en zij niet? res 1 res 2

Laatst gewijzigd door bruut geweld : 24 juni 2006 om 12:32.
Oud 24 juni 2006, 12:20   #23
bruut geweld
Minister-President

Standaard

Citaat:
Jij doet ook gewoon met JOU geld waar JIJ zin in hebt. Er zal niemand zijn die jou tegenhoud, zelfs geen amerikaan. En er zal ook niemand interesse hebben in wat JIJ doet met JOU geld.
nu is hij al madame soleil ook
Wat hun interesse is , WEET JIJ NIET !
zoals ik reeds zegde : vandaag de weinig zeggende noemer" potentieel terrorisme", en morgen de $? , de belangen van Boeing ?, de politieke belangen van de US ? WIE CONTROLEERT DAT ? WEET JIJ NIET !
WELKE GARANTIES HEB JIJ ? WEET JE NIET !

misschien dat je je eigen advies maar best opvolgt, en zwijgt. je weet niet waarover je bezig bent en vertelt de ene idiotie na de andere.
Oud 24 juni 2006, 12:27   #24
bruut geweld
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Nee?
Als ik morgen beslis, om wat voor redenen ook, geld over te schrijven naar een instelling in Islamabad, die (bvb. zonder dat ik het weet) banden heeft met Al Quaeda, dan zal de CIA dat waarschijnlijk te weten komen en zal ik bij een bezoek aan de VS door de douanediensten aan een zeer grondig verhoor onderworpen worden en mogelijks zal mijn visum geweigerd worden.

Dat is een serieuze schending van mijn rechten als belgisch burger en ik ga daar niet mee akoord.

Bovendien weet elke mens met een halve gram verstand dat de CIA ook aan economische en industriele spionage doet. (ooit hadden die toffe jongens zelfs afluisterapparatuur geplaatst in gebouwen van de Europese comissie.. ).
ja, tot die vaststelling was ik ook reeds gekomen.
dit is zo verregaand dat het absurd is. Ze kunnen je GSM berichten afluisteren, je email checken ( als je daar nog enigzins akkoord mee kunt gaan, je kan nog steeds andere vormne van communicatie zoeken) maar nu heb je GEEN ANDERE mogelijkheid dan ze laten mee te kijken in je financiële transcaties.Cash betalen ? nope! en zoals we weten zijn die jongens van de CIA enorm betrouwbaar...... Oliver North anyone ?

Laatst gewijzigd door bruut geweld : 24 juni 2006 om 12:34.
Oud 24 juni 2006, 12:46   #25
illwill
Secretaris-Generaal VN

illwill's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Nee?
Als ik morgen beslis, om wat voor redenen ook, geld over te schrijven naar een instelling in Islamabad, die (bvb. zonder dat ik het weet) banden heeft met Al Quaeda, dan zal de CIA dat waarschijnlijk te weten komen en zal ik bij een bezoek aan de VS door de douanediensten aan een zeer grondig verhoor onderworpen worden en mogelijks zal mijn visum geweigerd worden.
Dat is maar normaal ook. Vind jij het misschien normaal dat je geld geeft aan instellingen met banden met Al Qaida? Je zegt "wat voor reden ook", awel die reden is nu net belangrijk. Als jou reden niets te maken heeft met Al Qaida en steun aan hen, heb je niets te vrezen. Zowiezo, zou jij niet willen weten dat je geld geeft aan Al qaida? Of wil je hen misschien steunen?

Citaat:
Dat is een serieuze schending van mijn rechten als belgisch burger en ik ga daar niet mee akoord.
Steun geven aan terreurnetwerken is geen recht.

Citaat:
Bovendien weet elke mens met een halve gram verstand dat de CIA ook aan economische en industriele spionage doet. (ooit hadden die toffe jongens zelfs afluisterapparatuur geplaatst in gebouwen van de Europese comissie.. ).
Wie wat ooit gedaan heeft doet hier niet terzake. Het gaat om erachter te komen wie geld geeft aan terreurgroepen. Jou boodschapjes zullen niet als pop-up op een schermpje komen bij de CIA.

