Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 30 juni 2006, 14:28   #21
Turkje
Eur. Commissievoorzitter

Turkje's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door carlgustaaf Bekijk bericht
maar .Ze zijn trouwens op korte termijn ter dood veroordeeld vermits ze zich niet kunnen voortplanten.Zo ziet men dat de natuur soms in staat is zichzelf te genezen.
Wilt ons Intellectueel Genie dan eens verklaren waarom homofilie na honderdduizenden jaren evolutie van de homo sapiens nog altijd niet is uitgeroeid? Of neen, laat maar, ik krijg al genoeg onzin te lezen.
Oud 30 juni 2006, 14:56   #22
Metternich
Perm. Vertegenwoordiger VN

Metternich's schermafbeelding

Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
Standaard

Homofilie is een gen dat via de moeder wordt overgedragen. Dat je het hebt, wilt trouwens nog niet zeggen dat je homofiel bent. Je kunt blijkbaar ook drager zijn zonder dat je zelf de gevolgen ervan hebt.

Ik heb dit trouwens uit Time magazine, een nummer van 2005.

Laatst gewijzigd door Metternich : 30 juni 2006 om 14:56.
Metternich is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juni 2006, 15:15   #23
Zwarte Spion
Banneling

Zwarte Spion's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Esperanza Bekijk bericht
Tot zover het theorietje van Carlgustaaf...
Waaw, u bent toch zooo slim!
Zwarte Spion is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juni 2006, 15:17   #24
Zwarte Spion
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Metternich Bekijk bericht
Homofilie is een gen dat via de moeder wordt overgedragen. Dat je het hebt, wilt trouwens nog niet zeggen dat je homofiel bent. Je kunt blijkbaar ook drager zijn zonder dat je zelf de gevolgen ervan hebt.

In sommige discussie schuiven de linkse broeders de wetenschap aan de kant: rassentheoriën, homofilie, de holocaust,...
Oud 30 juni 2006, 15:17   #25
bartje
Minister-President

Standaard

Citaat:
maar �*lle mutaties zijn dus niet positief.Homoseksuelen zijn daar een prachtig (hum..) voorbeeld van.Ze zijn trouwens op korte termijn ter dood veroordeeld vermits ze zich niet kunnen voortplanten.Zo ziet men dat de natuur soms in staat is zichzelf te genezen.
Homoseksuelen kunnen zich PERFECT voortplanten; ik zou niet inzien waarom dat niet zou kunnen, ik begrijp dan ook niet waaro mje zegt dat homo's zich niet kunnen voortplanten...

Liefde is iets héél kostbaars, dat moet je echt koesteren
bartje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juni 2006, 15:20   #26
Lof der Zotheid

Lof der Zotheid's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje Bekijk bericht
Homoseksuelen kunnen zich PERFECT voortplanten; ik zou niet inzien waarom dat niet zou kunnen, ik begrijp dan ook niet waaro mje zegt dat homo's zich niet kunnen voortplanten...
Daarin moet ik u bijtreden. Ze kúnnen het wel...
Lof der Zotheid is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juni 2006, 15:20   #27
Zwarte Spion
Banneling

Standaard

Citaat:
Zitten er eierstokken in uw bruine gang?
Oud 30 juni 2006, 15:21   #28
bartje
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zwarte Spion Bekijk bericht
Heteromannen hebben toch ook geen eierstokken of wel soms?
Ik blijf erbij dat homo's zich PERFECT kunnen voortplanten.

Liefde is iets héél kostbaars, dat moet je echt koesteren
bartje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juni 2006, 15:26   #29
Lof der Zotheid

Lof der Zotheid's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Heaumeau's kúnnen zich wel voortplanten. Ze gebruiken enkel de verkeerde werkwijze. Als ge een heaumeau zou dwingen om met een vrouw samen te zijn, kan daar perfect een kind van komen.
Lof der Zotheid is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juni 2006, 15:32   #30
Apocalyps
Minister

Apocalyps's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Metternich Bekijk bericht

