![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Ik mag toch is zagen op VB om is te kunnen zagen, ik zit in een examen-periode!
![]() |
#22 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Banneling
|
![]() [SIZE=4]There is no such thing as bad publicity.[/SIZE] 8)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat zullen we zien bij de volgende verkiezingen. ![]() Laatst gewijzigd door daiwa : 26 juni 2006 om 22:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je gelooft het nooit, maar d�*t dacht ik nu uitgerekend van jouw soort.
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#28 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Of vind je dat Dutroux een 'publicity' voor Belgie of Wallonie was? Of vind je dat de moord in Antwerpen een 'publicity voor Belgie, Vlaanderen en Antwerpen en de vlaamse bs was? Ik denk het niet.
"So, excuse me Mr., but I'm a mister too. And you're givin' Mr. a bad name, Mr. like you. And, I'm taking the Mr. from out in front of your name, 'cause it's a Mr. like you that puts the rest of us to shame. It's a Mr. like you that puts the rest of us to shame." Laatst gewijzigd door restons courtois : 26 juni 2006 om 23:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Partijlid
|
![]() Tja, ergens kan ik toch wel begrijpen dat die schoon madam liever niet op de VB-affiches staat. Sedert ze daar staat te grijnsen op die plakkaten van 'veilig Vlaanderen' gaat er geen dag voorbij of ze krijgt met bedreigingen te maken, gewoon omdat ze nu aan het Belang gelinkt wordt. Het is genoeg om de één of andere linkse medemens tegen te komen die met zijn verdraagzaamheid geen blijf weet en haar fotomodellensmoelwerk vertimmert tot op niveau 6. Ze durft zelfs geen bus meer nemen uit schrik 'liefdevol' ontvangen te worden door een half dozijn allochtonen...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Europees Commissaris
|
![]() Alvorens uitspraken te doen, lees de letters eens van het contract. Alleen op basis daarvan kan een rechter dit opgeheven hebben, anders zou het VB bij het Arbitragehof het wel heel makkelijk krijgen. Daar al eens aan gedacht? Neen!
Conclusie: het VB heeft een foutje gemaakt. Frappant: de affichecampagne is ten einde, één dezer dagen zouden de affiches sowieso weg worden gehaald. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#32 |
Parlementslid
|
![]() Ik ken niet vele 'Walen' die graag op een campagne photo van de vlaamse borgs zijn. Om eerlijk te zijn ken ik 0,0 Walen die dit graag willen.
T'is zo als een VB'er te vragen om op een photo van Al Kaida naastdie Ossama te staan... Zeker heeft die vrouw het recht "Non" te zeggen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar je kan niet ontkennen dat de waalse hysterie er weer afloopt terwijl hun regio kapot gemaakt wordt door hun politici en ze daar geen onaardig woordje voor over hebben.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor wie het nog niet doorhad: dat Waalse fotomodel had het VB geen betere dienst kunnen bewijzen dan met deze gratis reclame. Zeker na wat er de laatste maanden aan pesterijen is voorafgegaan.
Ze leren het ook nooit. Laatst gewijzigd door Knuppel : 27 juni 2006 om 01:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#36 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
De histerie zie ik erder bij de Borgs, zie dan ook de topic starter.... 2. De Walen probeeren hun regio weer op te bouwen, en als je zegd dat "ze daar geen onaardig woordje voor over hebben" dan gaa eens op waalse forums kijken. Als je Frans kan. Maar ik denk je was nog nooit daar kijken omdat je in je eigen wereld leeft.
"So, excuse me Mr., but I'm a mister too. And you're givin' Mr. a bad name, Mr. like you. And, I'm taking the Mr. from out in front of your name, 'cause it's a Mr. like you that puts the rest of us to shame. It's a Mr. like you that puts the rest of us to shame." Laatst gewijzigd door restons courtois : 27 juni 2006 om 01:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Parlementslid
|
![]() Inderdaad. Waar is trouwens je handtekening?
"So, excuse me Mr., but I'm a mister too. And you're givin' Mr. a bad name, Mr. like you. And, I'm taking the Mr. from out in front of your name, 'cause it's a Mr. like you that puts the rest of us to shame. It's a Mr. like you that puts the rest of us to shame." |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Minister-President
|
![]() Het VB moet geen geld verkwisten aan affiches. De partij wordt slapend rijk zonder reklamebudget. De andere partijen en allochtoons gespuis doen dagelijks publiciteit voor het VB.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Precies alsof dat echt zo is, en moest het zo zijn, dan houdt ik m'n hart vast voor wanneer het belang effectief aan de macht komt. Misschien een van de redenen waarom ze het zo graag willen?
![]() |