Citaat:
Mij gaan ze de komende jaren echt niet zien als toerist ginder.
Mij ook niet, so?

Citaat:
En misschien moeten wij Europeanen eens beginnen met Amerikanen die hierheen komen gelijkaardig te behandelen.
Vingerafdrukken en een uitgebreide body-search lijken me minima. 8)
Men zou hier idd de controle op criminaliteit serieus moeten opvoeren.

Citaat:
Ik hoop ik echt dat Hillary Clinton binnen 2 jaar aan de macht komt,
dan kunnen eindelijk de transatlantische betrekkingen een beetje normaliseren.
We zullen zien hoe blij je dan nog bent met haar. Ben benieuwd. Hopelijk stoppen de belachelijke bash topics dan.

Citaat:
Zoals Raf Coppens al zei : "GW Bush heeft minstens 4 dubbelgangers want Zo Dom en Incompetent kan 1 man gewoon niet zijn." 8)
Gewoon weer wat gebash. Zo afgezaagt é.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juni 2006, 12:52   #26
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bruut geweld Bekijk bericht
geen last van hebben omdat ik nu niet val onder wat ZIJ beweren dat NU hun prioriteit is ?
Ben jij een Amerikaan ? nee ? dan heb je geen last van anti amerikanisme. Zwijg dan!
Woon Jij in schaarbeek ? nee ? zwijg dan over migranten aldaar.
Woon jij in Israel/palestina ? nee ?Zwijgen !
etc etc
en zo kunnen we een hele lijst maken van zaken waar jij op het eerste zicht! RECHTSTREEKS geen last van hebt, waarover je dan maar moet zwijgen. domste stelling ooit ! =>a beauty of an argument for a totallitarian regime.

and btw: wELKE ANDERE natie buiten de US zit in ONZE financiële transacties te neuzen ? ik ben er eveneens evenzeer niet van gediend zouden het de chinezen , de russen of Papoa nieuw guineërs zijn. maar het zijn de amerikanen.
Kortom: Je kan dus geen reden geven waar jij of ik of welke belg dan ook (on)rechtstreeks last van heeft indien ze transacties eruit filteren die verdacht zijn?
Oud 24 juni 2006, 13:01   #27
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
nu is hij al madame soleil ook
Wat hun interesse is , WEET JIJ NIET !
zoals ik reeds zegde : vandaag de weinig zeggende noemer" potentieel terrorisme", en morgen de $? , de belangen van Boeing ?, de politieke belangen van de US ? WIE CONTROLEERT DAT ? WEET JIJ NIET !
WELKE GARANTIES HEB JIJ ? WEET JE NIET !

misschien dat je je eigen advies maar best opvolgt, en zwijgt. je weet niet waarover je bezig bent en vertelt de ene idiotie na de andere.
Doe niet belachelijk. IK WEET WEL DAT ZIJ NIET GEINTERESSEERT ZIJN IN MIJN BANKVERRICHTINGEN. Niets hebben ze hieraan, gewoonweg niets. Daar gaan ze zich absoluut niet mee bezig houden.
Garanties? Welke garanties heb je nu? Heb jij een garantie dat iedereen die bij de bank werkt geen info doorspeelt? Banken dus maar afschaffen?

Ik zwijg wanneer ik dat beslis en niet omdat een of andere idioot die zich voordoet als een belangrijk pietje in de bank die denkt dat hij weet vanachter zijn loketje hoe de CIA in mekaar zit dit zegt.
Oud 24 juni 2006, 13:03   #28
bruut geweld
Minister-President

Standaard

Citaat:
Kortom: Je kan dus geen reden geven waar jij of ik of welke belg dan ook (on)rechtstreeks last van heeft indien ze transacties eruit filteren die verdacht zijn?

je bent echt een vijs kwijt he ?
Ik heb tal van redenen gegeven. BOVENDIEN heb je geen enkele garantie WAARVOOR die info gebruikt gaat worden.

