Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Politics.be > Suggesties & Mededelingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be.

Antwoord

Discussietools
Oud 28 juni 2006, 22:13   #21
Jozef Ostyn
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kim Bekijk bericht

Sommigen noemen dit een rechts forum dat gesubsidieerd wordt door het VB en dan is politics ineens weer "links" omdat sommigen hun zin niet krijgen.

Sterk hoor, heel sterk!
Ah, les extremes se touchent!
Jozef Ostyn is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juni 2006, 09:32   #22
Arnold
Minister

Arnold's schermafbeelding

Standaard

Het feit dat sommige forummers het zelfs nodig vinden om in elke topic over de trammoord dezelfde reactie te posten, doet mij vermoeden dat er meer dan genoeg plek is in Binnenlandse politiek om dit onderwerp te behandelen.

mvg,
Arnold.
Arnold is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juni 2006, 10:38   #23
Prien G.
Burger

Standaard

belachelijk
Prien G. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juni 2006, 10:47   #24
Pelgrim
Secretaris-Generaal VN

Pelgrim's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PAJOT Bekijk bericht
linkse moderatie !!
't heeft lang geduurd
Oud 1 juli 2006, 07:53   #25
stab

stab's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Arnold Bekijk bericht
Er komt geen subforum omdat het aantal topics over het onderwerp redelijk beperkt blijft en allemaal netjes in Binnenlandse politiek besproken kunnen worden. Er is ook geen subforum voor elke moord of overval die gepleegd wordt.

mvg,
Arnold.
Deze beslissing stond al in de sterren geschreven met deze post en de daarop onmiddellijk volgende sluiting vh betr topic
(http://forum.politics.be/showthread.php?t=52153)
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tronca
Voorlopig wordt er nog geen subforum geopend. Indien we het in de komende dagen toch nodig achten zullen we een subforum aanmaken.

Ik wil er echter wel op wijzen dat het al of niet aanmaken van subfora niet afhangt van politieke motieven, zoals jullie er in deze thread van maken.

Verder wil ik er nogmaals op wijzen dat S&M niet dient voor inhoudelijke discussies, daar hebben jullie alle andere subfora voor.
Als je de gebeurtenissen mp3-moord, de A'se schietpartij en het 'busincident' op een rijtje zet, is het voor een aandachtig forummer moeilijk om anders te concluderen dat zowel het al of niet openen v/e speciaal subforum en de plaatsing ervan , wel degelijk afhangt van - zeg maar - het "ras" vd dader , en het "ras" v/h slachtoffer.
Tenzij politieke motieven meespelen, natuurlijk.
Maar dat durven wij niet denken.
Oud 1 juli 2006, 08:02   #26
Peter Johan
Parlementslid

Peter Johan's schermafbeelding

Standaard

Geachte forumdeelnemers,

Een apart subforum of het uitblijven ervan kan niet beschouwd worden als blijk van (des)appreciatie.
Evenmin is het te interpreteren als een politiek statement of een graadmeter voor belangrijkheid.

Een apart subforum is enkel een instrument om de moderatie te vergemakkelijken ingeval een stortvloed van identieke topics een onderdeel als 'Binnenland' dreigt onbeheersbaar te maken.

Peter Johan
Peter Johan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juli 2006, 09:28   #27
Praetorian

Praetorian's schermafbeelding

Locatie: Anti-liberalenstaat Ideologie: marxisme,Bolshevik-Leninism, Gramsci, Althusser, Badiou, Zizek, Sorel
Stuur een bericht via MSN naar Praetorian
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peter Johan Bekijk bericht
Een apart subforum is enkel een instrument om de moderatie te vergemakkelijken ingeval een stortvloed van identieke topics een onderdeel als 'Binnenland' dreigt onbeheersbaar te maken.

Peter Johan
Ahahahahaha.
Het is neutraal bedoeld, maar in wezen is de repetitiviteit van een doorsnee VB'er bevestigd.
Oud 1 juli 2006, 09:50   #28
Peter Johan
Parlementslid

Peter Johan's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Praetorian Bekijk bericht
Ahahahahaha.
Het is neutraal bedoeld, maar in wezen is de repetitiviteit van een doorsnee VB'er bevestigd.
Geachte,

Ik spreek me niet uit over uw conclusie.
Ik verwijs voor toetsing ervan naar het archief.
Daarin kan u aan de hand van onderwerp en inhoud der 'speciale fora' nagaan welke ideologieën het ergste spamgedrag vertonen:

Schietpartij Antwerpen
MP3-moord
Deense cartoons
Brussel-Halle-Vilvoorde
Nieuwe wending rond dreigbrieven Remmery
Politieke uitspraken prins Filip
Vlaams Blok arrest
Theo van Gogh
DHL
Verkiezingen 13 juni 2004

Zoals u uit deze lukrake greep kan opmaken, is mijn uitspraak i.v.m. dat wat u als repetitiviteit betitelt, van toepassing op nagenoeg het hele politieke spectrum.
Ik zie dan ook geen enkele reden om deze uitspraak als niet-neutraal te beschouwen, laat staan te insinueren dat ik enkel een specifieke groep debaters zou viseren of zou betichten van storend forumgedrag dat ingrepen als een apart subforum wettigt.

Peter Johan
Peter Johan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juli 2006, 18:18   #29
Bratskos Di Mola
Burger

Standaard

Een forum is beetje als op school , de moderator is de leraar , en de leraar heeft altijd gelijk ook al heeft hij ongelijk

Persoonlijk vind ik het niet nodig dat er hier een speciaal subforum. Het zou toch allemaal veel gegis en geraas wezen.
Bratskos Di Mola is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juli 2006, 09:21   #30
King of beggars and fleas

King of beggars and fleas's schermafbeelding

Standaard

T is mss een idee om een subforum te maken dat wat langer kan blijven bestaan met als onderwerp "mediagenieke moorden" in het algemeen.

Lijkt me vooral toffe eerste indruk van ons land voor bezoekers en belangstellenden uit het buitenland.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah.
King of beggars and fleas is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:10.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be