![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De discussie is helemaal niet of die mensen verantwoordelijk zijn voor de dood van die man maar wat de omstandigheden waarin dit allemaal is gebeurd. Sta me toe dat ik afga op het onderzoek van de politie dat dacht ik nog bezig is eerder dan op uw woorden want ik merk enige vooringenomenheid.
Laatst gewijzigd door solidarnosc : 28 juni 2006 om 11:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er zijn al meer van mijn kameraden vermoord door moslims dan van u. Bespaar men dan ook uw onzin.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#25 |
Vreemdeling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En omndertussen zwijgen we over de moord op een turk door een flik... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() En ondertussen zwijgen we over de moord op een turk door een flik... Laatst gewijzigd door filosoof : 28 juni 2006 om 14:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Open er een topic over eh
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Intern onderzoek naar hardhandig optreden Antwerpse politie http://www.demorgen.be/binnenland/?news=own1151991862 ![]() Peter C. beschrijft in zijn brief, gericht aan burgemeester Patrick Janssens, hoe hij op de herdenking voor Demoor een affiche van de muur trok waarin opgeroepen werd alle vreemdelingen 'terug te sturen naar hun eigen land'. Daarop werd hij door een agent in de boeien geslagen en meegenomen naar het politiekantoor. Hij werd daar zesenhalf uur lang vastgehouden, zonder eten of drinken. Een jonge celgenoot die om water vroeg, kreeg te horen dat hij moest zwijgen. Anders zou de agent "op zijn bakkes slagen". Bij de Antwerpse politie loopt een intern onderzoek naar wat zich vorige week woensdag aan het Astridplein afspeelde. "We hebben nog geen officiële klacht binnengekregen", verduidelijkt de politiewoordvoerder. "Maar de korpschef heeft onmiddellijk na het verschijnen van de lezersbrief een onderzoek bevolen. Hij wil duidelijkheid over het politieoptreden die dag. Zeker op geladen momenten als vorige week is het belangrijk na te gaan of alles volgens het boekje is verlopen. Het onderzoek loopt nog, we wachten de resultaten af." Eerder heeft burgemeester Janssens al gereageerd. In een repliek in De Morgen van gisteren zegt hij 'verontwaardigd' te zijn over het hardhandige politieoptreden. (Eigen berichtgeving 05:43) http://www.demorgen.be/binnenland/?news=own1151906387 Patrick Janssens kritisch voor 'boertige' politie ![]() De agent trad in actie nadat Peter C. een affiche met xenofoob opschrift van een muur trok. Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door filosoof : 5 juli 2006 om 02:22. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Dit is alweer een staaltje van foute berichtgeving door de Morgen. de Morgen schrijft: Een affiche waarin opgeroepen werd alle vreemdelingen 'terug te sturen naar hun eigen land' Terwijl er in werkelijkheid geschreven stond: ‘stuur ze terug naar hun land’ (wil zeggen stuur die misdadigers terug) Er stond dus helemaal niet geschreven 'stuur alle vreemdelingen terug naar hun land' Maar ja, wat kun je van de Morgen anders verwachten.. ![]() http://forum.politics.be/showthread.php?t=52394
http://www.exmoslim.org/http://www.youtube.com/watch?v=jHnxdgk3P68 Laatst gewijzigd door smiley : 5 juli 2006 om 05:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er wordt weer harder opgetreden tegen mensen die door de misdaad zijn geschokt dan tegen de misdadigers blijkbaar.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
De suikere politie uw vriend en platte vijg. |
|
![]() |
![]() |