Je BLINDELINGS GRENZENLOOS vertrouwen in een buitenlandse , niet door jouw gecontroleerde en niet aan sancties vanetwege/door jouw entwege gebonden overheidsorganisatie , die zaken zoals economische spionage, doodseskaders en Irangate toestanden op haar actief heeft staan, zullen we maar aan die verloren vijs toeschrijven.

zeg eens , je hebt waarschijnlijk ook geen probleem dat je thuis onder camera en microfoon bewaking gezet wordt door de CIA ? kwestie van "potentiële terroristen" tegen te houden. maar je geen zorgen, je bent immers geen "target" nu, en die conversaties die je hebt zullen nooit of te nimmer voor iets anders gebruikt worden
Oud 24 juni 2006, 13:04   #29
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
ja, tot die vaststelling was ik ook reeds gekomen.
dit is zo verregaand dat het absurd is. Ze kunnen je GSM berichten afluisteren, je email checken ( als je daar nog enigzins akkoord mee kunt gaan, je kan nog steeds andere vormne van communicatie zoeken) maar nu heb je GEEN ANDERE mogelijkheid dan ze laten mee te kijken in je financiële transcaties.Cash betalen ? nope! en zoals we weten zijn die jongens van de CIA enorm betrouwbaar...... Oliver North anyone ?
Er zit nu echt iemand in de CIA gebouwen achter zijn pc'tje, Goh, dieje eikel daar in Belgie "bruut geweld" heeft patatten en wortelen gekocht in de Carrefour deze namiddag. "Hey George!!!!!!!, moeten we dat noteren???"
Oud 24 juni 2006, 13:05   #30
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
ik vermoed dat je een puber bent, of anders ben je blijven stilstaan.
Zegt degene die in een bank werkt en een Nick "bruut geweld" heeft.
Oud 24 juni 2006, 13:06   #31
Bill
Provinciaal Gedeputeerde

Bill's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Nee?

En misschien moeten wij Europeanen eens beginnen met Amerikanen die hierheen komen gelijkaardig te behandelen.

Zoals Raf Coppens al zei : "GW Bush heeft minstens 4 dubbelgangers want Zo Dom en Incompetent kan 1 man gewoon niet zijn." 8)
Men gaat in Amerika werkelijk wakker liggen van jouw mening over je behandeling als belgisch staatsburger nadat je om wat voor reden dan ook geld overschrijft naar een instelling die banden heeft met terroristen. Laat staan dat men je zal ontvangen met open armen. Voor dat laatste moet je namelijk in België zijn.

Al is de nestbevuiler nog zo groot, het ontvangen van dopgeld brengt hem zelden in gewetensnood...
Waar een Bill is, is een weg...

Laatst gewijzigd door Bill : 24 juni 2006 om 13:14.
Bill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juni 2006, 13:08   #32
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
je bent echt een vijs kwijt he ?
Ik heb tal van redenen gegeven. BOVENDIEN heb je geen enkele garantie WAARVOOR die info gebruikt gaat worden.
Zeg nu eens wat het verschil is? Welke garantie heb ik nu?
Trouwens, jij verzint een hoop dingen die jij denkt dat ze gaan doen. Hebben ze dit allemaal al gedaan? Gaan we nu preventief al iedereen beschuldigen en veroordelen alvorens ze iets gedaan hebben?

Citaat:
Je BLINDELINGS GRENZENLOOS vertrouwen in een buitenlandse , niet door jouw gecontroleerde en niet aan sancties vanetwege/door jouw entwege gebonden overheidsorganisatie , die zaken zoals economische spionage, doodseskaders en Irangate toestanden op haar actief heeft staan, zullen we maar aan die verloren vijs toeschrijven.
Geen blindelings vertrouwen. Ze hebben aan mijn gegevens gewoonweg niets. Net zoals die van jou.

