Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 5 juli 2006, 19:07   #21
smiley
Perm. Vertegenwoordiger VN

smiley's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Griffin Bekijk bericht
Dat je verdraagzaam bent wil niet zeggen dat je criminaliteit en onverdraagzaamheid tolereert. Het wil niet zeggen dat je zomaar alles toelaat.

Maar toch: knuffel en
Fout, u gaat de onverdraagzaamheid nog subsidieren.
Oud 5 juli 2006, 19:15   #22
Griffin
Eur. Commissievoorzitter

Griffin's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door smiley Bekijk bericht
Fout, u gaat de onverdraagzaamheid nog subsidieren.
Hoezo, ik ga het VB geen geld geven zenne sjoe

en ook wel hilarisch is
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pindar Bekijk bericht
Ik weet er namelijk niet zoveel van namelijk, daar ik er nog helemaal niks over gelezen heb.
Ik quote mezelf niet vaak, maar deze vond ik toch de moeite:
Citaat:
Filosofie is een beetje verdrinken op de rand van een plas water.
Griffin is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juli 2006, 19:18   #23
Boadicea

Boadicea's schermafbeelding

Standaard

[quote=smiley;1803364]Niemand gebruikt mij. Ik zie enkel dat geen enkele zogenaamde democratische partij het islamofascisme in ons land gaat stoppen. Integendeel, ze zijn er het bedje voor aan het uitspreiden. Enkel het Vlaams Belang durft nog de waarheid over het islamofascisme zeggen maar krijgt er in ruil woorden zoals onverdraagzamen racisten en dies meer voor naar het hoofd gesmlingerd. Domheid kent geen grenzen al beweren diezelfde betweters wel dat de Vlaams Belang kiezers de dommeriken zijn.

http://forum.politics.be/showthread.php?t=53257
http://www.dutch.faithfreedom.org/index.html[/quote]

Laten lullen die doofstomme van oogkleppen voorziene karrenpaarden van PC links. Ze zullen met hun opvattingen over godsdienst, feminisme en moraal de eerste slachtoffers worden van islamofascime.
Oud 5 juli 2006, 19:19   #24
Griffin
Eur. Commissievoorzitter

Griffin's schermafbeelding

Standaard

Woehoew, goed dat we het weten
Griffin is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juli 2006, 19:23   #25
AyneRand
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boadicea Bekijk bericht
Citaat:
Niemand gebruikt mij. Ik zie enkel dat geen enkele zogenaamde democratische partij het islamofascisme in ons land gaat stoppen. Integendeel, ze zijn er het bedje voor aan het uitspreiden. Enkel het Vlaams Belang durft nog de waarheid over het islamofascisme zeggen maar krijgt er in ruil woorden zoals onverdraagzamen racisten en dies meer voor naar het hoofd gesmlingerd. Domheid kent geen grenzen al beweren diezelfde betweters wel dat de Vlaams Belang kiezers de dommeriken zijn.

http://forum.politics.be/showthread.php?t=53257
http://www.dutch.faithfreedom.org/index.html
Laten lullen die doofstomme van oogkleppen voorziene karrenpaarden van PC links. Ze zullen met hun opvattingen over godsdienst, feminisme en moraal de eerste slachtoffers worden van islamofascime.
Het is niet met de Saoudies en de mensen uit Qatar voor islamofascisten uit te maken dat je kan hopen met hen zaken te doen. Wij doen wel graag zaken met hen, want ze hebben geld, in tegenstelling tot de lagere klasse ...
AyneRand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juli 2006, 19:36   #26
BitterSweet
Minister-President

BitterSweet's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AyneRand Bekijk bericht
Het is niet met de Saoudies en de mensen uit Qatar voor islamofascisten uit te maken dat je kan hopen met hen zaken te doen. Wij doen wel graag zaken met hen, want ze hebben geld, in tegenstelling tot de lagere klasse ...
lulmaarlosopdegewonemensisdaarookweer.
verdoriegriffinmijnenspatiebalkwerkooknigoemeerpre cies
Oud 5 juli 2006, 19:47   #27
Boadicea

Boadicea's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
In hun eigen landen doen ze wat ze willen en ik zeg niet dat we geen zaken met moslimlanden mogen doen. Ik wil er alleen de nadruk op leggen dat ze hun waarden en normen hier niet mogen komen opdringen.

Vergeef me dat sommigen me hier als een racist zullen bestempelen, maar de waarheid dient gezegd te worden. Qua sociale structuur en wetten, staan sommige landen even ver als dat wij in de middeleeuwen stonden.

Hoeft dit te betekenen dat deze landen verloren zijn? Absoluut niet, maar ze evolueren gewoon trager. Geef hen de die kans hiertoe en dring hen ook niets op.

Daarnaast vind ik het ook verkeerd dat het Westen zich als de betweter opwerpt en iedereen de ogen gaat uitsteken met de hier bekomen luxe. Dan moet je er niet van schrikken dat sommigen hierdoor verblind raken en dat jaloezie kan omslaan in haat.

Persoonlijk ben ik er 100% van overtuigd dat alle landen een andere koers tegenover elkaar moeten gaan varen en alle culturen elkaars verschillen moeten accepteren, of we geraken nergens.

Laat ik het zo stellen: vroeger was ik links, maar dan had ik nog nooit van bepaalde culturele fenomenen als besnijdenissen, stenigingen en ander soort van verminkingen gehoord. Toen geloofde ik nog dat alle volkeren gelijkwaardig waren. Van die stelling ben ik afgestapt.