Drie recente studies wijzen op een belangrijke genetische component bij homoseksualiteit. In de eerste vorm ontdekte Simon Le Vay, een neurowetenschapper aan het Salk Institute te San Diego dat een hersendeel van de homoseksuele mannen de anatomische vorm vertoonde die normaal bij vrouwen voorkomt.
...
De tweede relevante studie:
De helft van de eeneiige tweelingszussen was eveneens lesbisch, tegenover slechts 16 procent van de twee - eiige tweelingszussen en 14 procent van de andere biologische tweelingszussen. Hetzelfde resultaat had men daarvoor al bevonden bij homoseksuele mannen. Een dergelijk patroon suggereert een GENETISCHE BIJDRAGE.
(noot van mij: hypotheses die zichzelf bewijzen zijn wetten...)
...
Zij vonden dat 13,5 procent van de broers homoseksueel waren. Dit is aanzienlijk hoger dan de geschatte 2 procent mannelijke homoseksuelen in de normale populatie. Nog belangrijker was de bevinding dat er meer homoseksuele verwanten waren aan de kant van de moeder dan aan de kant van de vader, wat suggereerde dat de trek misschien door vrouwelijke familieleden wordt doorgegeven. Dit is dan weer een aanduiding dat het "homoseksuele gen" wel eens op het X - chromosoon zou kunnen liggen, het enige chromosoon dat exclusief van de moeder afkomstig is. (Hiertoe werden DNA monsters van de mannen genomen) Er werden 5 gemeenschappelijke markers gevonden op het X - chromosoon. DEZE VONDST VEROORZAAKTE GROTE OPWINDING, omdat die er sterk op wees dat er een gen bestaat in dit gebied van het X - chromosoon dat de man ontvankelijk maakt voor homoseksualiteit. (noot door mij: homoseksualiteit in deze teksten bedoelen zowel mannen als vrouwen)

Bron: "Een inleiding in de psychologie" (vertaald door Marc Brysbaert)

Er is sowieso altijd een interactie tussen genetica en omgeving. Soms zelfs zodanig dat het fenotype van de genetica zelfs helemaal niet tot uiting komt als de omgeving niet de juiste stimulatie daartoe biedt. De omgeving is dus in vele gevallen een conditio sine qua non. Ik vergelijk het altijd zo: de genen vormen het kruitvat, en de omgeving de lont. Een menselijk ontwikkelingsproces kan je onmogelijk reduceren tot nature of nurture.
Oud 30 juni 2006, 15:33   #31
carlgustaaf
Banneling

carlgustaaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
????Twee homos kunnen zich voortplanten?
Mischien dat ze in staat zijn om een vrouw te bevruchten, op kunstmatige wijze, of door even hun afkeer voor het andere geslacht van zich af te zetten, maar 2 homos, met elkaar, die kunnen zich onmogelijk voortplanten, hoe hard en met hoeveel ijver ze ook proberen.
carlgustaaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juni 2006, 15:37   #32
carlgustaaf
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Apocalyps Bekijk bericht
Drie recente studies wijzen op een belangrijke genetische component bij homoseksualiteit. In de eerste vorm ontdekte Simon Le Vay, een neurowetenschapper aan het Salk Institute te San Diego dat een hersendeel van de homoseksuele mannen de anatomische vorm vertoonde die normaal bij vrouwen voorkomt.
...
De tweede relevante studie:
De helft van de eeneiige tweelingszussen was eveneens lesbisch, tegenover slechts 16 procent van de twee - eiige tweelingszussen en 14 procent van de andere biologische tweelingszussen. Hetzelfde resultaat had men daarvoor al bevonden bij homoseksuele mannen. Een dergelijk patroon suggereert een GENETISCHE BIJDRAGE.
(noot van mij: hypotheses die zichzelf bewijzen zijn wetten...)
...
Zij vonden dat 13,5 procent van de broers homoseksueel waren. Dit is aanzienlijk hoger dan de geschatte 2 procent mannelijke homoseksuelen in de normale populatie. Nog belangrijker was de bevinding dat er meer homoseksuele verwanten waren aan de kant van de moeder dan aan de kant van de vader, wat suggereerde dat de trek misschien door vrouwelijke familieleden wordt doorgegeven. Dit is dan weer een aanduiding dat het "homoseksuele gen" wel eens op het X - chromosoon zou kunnen liggen, het enige chromosoon dat exclusief van de moeder afkomstig is. (Hiertoe werden DNA monsters van de mannen genomen) Er werden 5 gemeenschappelijke markers gevonden op het X - chromosoon. DEZE VONDST VEROORZAAKTE GROTE OPWINDING, omdat die er sterk op wees dat er een gen bestaat in dit gebied van het X - chromosoon dat de man ontvankelijk maakt voor homoseksualiteit. (noot door mij: homoseksualiteit in deze teksten bedoelen zowel mannen als vrouwen)