Citaat:
zeg eens , je hebt waarschijnlijk ook geen probleem dat je thuis onder camera en microfoon bewaking gezet wordt door de CIA ? kwestie van "potentiële terroristen" tegen te houden. maar je geen zorgen, je bent immers geen "target" nu, en die conversaties die je hebt zullen nooit of te nimmer voor iets anders gebruikt worden
Jawel, maar dat is het geval niet. Belachelijke vraag trouwens.

Laatst gewijzigd door illwill : 24 juni 2006 om 13:11.
Oud 24 juni 2006, 13:14   #33
bruut geweld
Minister-President

Standaard

[quote=illwill;1773639]Doe niet belachelijk. IK WEET WEL DAT ZIJ NIET GEINTERESSEERT ZIJN IN MIJN BANKVERRICHTINGEN. Niets hebben ze hieraan, gewoonweg niets. Daar gaan ze zich absoluut niet mee bezig houden.

Zoals ik reeds zegde :Blindelings en grenzenloos NAIEF vertrouwen
JIJ WEET HELEMAAL NIET WAT DE CIA WIL, NIET NU EN NIET IN DE TOEKOMST ! ik ook niet, en daarom hebben ze geen inzagerecht.

Garanties? Welke garanties heb je nu? Heb jij een garantie dat iedereen die bij de bank werkt geen info doorspeelt? Banken dus maar afschaffen?

system error, ......brabbel/Que ? conclusion ???
dat moet pijn hebben gedaan

Ik zwijg wanneer ik dat beslis en niet omdat een of andere idioot die zich voordoet als een belangrijk pietje in de bank die denkt dat hij weet vanachter zijn loketje hoe de CIA in mekaar zit dit zegt
"vanachter zijn loketje"
ik zeg niet dat IK weet hoe de CIA in elkaar zit. DAT BEWEER JIJ WEL . wel weet ik wat ze op hun conto hebben staan.en dat ik niemand vertrouw die niet door mij ter verantwoording geroepen kan worden en wie ik geen expliciet inzagerecht heb verschaft. JIJ ZEGT DAT JE WEL WEET WAT DE CIA WIL /en hoe ze ze tewerk gaat (je zegt het zelfs in deze post )....
ergo => l'idiot, c"est vous mon cher!
maar je mag idd zelf beslissen wanneer je zwijgt. Nochtans als de cIA het zou zeggen ,dan ook? Maar gezien je steeds ridiculer wordende uitlatingen zou het niet overstandig zijn je eigen "zwijg advies" op te volgen 8)
Oud 24 juni 2006, 13:20   #34
bruut geweld
Minister-President

Standaard

Citaat:
Zegt degene die in een bank werkt en een Nick "bruut geweld" heeft.

8) ah, het klopt dus. verklaart veel ..
bovendien ben je toch wel met het concept "ironie" bekend.

jouw grenzenloze en blindelinge naiviteit en vertrouwen in een buitenlandse niet gecontroleerde, niet door jouw gemandateerde en niet ter verantwoording te roepen organisatie (mét een misdadig verleden) in je financiële handel en wandel ,is er nochtans voor de normale mens een mooi voorbeeld van.

Laatst gewijzigd door bruut geweld : 24 juni 2006 om 13:23.
Oud 24 juni 2006, 14:41   #35
StevenNr1
Perm. Vertegenwoordiger VN

StevenNr1's schermafbeelding

Standaard

Er zijn blijkbaar mensen die geen moer geven om hun privacy en die het niets kan schelen dat overheidsinstellingen (en later bedrijven misschien ook wel) weten wat zij met hun geld doen en daarbij normale internationale rechtsregels e.d. aan hun laars lappen. Tja.
StevenNr1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juni 2006, 14:53   #36
eno2
Banneling

Standaard

Citaat:
De USA weet hoeveel of hoe weinig geld U heeft als vlaming en wat u er mee doet !
Dat kan me niet schelen.
Kunnen ze mij er ook voor straffen (dat ik de staat voor een paar miljoen door de neus geboord heb?)
eno2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juni 2006, 16:22   #37
kelt
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Nee?

