Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 29 juni 2006, 09:23   #21
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik heb dit manifest gebrek aan hulp aangeklaagd bij de Leuvense burgemeester Louis Tobback, maar die klacht bleef tot op vandaag onbeantwoord. Ik kreeg dan ook een erg wee gevoel in mijn maag toen ik las wat er afgelopen weekend in Antwerpen gebeurde.

Ondanks alles (en net daarom) heb ik mijn geloof in een multiculturele en tolerante samenleving niet verloren, maar wél in een stad die ondanks tientallen veiligheidscamera's de veiligheid van haar burgers blijkbaar niet kan verzekeren. Dat ze je op straat in elkaar kunnen slaan of op de bus dood kunnen schoppen just for fun , is vreselijk. Maar het wordt nog veel erger als politiek én politie tegelijk de andere kant opkijken. Want als niemand het straatgeweld nog veroordeelt, krijg je als slachtoffer dubbel zoveel klappen.

Kris Vanhemelryck , Manu Mathys en Niel Verduyckt (De auteurs wonen respectievelijk in Leuven en in Brussel.)

http://www.standaard.be/Artikel/Detail.aspx?

Gelezen op politicsinfo.be :

"Wel een beetje sneu dat deze heren alle drie prijken op een petitie van Groen! tegen een straatverbod voor o.a. het soort jongeren waarvan ze zonet het slachtoffer zijn geworden ... "http://www.geenstraatverbod.be/ondertekenaars.php
Wat een hypocrieten zeg!

Steen en been klagen dat er niets gedaan wordt maar datgene dat er wél gedaan WIL worden met petities proberen te dwarsbomen.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juni 2006, 09:30   #22
Lof der Zotheid
Perm. Vertegenwoordiger VN

Lof der Zotheid's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knorretje Bekijk bericht
En dan te weten dat Jozef De Witte en SPA-Spirit en Groen de bedrijven willen verplichten om dat soort allochtonen in dienst te nemen op straf van hoge boetes. Want ze zijn toch zo 'verrijkend,' en zo 'onschuldig'.
En zeggen dat die 'jongeren' de economie in de toekomst zullen moeten dragen en dat de progressieven nu al jammeren om er karrevrachten vol van in te voeren. Wat een huiveringwekkend vooruitzicht.
Inderdaad . Heet ge Ali, Mohammed of Omar? Wees welkom! Heet ge Johan, Bart of Jeroen? Buiten, of we klagen u aan bij het CGKR, racist!
Lof der Zotheid is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juni 2006, 09:33   #23
Lof der Zotheid
Perm. Vertegenwoordiger VN

Lof der Zotheid's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ilfalco Bekijk bericht
Blijkbaar hebben ze nog een paar lesjes nodig alvoor ze uit hun multiculturele droom ontwaken...
Alle lessen van de wereld zullen de bloedrode linkse sossen niet van hun masterplan afhelpen: Vlaanderen laten vollopen met allochtoon, imperialistisch, moorddadig islamitisch krapuul teneinde stemmen te verzamelen op de kap van de autochtone bevolking... En dat allemaal ter meerdere glorie van de multiflauwekul...
Lof der Zotheid is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juni 2006, 09:33   #24
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk bericht door Knorretje
En dan te weten dat Jozef De Witte en SPA-Spirit en Groen de bedrijven willen verplichten om dat soort allochtonen in dienst te nemen op straf van hoge boetes. Want ze zijn toch zo 'verrijkend,' en zo 'onschuldig'.
En zeggen dat die 'jongeren' de economie in de toekomst zullen moeten dragen en dat de progressieven nu al jammeren om er karrevrachten vol van in te voeren.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juni 2006, 09:44   #25
Flippend Rund
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Dankzij de camera's kunnen ze over een jaar of twee nog eens terug bezien hoe ze in elkaar werden geslagen, op "Flander's most shocking security video's"

Erg nuttig, die dingen!

Ik vind dat er meer moeten komen.

Ze maken de samenleving veiliger

Laatst gewijzigd door Flippend Rund : 29 juni 2006 om 09:47.
Flippend Rund is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:13.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be