![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Vraag:
"Wat is er zo nep aan? En zeg nu eens duidelijk aan welke eisen (wat zijn die toch anarchistisch) ik moet voldoen om (in uw ogen) anarchistisch te zijn? " Antwoord : "Ik vind dat nen echten anarchist zichzelf moet opblazen in het bijzijn van de koning en de voltaliige regering.. anders zijde inderdaad nep..." Laatst gewijzigd door Tegendradigaard : 29 juni 2006 om 11:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
|
![]() ik vind dat nen echte tegendradigaard niet zou moeten meehuilen met de wolven in het bos anders is hij idd nep
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
|
![]() Ik ben stilaan aan het einde van mijn bobijntje he....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
|
![]() ![]()
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 29 juni 2006 om 11:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
|
![]() Binnen ongeveer 25 % ga ik van kamp veranderen denk ik...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
|
![]() lol daarom dat ik altijd tegen dat cordon sanitair ben geweest dus
het werkt tegendraads
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 29 juni 2006 om 11:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
|
![]() nee gijlie dus, wij staan daar als marginalen buiten. vinden dat wel lachen als datgene waar we toch geen aandeel in hebben allemaal om zeep gaat.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tegendraadigaard is nog altijd tegen het systeem, maar kan hij eraan doen dat het systeem anarchistisch is geworden... hij moet dus anti anarachistisch zijn om nog tegendraads te kunnen zijn... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
2. Als het systeem om zeep gaat en er komt een ander, nieuw systeem in de plaats, dan nog zou ge u ertegen verzetten. Kortom, ge zijt gewoon niet aangepast genoeg. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
|
![]() Citaat:
de teloorgang van eender welke cultuur is altijd ten gunste van de natuur en dus heb ik belang bij de ondergang van eender welke [SIZE=4]C[/SIZE]ULtuur.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 29 juni 2006 om 16:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zoals elke parasiet bijt hij er zich in vast om niet meer te lossen. Hij doet mij denken aan een haan die bovenop de mesthoop staat te kraaien; “heel de wereld stinkt” |
|
![]() |
![]() |