![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() ![]() Magnum Almond |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Europees Commissaris
|
![]() IJs Rossi
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik had gisteravond laat nog een Limoen Calippo
![]() Die is lékker joh!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Schepen
|
![]() geef mij maar een lekkere aardbeienmilkshake met onderaan 2 bolletjes aardbeien ijs
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een sorbet van het ijspaleis.
Jammie, jammie.
![]() |
#6 |
Europees Commissaris
|
![]() ik heb gisteren nog een Dame noir gegeten
![]() |
![]() |
#7 |
|
![]() ik heb zelf ijslolys gemaakt van limonade in de diepvries
mijn geld is er pas morgen hopelijk toch
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door stonaar : 2 juli 2006 om 17:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
![]() ja al wel van gehoord ja. waarom ?
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() kobaf had met die ijsjes een kraampje kunnen opzetten in antwerpen met dit weer, hij zou er flink aan verdiend hebben. maar werken voor geld is niet zijn ding.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
|
![]() Citaat:
![]()
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 2 juli 2006 om 19:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
|
![]() Citaat:
1. ten eerste moet ik dan een leurvergunning hebben. 2. moet ik kunnen investeren in aankoop van vriezers en huur van een staanplaats, kraam aankopen enz, wat niet kan daar ik op het einde van de maand niet eens een ijsje kan kopen. 3. moet ik van dag één dat ik dat doe mijn dop volledig laten vallen en zit ik dan in de winter geheel zonder geld daar er dan geen ijsjes verkocht kunnen worden ![]()
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 2 juli 2006 om 19:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
|
![]() en omdat dat toch allemaal niet kan verpest ik hier uit verveling dat topic dan maar wat he
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() In het najaar kan je die vriezer vast weer kwijt voor een verwarmingsketel.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 2 juli 2006 om 19:15. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
|
![]() Frankrijk wel. Met de fiets nog wel ( op de 14e juli waar ik ondanks dat ik wel geld had toen niks kon kopen, zelfs geen ijsje ) maar naar de VS geraak ik niet omdat ik geen waterfiets heb.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 2 juli 2006 om 19:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Banneling