![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Dat lijkt me nogal discriminerend naar de bouwfirma's van villa's en alleenstaande woningen toe. Om nog maar te zwijgen over de garagepoortbouwers die u zonder enige gêne uitsluit!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Minister
|
![]() Whoow, Fisherman, hier ga je toch iets te kort door de bocht...Idealen nastreven is schitterend zeker als ze van een menselijkheid getuigen zoals de jouwe, maar er is nog zoiets als de zelfbeschikking en daar mag je niet aan tornen. Als een persoon vindt dat een ander persoon niet welkom is op het privé dan mag dat. Daar is niets wettelijks mis mee en heeft op zich niets met racisme te maken ook al kan de ingeving van racistische aard zijn.
![]() |
#24 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Ook klanten kunnen zijn weggebleven zolang de klacht en het proces nog hangende waren. Nee, gratis publiciteit was het niet. Met de vrijspraak kan het nu wél die richting uitgaan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Partijlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik eerlijk gezegd ook. Maar er is tenminste �*ets dat correct is gebeurd.
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Gouverneur
|
![]() Zou Dewitte in beroep gaan ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Burgemeester
|
![]() Het is mogelijk bij aanvang van een procedure de tegenpartij ook aansprakelijk te stellen voor uw persoonlijke kosten voortspruitend uit de procedure. Of men ook het commerciële verlies zou kunnen claimen weet ik niet maar ik vermoed dat ook dit een gerechtvaardigde eis is.
Dus in dit geval zou het CGKR zeker een gedeelte van deze kosten moeten vergoeden. Over het vonnis; conclusie buiten een deel opportunisten zijn er toch nog rechters die hun taak ernstig nemen. Die firma moest een standbeeld krijgen, ze is door alle correcte, politieke drukkingsgroep en partijen uitgespuwd in de pers afgemaakt en bedreigt, de hypocrieten Nu wil ik eens zien wie van die inquisiteurs de lef heeft mea culpa te slaan. Gaat het CGKR haar fout erkennen of gaat ze de wetgeving weer eens aanpassen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Minister
|
![]() Hij gaat een deftig zoeken
![]()
![]() |
#30 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Burger
|
![]() Als de rechter de man zou hebben verplicht om wel allochtonen aan te nemen komt dit overeen met een onwettig opgelegd quota. En dan moeten alle bedrijven volgen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Indien een klacht de mist ingaat, zouden de ideologen die de onterechte klacht hebben ingediend uit eigen zak moeten betalen. Beter nog zou zijn om dit soort 'diensten' op te doeken.
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Goei mop! ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Burgemeester
|
![]() jos Verhulst je hebt 100% gelijk, dat zou men ook met ministers moeten doen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waar het hier om gaat is dat het CGKR werkt met ons belastinggeld terwijl wij nog een keer, net zoals Feryn, moeten betalen voor een advokaat als we ons tegen de onterechte klachten van het CGKR willen verdedigen.
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 28 juni 2006 om 18:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Banneling
|
![]() [SIZE=7]FERYN
![]() Niemand hoeft te zeggen aan een baas wie hij MOET in dienst nemen. Zullen allicht subsidies geven als ge zo'n 'maghreb' wilt binnenslepen of is het misschien al zo ![]() Op goede Weg............ ![]() ![]() Laatst gewijzigd door colargo : 28 juni 2006 om 20:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Banneling
|
![]() Feryn is goed aan het boeren, door zijn uitspraken komen er nieuwe klanten over de vloer. Toegegeven je kan ze geen ongelijk geven. Je weet bij voorbaat dat het geen migrant zal zijn die over je vloer komt, wanneer je dienst doet bij Feryn. Als VB'er kan dat tellen.
Vlaamse welvaart in Vlaamse handen. Zo zou iedere bedrijfsleider moeten denken. Als een allochtoon uren moet werken aan je garagepoort in een dure villa klrijgen sommigen schrik dat er dingen gestolen gaan zijn. Respect voor Feryn! |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Schepen
|
![]() hup Feryn hup - deze onterechte klacht van ons CGKR mag weer een zoveelste aanduiding zijn voor het opdoeken van deze belachelijke organisatie
Een bedrijf bepaald zelf wat goed is voor zijn bedrijf en niemand anders gaat dat bepalen en zeker niet het CGKR. |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Minister-President
|
![]() Ik blijf het een vreemde zaak vinden; Ik dacht eerder aan een soort mediastunt( feryn kennende)... Nu ja ik kan me vergissen.
|
![]() |
![]() |