Laat eens concluderen:

De VS,of de regering tenminste,gaat genadeloos achter de eigen belangen aan,en weet hun eigen wil desnoods op te leggen.

Ondertussen "ondergaan" de EU vrijwel alles,op de rug,van voor,van achter en desnoods zelfs ondersteboven......

Ik verwijt de VS niks,maar wordt steeds ongeduldiger omtrent de papzakken alhier.

Ik zou alleen eens willen weten op welke wettelijke basis SWIFT eigenlijk dergelijke zaken regelt,en waarom terrorismebestrijding persé een Amerikaanse zaak moet zijn......
kelt is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juni 2006, 16:59   #38
parcifal
Banneling

parcifal's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
jouw grenzenloze en blindelinge naiviteit en vertrouwen in een buitenlandse niet gecontroleerde, niet door jouw gemandateerde en niet ter verantwoording te roepen organisatie (mét een misdadig verleden) in je financiële handel en wandel ,is er nochtans voor de normale mens een mooi voorbeeld van.
Bruut Geweld, niet te veel aandacht schenken aan Illwill,
hij kickt daar namelijk op en een deftige discussie kan je met hem toch niet voeren.
Hij is misschien geen echte troll maar hij komt dicht in de buurt.
Negeren is het beste.
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juni 2006, 17:54   #39
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
[quote=illwill;1773639]Doe niet belachelijk. IK WEET WEL DAT ZIJ NIET GEINTERESSEERT ZIJN IN MIJN BANKVERRICHTINGEN. Niets hebben ze hieraan, gewoonweg niets. Daar gaan ze zich absoluut niet mee bezig houden.

Zoals ik reeds zegde :Blindelings en grenzenloos NAIEF vertrouwen
JIJ WEET HELEMAAL NIET WAT DE CIA WIL, NIET NU EN NIET IN DE TOEKOMST ! ik ook niet, en daarom hebben ze geen inzagerecht.

system error, ......brabbel/Que ? conclusion ???
dat moet pijn hebben gedaan

Ik zwijg wanneer ik dat beslis en niet omdat een of andere idioot die zich voordoet als een belangrijk pietje in de bank die denkt dat hij weet vanachter zijn loketje hoe de CIA in mekaar zit dit zegt

"vanachter zijn loketje"
ik zeg niet dat IK weet hoe de CIA in elkaar zit. DAT BEWEER JIJ WEL . wel weet ik wat ze op hun conto hebben staan.en dat ik niemand vertrouw die niet door mij ter verantwoording geroepen kan worden en wie ik geen expliciet inzagerecht heb verschaft. JIJ ZEGT DAT JE WEL WEET WAT DE CIA WIL /en hoe ze ze tewerk gaat (je zegt het zelfs in deze post )....
ergo => l'idiot, c"est vous mon cher!
maar je mag idd zelf beslissen wanneer je zwijgt. Nochtans als de cIA het zou zeggen ,dan ook? Maar gezien je steeds ridiculer wordende uitlatingen zou het niet overstandig zijn je eigen "zwijg advies" op te volgen 8)
Je kunt misschien wel mooi de vraag ontwijken maar zo gemakelijk kom je er bij mij niet vanaf. Je zit de hele tijd te klagen over garanties en dat we niet weten wat ze met die info gaan of misschien ooit zullen doen. Awel, welke garantie heb ik dat iemand bij de bank info over rekeningen niet doorstuurt?
Oud 24 juni 2006, 17:56   #40
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
8) ah, het klopt dus. verklaart veel ..
bovendien ben je toch wel met het concept "ironie" bekend.

Nogmaals, het gaat er bij NIET over vertrouwen. Van mij mag iedereen op deze aardkloot weten wat ik op mijn rekening heb staan en waar en aan wat ik mijn geld uitgeef. Wat ga je ermee doen? Als je zit te zagen en klagen over privacy...tja blijf dan binnen in je zetel zitten.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:36.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be