![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Wilt ons Intellectueel Genie dan eens verklaren waarom homofilie na honderdduizenden jaren evolutie van de homo sapiens nog altijd niet is uitgeroeid? Of neen, laat maar, ik krijg al genoeg onzin te lezen.
![]() |
#22 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]() Homofilie is een gen dat via de moeder wordt overgedragen. Dat je het hebt, wilt trouwens nog niet zeggen dat je homofiel bent. Je kunt blijkbaar ook drager zijn zonder dat je zelf de gevolgen ervan hebt.
Ik heb dit trouwens uit Time magazine, een nummer van 2005.
![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Metternich : 30 juni 2006 om 14:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#26 | |
|
![]() Daarin moet ik u bijtreden. Ze kúnnen het wel...
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Minister-President
|
![]() Heteromannen hebben toch ook geen eierstokken of wel soms?
Ik blijf erbij dat homo's zich PERFECT kunnen voortplanten.
![]() |
#29 | |
|
![]() Heaumeau's kúnnen zich wel voortplanten. Ze gebruiken enkel de verkeerde werkwijze. Als ge een heaumeau zou dwingen om met een vrouw samen te zijn, kan daar perfect een kind van komen.
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Minister
|
![]() Citaat:
... De tweede relevante studie: De helft van de eeneiige tweelingszussen was eveneens lesbisch, tegenover slechts 16 procent van de twee - eiige tweelingszussen en 14 procent van de andere biologische tweelingszussen. Hetzelfde resultaat had men daarvoor al bevonden bij homoseksuele mannen. Een dergelijk patroon suggereert een GENETISCHE BIJDRAGE. (noot van mij: hypotheses die zichzelf bewijzen zijn wetten...) ... Zij vonden dat 13,5 procent van de broers homoseksueel waren. Dit is aanzienlijk hoger dan de geschatte 2 procent mannelijke homoseksuelen in de normale populatie. Nog belangrijker was de bevinding dat er meer homoseksuele verwanten waren aan de kant van de moeder dan aan de kant van de vader, wat suggereerde dat de trek misschien door vrouwelijke familieleden wordt doorgegeven. Dit is dan weer een aanduiding dat het "homoseksuele gen" wel eens op het X - chromosoon zou kunnen liggen, het enige chromosoon dat exclusief van de moeder afkomstig is. (Hiertoe werden DNA monsters van de mannen genomen) Er werden 5 gemeenschappelijke markers gevonden op het X - chromosoon. DEZE VONDST VEROORZAAKTE GROTE OPWINDING, omdat die er sterk op wees dat er een gen bestaat in dit gebied van het X - chromosoon dat de man ontvankelijk maakt voor homoseksualiteit. (noot door mij: homoseksualiteit in deze teksten bedoelen zowel mannen als vrouwen) Bron: "Een inleiding in de psychologie" (vertaald door Marc Brysbaert) Er is sowieso altijd een interactie tussen genetica en omgeving. Soms zelfs zodanig dat het fenotype van de genetica zelfs helemaal niet tot uiting komt als de omgeving niet de juiste stimulatie daartoe biedt. De omgeving is dus in vele gevallen een conditio sine qua non. Ik vergelijk het altijd zo: de genen vormen het kruitvat, en de omgeving de lont. Een menselijk ontwikkelingsproces kan je onmogelijk reduceren tot nature of nurture.
![]() |
![]() |
#31 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Mischien dat ze in staat zijn om een vrouw te bevruchten, op kunstmatige wijze, of door even hun afkeer voor het andere geslacht van zich af te zetten, maar 2 homos, met elkaar, die kunnen zich onmogelijk voortplanten, hoe hard en met hoeveel ijver ze ook proberen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Minister
|
![]() ?
Verklaar u nader aub!
![]() |
#34 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Banneling
|
![]() " de genen vormen het kruitvat, en de omgeving de lont". Veelzeggend nee? Dat betekent dat als die kerels kinderen gaan adopteren, die misvormde gen, als hij aanwezig is, veel meer kans heeft om zich te manifesteren.En dan zitten we met een homo méér opgescheept! Ik vind nu al dat er (véél te) veel zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Minister
|
![]() Wil jij hier soms zeggen dat de bevindingen van APA onjuist zijn?
![]() |
#39 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#40 |
Banneling
|
![]() komisch? Er is niks om te lachen aan deze hele discussie...het gaat ten slotte over mensen die lijdden aan een genetische misvorming als ik uw uitleg goed verstaan heb? Mischien kunnen de wetenschappers die mensen wel helpen.Ze gaan toch zo hard vooruit in genetica naar het schijnt.
|
![]() |
![]() |