![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() en als iemand nu wel afhankelijk is van dop of loon en ie koopt wel een ijsje is dat dan niet ok ?
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 2 juli 2006 om 19:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar, ik vind dat toch niet echt 'normaal', hoor ![]() ![]() Laatst gewijzigd door stonaar : 2 juli 2006 om 19:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
|
![]() smakelijk, hopelijk betaalde je het niet met dop of loon want dat zou wel een schande zijn he zeg.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja hoor. Maar die persoon kan perfect een ijsje verkopen ook. Tenzij die persoon een fobie heeft voor ijskasten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Ik heb er niet voor betaald .. het leven is gratis ! Laatst gewijzigd door stonaar : 2 juli 2006 om 19:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
|
![]() idd het is niet kosjer dat doppers of arbeiders zomaar een ijsje kopen. wie denken ze wel dat ze zijn. Alleen pandjesmelkers en kapitalisten die hun geld eerlijk aftroggelden van arme sukkels en brave werkende mensen zonder zelf een klop te doen zijn 8) als ze een ijsje kopen.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar we wonen in een paradijs, België .. als je je verstand een beetje gebruikt en geluk hebt, .. dan kan je aan de rest van de wereld ijs verkopen ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Als ik iets moet kopen (breedbeeld tv, nieuwe computer,auto, ..) moet ik ook sparen. Maar niet wanneer ik ijs (voedingsmiddel) moet kopen. Zeker als het een product is dat bijna overal te verkrijgen is (concurrentie => prijzen liggen niet erg hoog) .. Seg manneke, mijn vader was een arbeider ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
|
![]() als de vikings dat konden dan kan kobaf dat ook 8) .
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
|
![]() Citaat:
hopelijk niet op een manier die je integriteit aantast ![]()
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 2 juli 2006 om 19:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Proficiat! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Weet je, ik ben op men 13nde begonnen met werken. Omdat ik niet genoeg zakgeld kreeg ![]() Kappen, boren, gieten, schotelantenne installeren en programmeren, flyers uitdelen, ... Morgen is het ALWEER werken (vakantiejob) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
|
![]() jij niet maar ik denk dat de amerikanen niet met mijn invasie gediend zouden zijn en me terug van de kant zouden afduwen als ik daar uitgeput van het lange trappen zou willen aanmeren.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 2 juli 2006 om 19:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
|
![]() Citaat:
die jeugd van tegenwoordig daar kan je niets meer mee aanvangen ![]()
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 2 juli 2006 om 19:37. |
|
![]() |
![]() |