Bron: "Een inleiding in de psychologie" (vertaald door Marc Brysbaert)

Er is sowieso altijd een interactie tussen genetica en omgeving. Soms zelfs zodanig dat het fenotype van de genetica zelfs helemaal niet tot uiting komt als de omgeving niet de juiste stimulatie daartoe biedt. De omgeving is dus in vele gevallen een conditio sine qua non. Ik vergelijk het altijd zo: de genen vormen het kruitvat, en de omgeving de lont. Een menselijk ontwikkelingsproces kan je onmogelijk reduceren tot nature of nurture.
en daarom ben ik onderandere TEGEN homo-adoptie.
Oud 30 juni 2006, 15:39   #33
Apocalyps
Minister

Standaard

Citaat:
en daarom ben ik onderandere TEGEN homo-adoptie.
?

Verklaar u nader aub!
Oud 30 juni 2006, 15:43   #34
Zwarte Spion
Banneling

Standaard

Citaat:
????Twee homos kunnen zich voortplanten?
Mischien dat ze in staat zijn om een vrouw te bevruchten, op kunstmatige wijze, of door even hun afkeer voor het andere geslacht van zich af te zetten, maar 2 homos, met elkaar, die kunnen zich onmogelijk voortplanten, hoe hard en met hoeveel ijver ze ook proberen.
Toch erg dat je dat zo helemaal moet neerpennen voor ze het begrijpen.
Oud 30 juni 2006, 15:44   #35
carlgustaaf
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Turkje Bekijk bericht
Wilt ons Intellectueel Genie dan eens verklaren waarom homofilie na honderdduizenden jaren evolutie van de homo sapiens nog altijd niet is uitgeroeid? Of neen, laat maar, ik krijg al genoeg onzin te lezen.
verkeerd funktionerende genen hebben altijd bestaan, net zoals een heleboel andere ziektes...Is dat nu écht zo ingewikkeld? Ik kan daar ook niets aan doen, ge moet daarvoor niet boos zijn op mij.Moest ge nu met drie armen , één oog of met een apenstaart geboren zijn konden de andere mensen daar ook niks aan doen.Maar toch zou iedereen zien dat er iets scheelt met u.Nu is dat net hetzelfde, en gij blijft maar ontkennen... Hopeloze gevallen.
Oud 30 juni 2006, 15:51   #36
carlgustaaf
Banneling

Standaard

Citaat:
?

Verklaar u nader aub!
" de genen vormen het kruitvat, en de omgeving de lont". Veelzeggend nee? Dat betekent dat als die kerels kinderen gaan adopteren, die misvormde gen, als hij aanwezig is, veel meer kans heeft om zich te manifesteren.En dan zitten we met een homo méér opgescheept! Ik vind nu al dat er (véél te) veel zijn.
Oud 30 juni 2006, 15:52   #37
carlgustaaf
Banneling

Standaard

Citaat:
Toch erg dat je dat zo helemaal moet neerpennen voor ze het begrijpen.
wat baten kaars en bril als de homo-uil niet zienen wil...
Oud 30 juni 2006, 15:58   #38
Apocalyps
Minister

Standaard

Citaat:
verkeerd funktionerende genen hebben altijd bestaan, net zoals een heleboel andere ziektes....
Wil jij hier soms zeggen dat de bevindingen van APA onjuist zijn?
Oud 30 juni 2006, 16:00   #39
Apocalyps
Minister

Standaard

Citaat:
" de genen vormen het kruitvat, en de omgeving de lont". Veelzeggend nee? Dat betekent dat als die kerels kinderen gaan adopteren, die misvormde gen, als hij aanwezig is, veel meer kans heeft om zich te manifesteren.En dan zitten we met een homo méér opgescheept! Ik vind nu al dat er (véél te) veel zijn.
Jij bent de komiek op dit forum zeker?
Oud 30 juni 2006, 16:11   #40
carlgustaaf
Banneling

Standaard

Citaat:
Jij bent de komiek op dit forum zeker?
komisch? Er is niks om te lachen aan deze hele discussie...het gaat ten slotte over mensen die lijdden aan een genetische misvorming als ik uw uitleg goed verstaan heb? Mischien kunnen de wetenschappers die mensen wel helpen.Ze gaan toch zo hard vooruit in genetica naar het schijnt.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:06.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be