![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Minister
|
![]() Het feit dat sommige forummers het zelfs nodig vinden om in elke topic over de trammoord dezelfde reactie te posten, doet mij vermoeden dat er meer dan genoeg plek is in Binnenlandse politiek om dit onderwerp te behandelen.
mvg, Arnold. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Burger
|
![]() belachelijk
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
#25 | ||
|
![]() Citaat:
(http://forum.politics.be/showthread.php?t=52153) Citaat:
Tenzij politieke motieven meespelen, natuurlijk. Maar dat durven wij niet denken.
![]() |
![]() |
#26 |
Parlementslid
|
![]() Geachte forumdeelnemers,
Een apart subforum of het uitblijven ervan kan niet beschouwd worden als blijk van (des)appreciatie. Evenmin is het te interpreteren als een politiek statement of een graadmeter voor belangrijkheid. Een apart subforum is enkel een instrument om de moderatie te vergemakkelijken ingeval een stortvloed van identieke topics een onderdeel als 'Binnenland' dreigt onbeheersbaar te maken. Peter Johan |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
|
![]() Citaat:
Het is neutraal bedoeld, maar in wezen is de repetitiviteit van een doorsnee VB'er bevestigd. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Ik spreek me niet uit over uw conclusie. Ik verwijs voor toetsing ervan naar het archief. Daarin kan u aan de hand van onderwerp en inhoud der 'speciale fora' nagaan welke ideologieën het ergste spamgedrag vertonen: Schietpartij Antwerpen MP3-moord Deense cartoons Brussel-Halle-Vilvoorde Nieuwe wending rond dreigbrieven Remmery Politieke uitspraken prins Filip Vlaams Blok arrest Theo van Gogh DHL Verkiezingen 13 juni 2004 Zoals u uit deze lukrake greep kan opmaken, is mijn uitspraak i.v.m. dat wat u als repetitiviteit betitelt, van toepassing op nagenoeg het hele politieke spectrum. Ik zie dan ook geen enkele reden om deze uitspraak als niet-neutraal te beschouwen, laat staan te insinueren dat ik enkel een specifieke groep debaters zou viseren of zou betichten van storend forumgedrag dat ingrepen als een apart subforum wettigt. Peter Johan |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Burger
|
![]() Een forum is beetje als op school , de moderator is de leraar , en de leraar heeft altijd gelijk ook al heeft hij ongelijk
![]() Persoonlijk vind ik het niet nodig dat er hier een speciaal subforum. Het zou toch allemaal veel gegis en geraas wezen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
|
![]() T is mss een idee om een subforum te maken dat wat langer kan blijven bestaan met als onderwerp "mediagenieke moorden" in het algemeen.
Lijkt me vooral toffe eerste indruk van ons land voor bezoekers en belangstellenden uit het buitenland.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
![]() |
![]() |