Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Bekijk resultaten enquête: waarom wordt deze samenleving rot
door uw moeder 3 13,64%
door de marokanen 9 40,91%
door de rijken 5 22,73%
om de zoveel jaren is dat gewoon een fase, hoort er gewoon bij 3 13,64%
ik zou het nie weten ( wil het nie weten ) 1 4,55%
door de facteur 1 4,55%
Aantal stemmers: 22. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord

Discussietools
Oud 30 juni 2006, 14:42   #21
Metternich
Perm. Vertegenwoordiger VN

Metternich's schermafbeelding

Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door King of beggars and fleas Bekijk bericht
ik ben het daar ook mee eens maar ik denk dat dergelijke sportmanifestaties in de tijd van Marx niet bestonden en hij daarover derhalve onmogelijk een mening kan hebben geventileerd. Mocht ik mij vergissen dan mag je me altijd een citaat uit één van zijn werken voor de voeten werpen.
Als er nu één conservatieve strekking is, dan zal het toch wel de marxistische zijn. De geschriften zijn Marx zijn precies heiliger dan de Bijbel. Waar geestelijken zelf nog zeggen dat de Bijbel onderhevig is aan een tijdsgeest, nemen de marxisten elk woord en elke letter letterlijk over. Wie durft te zeggen dat marxisme onderhevig is aan een tijdsgeest, is een reactionair.

Metternich is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juni 2006, 14:49   #22
King of beggars and fleas

King of beggars and fleas's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Metternich Bekijk bericht
Als er nu één conservatieve strekking is, dan zal het toch wel de marxistische zijn. De geschriften zijn Marx zijn precies heiliger dan de Bijbel. Waar geestelijken zelf nog zeggen dat de Bijbel onderhevig is aan een tijdsgeest, nemen de marxisten elk woord en elke letter letterlijk over. Wie durft te zeggen dat marxisme onderhevig is aan een tijdsgeest, is een reactionair.
man man man toch. je vergist je. t is niet omdat ik eens op het links forum post dat ik een marxist ben. Dat ben ik namelijk geenszins. Als je me dan toch een etiket wilt opplakken plak me dan het etiket extreem links liberaal ( georgist ) maar op.

Bovendien is het vierde wereld syndicaat ook geenszins een marxistische organisatie hoewel er wel marxisten lid van en welkom zijn bij vws.

vws is een niet partijgebonden politieke organisatie waarvan ALLE armen ongeacht hun overtuiging, afkomst enz inspraakhebbend lid mogen worden. Zo zijn er op dit ogenblik liberale, marxistische, anarchistische en ja ook vb armen lid.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah.

Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 30 juni 2006 om 14:54.
King of beggars and fleas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juni 2006, 14:53   #23
Metternich

Metternich's schermafbeelding

Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door King of beggars and fleas Bekijk bericht
man man man toch. je vergist je. t is niet omdat ik eens op het links forum post dat ik een marxist ben. Dat ben ik namelijk geenszins. Als je me dan toch een etiket wilt opplakken plak me dan het etiket extreem links liberaal ( georgist ) maar op.

Bovendien is het vierde wereld syndicaat ook geenszins een marxistische organisatie hoewel er wel marxisten lid van en welkom zijn bij vws.

vws is een niet partijgebonden organisaties waarvan ALLE armen ongeacht hun overtuiging, afkomst enz inspraakhebbend lid mogen worden.
Ik baseerde me helemaal niet op het links forum. Ik baseerde me op jouw uitspraak over Marx. En ik beweer toch nergens dat het VWS marxistisch is....

Metternich is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juni 2006, 14:59   #24
King of beggars and fleas

King of beggars and fleas's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Metternich Bekijk bericht
Ik baseerde me helemaal niet op het links forum. Ik baseerde me op jouw uitspraak over Marx. En ik beweer toch nergens dat het VWS marxistisch is....
nee inderdaad maar t was maar voor de duidelijkheid ( je zou immers de eerste niet zijn die alle linksen op één en dezelfde marxistische hoop gooit.) Met je kritiek op de "heiigheid" van marx ben ik het trouwens wat de meeste marxisten betreft eens. Gelukkig ken ik wel een paar wat jij noemt reactionairen.

Btw was mijn post over de sportmanifestaties geenszins ernstig zoals ook deze draad niet ernstig doch eerder surrealistisch, parodisch is bedoeld.

maar ik meen dat je dat al door had
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah.

Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 30 juni 2006 om 15:00.
King of beggars and fleas is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:45.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be