![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Fout, u gaat de onverdraagzaamheid nog subsidieren.
![]() |
#22 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Hoezo, ik ga het VB geen geld geven zenne sjoe
![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
|
![]() [quote=smiley;1803364]Niemand gebruikt mij. Ik zie enkel dat geen enkele zogenaamde democratische partij het islamofascisme in ons land gaat stoppen. Integendeel, ze zijn er het bedje voor aan het uitspreiden. Enkel het Vlaams Belang durft nog de waarheid over het islamofascisme zeggen maar krijgt er in ruil woorden zoals onverdraagzamen racisten en dies meer voor naar het hoofd gesmlingerd. Domheid kent geen grenzen al beweren diezelfde betweters wel dat de Vlaams Belang kiezers de dommeriken zijn.
http://forum.politics.be/showthread.php?t=53257 http://www.dutch.faithfreedom.org/index.html[/quote] Laten lullen die doofstomme van oogkleppen voorziene karrenpaarden van PC links. Ze zullen met hun opvattingen over godsdienst, feminisme en moraal de eerste slachtoffers worden van islamofascime. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Woehoew, goed dat we het weten
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
verdoriegriffinmijnenspatiebalkwerkooknigoemeerpre cies
![]() |
![]() |
#27 | |
|
![]() Citaat:
Vergeef me dat sommigen me hier als een racist zullen bestempelen, maar de waarheid dient gezegd te worden. Qua sociale structuur en wetten, staan sommige landen even ver als dat wij in de middeleeuwen stonden. Hoeft dit te betekenen dat deze landen verloren zijn? Absoluut niet, maar ze evolueren gewoon trager. Geef hen de die kans hiertoe en dring hen ook niets op. Daarnaast vind ik het ook verkeerd dat het Westen zich als de betweter opwerpt en iedereen de ogen gaat uitsteken met de hier bekomen luxe. Dan moet je er niet van schrikken dat sommigen hierdoor verblind raken en dat jaloezie kan omslaan in haat. Persoonlijk ben ik er 100% van overtuigd dat alle landen een andere koers tegenover elkaar moeten gaan varen en alle culturen elkaars verschillen moeten accepteren, of we geraken nergens. Laat ik het zo stellen: vroeger was ik links, maar dan had ik nog nooit van bepaalde culturele fenomenen als besnijdenissen, stenigingen en ander soort van verminkingen gehoord. Toen geloofde ik nog dat alle volkeren gelijkwaardig waren. Van die stelling ben ik afgestapt. Volgens mij bevatten alle culturen fouten, ook de mijne. Dat ga ik niet ontkennen, maar ik beschouw een cultuur die verdraagzaam is tegenover buitenstaanders, homo's en vrouwen veel hoogstaander dan 1 die dat niet kan. Daarom vind ik niet dat deze culturen de onze moeten komen besmetten met hun onverdraagzaamheid. Laat ik het zo stellen: Bush en Bin Laden zijn wat mij betreft allebei kanten van dezelfde medaille en zitten allebei grondig fout. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
|
![]() Citaat:
Sommigen gebruiken ons geld tegen ons, onze tolerantie tegen ons, onze technologie (gsm internet) tegen ons, onze wapens tegen ons, onze democratie tegen ons.. Het uiteindelijke doel blijft hetzelfde
http://www.exmoslim.org/http://www.youtube.com/watch?v=jHnxdgk3P68 Laatst gewijzigd door smiley : 5 juli 2006 om 20:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
|
![]() Wat is de naam van uw firma, en waar handelt gij in? Ik zou graag overwegen zaken met u te doen...
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#33 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
En waar kunnen we die consulteren? (Of is hij daarvoor te geheim?) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
|
![]() Citaat:
bon bazilfunk, aangezien jij die geheime agenda kent : hou ons niet langer in spanning en vertel ons het grooooote geheim van de geheime agenda.....
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
|
![]() Citaat:
Ik heb hier een schitterend bod dat ge niet kunt laten liggen. Ik ben bezig met een project waarbij op korte termijn een pak geld kan verdiend worden. Waar het over gaat mag ik niet zeggen, want dat is vertrouwelijk natuurlijk. Maar voor elk 10 miljoen euro die ge inlegt kunt ge binnen het jaar 10 terugkrijgen. 10 miljoen is de minimuminleg trouwens. Wilt ge meedoen en voor hoeveel ?
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |