![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Burger
|
![]() Heb gisteren na de ondertekening van het rouwregister ook met een collega van hem gesproken die me bevestigde dat hij een heel zachtaardig man was die gegarandeerd nooit zelf geweld zou gebruikt hebben.
Mogelijk heeft hij de twee komphanen willen scheiden door ze uiteen te duwen en een van hen die kleiner was dan de andere per ongeluk ter hoogte van de hals geduuwd. Nu wordt dit afgedaan als poging tot wurging waardoor de schuld voor de vechtpartij dan plots bij het slachtoffer zou liggen. En dat enkel en allen omdat de daders allochtonen zijn. ![]()
![]() |
#23 | |
Europees Commissaris
|
![]() Nee, zonet nog. Maar zoals ik zei zal uit de verschillende versies van de getuigen wel een realistisch beeld naar voor komen. Al zal dat vell onderzoek vereisen.
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Minister
|
![]() Het is wreed om het te stellen maar in geval van meerdere versies, moet het voordeel van de twijfel gelden. Als de getuigenverklaringen dus van elkaar afwijken dan wordt de voor de daders meest voordelige versie aangenomen.
![]() |
#25 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Allochtoon zonder strafblad > autochtoon met strafblad Allochtoon zonder strafblad > autochtoon zonder strafblad Allochtoon met strafblad > autochtoon met strafblad Allochtoon met strafblad > autochtoon zonder strafblad [SIZE=1](waarin . > . : geloofwaardiger dan)[/SIZE] |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu, ik dacht dat wettige zelfverdediging heilig was en één van jullie stokpaardjes. Nu, klagen jullie op voorhand dat dit eventueel zal worden opgeworpen door de verdediging. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Laat het gerecht toch zijn werk doen ipv dit soort discussies te voeren die u toch niet kan bewijzen. Ik ken mensen binnen de politiedienst en geloof me voor hen noch de rechter is er geen verschil tussen een allochtoon en een autochtoon. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Vijf papieren Belgen en één papieren Spanjaard. Zes Marokkaanse moordenaars van vlees en bloed.
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
|
![]() Voor die zes Marokkaanse moordenaars dan toch...
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het waren 5 Belgen en 1 Spanjaard.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
|
![]() Belgen, Marrokanen, Spanjaarden, whatever, 't is crapuul dat niet op straat hoort te lopen.
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Correcter: het waren jongeren.
De juiste newspeak niet uit het oog verliezen, S. |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Banneling
|
![]() Trouwens Van Themse was ook geen Vlaams Belanger in uw redenering! Zeer nobel van u!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hij is dat natuurlijk wel.
![]() |
#38 | |
|
![]() Op papier wel, ja. Feitelijk niet...
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Minister-President
|
![]() Ik zie de relevantie van dat detail niet in: het is niet omdat een oude-sterke (?) een zwakke adolescent (?) naar de keel grijpt, dat automatisch een reden is gecrëeerd om iemand dood te schoppen.
Ik begrijp ook niet waarom de klacht verlicht is tot "slagen en verwondingen". Het slechtste, voor alle partijen is nu excuses verzinnen. Het is ondertussen wel duidelijk waarom Vande Lanotte het VB niet medeverantwoordelijk achtte bij de racistische moorden: nu gaan ook de andere partijen vrijuit. Doodgeschopt of doodgeschoten: het eindresultaat is hetzelfde. En dus moeten alle betrokken partijen hun verantwoordelijkheid nemen.
![]() |
#40 |
Minister
|
![]() HELP!!! Kan niet meer volgen...
![]()