![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Burger
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Met een basgitaar? Elektrisch of acoustisch? En moet er stroom op?
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ge springt van de piano naar de gitaar... zo kan er niemand dat volgen...
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Burps. Oja, ik doe maar even aan blokposting eh. ![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Burger
|
![]() Dat was geen onzin, maar mijn mening, mijn gevoel naar aanleiding van jouw opmerking dat de auteur van dit artikel geen deftig Nederlands kon.
Raar hoor.. ik had er geen problemen mee om zijn posts te begrijpen. Komt het misschien omdat het onderwerp je niet zo aanstaat, dat je deze topic moet verpesten door opmerkingen te geven over schrijfstijl. Ligt het je moeilijk, dat de kans groot is dat hier (weer) 'n allochtoon voor verantwoordelijk is? Ik beschuldig hier niemand, want van de dader is nog maar weinig geweten. Maar of nu een allochtoon of autochtoon het gedaan heeft, die man heeft afgezien. Het zou jouw grootvader maar eens moeten zijn. Laatst gewijzigd door noledge : 5 juli 2006 om 12:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Allemaal dikke onzin want jij en ik hebben absoluut geen idee wat de reden van het geweld is. Het zijn gevallen die door het gerecht moeten worden afgehandeld en that's it. Als je zo'n gezever wil lezen, koop dan Het Laatste Nieuws. En ik heb geen grootouders meer.
Laatst gewijzigd door Griffin : 5 juli 2006 om 12:24. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Goed bezig Griffin, gratis reclame voor het VB. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Minister-President
|
![]() Jongeren aangehouden voor dodelijke overval in Luik
Twee negentienjarige jongeren uit de buurt van het Luikse Aywaille zijn aangehouden en een zeventienjarige jongen werd doorverwezen naar het jeugdparket. Het trio overviel een man op de parking van de GB in Aywaille in de nacht van 22 op 23 juni. Het slachtoffer overleed enkele dagen later. Het slachtoffer sloeg op de vlucht, klom over een vier meter hoge muur en sprong aan de andere kant naar beneden. De man slaagde er echter niet in weer op te staan en intussen waren de drie jongeren tot bij hem geraakt. Ze gaven de man vuistslagen en trapten hem, terwijl hij op de grond lag. Het slachtoffer verloor het bewustzijn en de overvallers vluchtten met zijn auto, waarvan ze de sleutels hadden gestolen. Coma De man werd gevonden door voorbijgangers en naar het ziekenhuis gebracht. Daar kon hij de omstandigheden van de overval uitleggen toen hij korte tijd later uit zijn coma ontwaakte. Op 30 juni overleed de man. De politie kon de feiten reconstrueren en de daders vatten. Het drietal heeft bekend. De twee meerderjarigen zitten in de gevangenis van Lantin. De jeugdrechter moet nog beslissen wat er met de minderjarige moet gebeuren. bron HLN Aan de codetaal die men hier gebruikt ... heb ik al een flauw vermoeden over welke jongeren het gaat. Er sterven dagelijks mensen in dezelfde omstandigheden als mr De Moor.Zij verdienen ook aandacht! Ook als ze niet toevallig op een bus zaten of op een openbare plaats sterven! Laatst gewijzigd door ilfalco : 5 juli 2006 om 12:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Nu begin ik mij toch af te vragen in welk kamp de fascisten zitten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is wel politiek, omdat het gedrag van de politiek ervoor verantwoordelijk is, of op zijn minst ten dele verantwoordelijk is... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wij zijn niet beginnen lullen over "racistische" moorden hé... Wij vragen ons alleen terecht af, of dit nu ook "racistische" moorden zijn... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() NU PAS?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
een typisch antwoord van linkse multikulies zoals jij.. als iets niet in je PC-kraam past dan is het zever.. Mocht nu een autochtoon een 77-jarige allochtone pianist neersteken, dan werden alle programmas op de VuurRodeTelevisie onderbroken en dan was dit feit minsten 2 weken het hoofditem van het propaganda-journaal... Wel straf dat de laatst tijd immer Marokkanen van de partij zijn bij delicten (busmoord, vermoorden kinderen Luik, nu neersteken pianist te Mechelen) toch heel straf he en dan beweren dat deze multicriminelen niet oververtegenwoordigd zijn in de misdaadcijfers.. kijk heel deze multikulkanker maakt me kotsmisselijk en dat is vooral te danken aan linkse-parasieten die menen de wereld te moeten verbeteren en deze islampest kost wat kost verdedigen.... nog 95 dagen .... ![]() Laatst gewijzigd door Mosasaurus : 5 juli 2006 om 14:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
|
![]() zo vlug al....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik zeg gewoon dat dit niet de plek is voor dat medeleven. En dat de Blokkertjes onder jullie dit alleen misbruiken. Dat is geen oprecht medeleven, dat is recuperatie. Enige kennis van de exacte omstandigheden van de feiten staat jullie Blokkertjes daarbij niet in de weg om al meteen met conclusies te komen.
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
En JvdB: dan steek ik nog liever mijn kop in jouw gat dan in de grond. Alleen maar om je te irriteren.
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ja, doe nog simplistischer.
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
|
![]() al goed dat griffin in de harten kan kijken....
Ik denk dan ook dat Griffin de eerste was om de recuperatie aan te klagen die ontstond na de moorden door HVT.... Een welgemeende proficiat voor Griffin... |
![]() |
![]() |