Volgens mij bevatten alle culturen fouten, ook de mijne. Dat ga ik niet ontkennen, maar ik beschouw een cultuur die verdraagzaam is tegenover buitenstaanders, homo's en vrouwen veel hoogstaander dan 1 die dat niet kan. Daarom vind ik niet dat deze culturen de onze moeten komen besmetten met hun onverdraagzaamheid.

Laat ik het zo stellen: Bush en Bin Laden zijn wat mij betreft allebei kanten van dezelfde medaille en zitten allebei grondig fout.
Oud 5 juli 2006, 20:00   #28
AyneRand
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boadicea Bekijk bericht
In hun eigen landen doen ze wat ze willen en ik zeg niet dat we geen zaken met moslimlanden mogen doen. Ik wil er alleen de nadruk op leggen dat ze hun waarden en normen hier niet mogen komen opdringen.

Vergeef me dat sommigen me hier als een racist zullen bestempelen, maar de waarheid dient gezegd te worden. Qua sociale structuur en wetten, staan sommige landen even ver als dat wij in de middeleeuwen stonden.

Hoeft dit te betekenen dat deze landen verloren zijn? Absoluut niet, maar ze evolueren gewoon trager. Geef hen de die kans hiertoe en dring hen ook niets op.

Daarnaast vind ik het ook verkeerd dat het Westen zich als de betweter opwerpt en iedereen de ogen gaat uitsteken met de hier bekomen luxe. Dan moet je er niet van schrikken dat sommigen hierdoor verblind raken en dat jaloezie kan omslaan in haat.

Persoonlijk ben ik er 100% van overtuigd dat alle landen een andere koers tegenover elkaar moeten gaan varen en alle culturen elkaars verschillen moeten accepteren, of we geraken nergens.

Laat ik het zo stellen: vroeger was ik links, maar dan had ik nog nooit van bepaalde culturele fenomenen als besnijdenissen, stenigingen en ander soort van verminkingen gehoord. Toen geloofde ik nog dat alle volkeren gelijkwaardig waren. Van die stelling ben ik afgestapt.

Volgens mij bevatten alle culturen fouten, ook de mijne. Dat ga ik niet ontkennen, maar ik beschouw een cultuur die verdraagzaam is tegenover buitenstaanders, homo's en vrouwen veel hoogstaander dan 1 die dat niet kan. Daarom vind ik niet dat deze culturen de onze moeten komen besmetten met hun onverdraagzaamheid.

Laat ik het zo stellen: Bush en Bin Laden zijn wat mij betreft allebei kanten van dezelfde medaille en zitten allebei grondig fout.
Ik heb nog nooit een inch van onverdraagzaamheid van onze arabische partners ervaren, integendeel ... We spreken trouwens dezelfde taal, die van het geld.
Oud 5 juli 2006, 20:34   #29
smiley

smiley's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik heb nog nooit een inch van onverdraagzaamheid van onze arabische partners ervaren, integendeel ... We spreken trouwens dezelfde taal, die van het geld.
Boadicea heeft het niet over Arabieren, Marokkanen of Turken maar over moslims. Daarbij, Saoedis pompen ettelijke miljoenen dollars van het verdiende geld in het promoten van hun islam en de bouw van moskeeen en koranscholen in het Westen... zij doen het op die manier... het uiteindelijke doel blijft hetzelfde...

Sommigen gebruiken ons geld tegen ons, onze tolerantie tegen ons, onze technologie (gsm internet) tegen ons, onze wapens tegen ons, onze democratie tegen ons.. Het uiteindelijke doel blijft hetzelfde

Laatst gewijzigd door smiley : 5 juli 2006 om 20:56.
smiley is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juli 2006, 22:16   #30
AyneRand
Minister-President

Standaard

Citaat:
Boadicea heeft het niet over Arabieren, Marokkanen of Turken maar over moslims. Daarbij, Saoedis pompen ettelijke miljoenen dollars van het verdiende geld in het promoten van hun islam en de bouw van moskeeen en koranscholen in het Westen... zij doen het op die manier... het uiteindelijke doel blijft hetzelfde...

Sommigen gebruiken ons geld tegen ons, onze tolerantie tegen ons, onze technologie (gsm internet) tegen ons, onze wapens tegen ons, onze democratie tegen ons.. Het uiteindelijke doel blijft hetzelfde
So what? Hebben wij geen recht om met die mensen geld mee te verdienen?
Oud 6 juli 2006, 11:09   #31
Lof der Zotheid

Lof der Zotheid's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wat is de naam van uw firma, en waar handelt gij in? Ik zou graag overwegen zaken met u te doen...
Lof der Zotheid is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juli 2006, 11:17   #32
pinbag
Parlementsvoorzitter

pinbag's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ilfalco Bekijk bericht
Dei linkiwinkies zijne cht zo totalitair als maar zijn kan; in nederland hebben ze rrn politieke beweging met kogels uitgeschakeld.

lol de daad van die eene persoon heeft niks te maken met de totaliteit.

Hier proberen ze het al 20 jaar met broodroof, rechtbanken, inquisitiewetten, fysieke intimidatie, berufsverbod, indoctrinatie op school , openbare zender etc..

Wel jullie liepen ook graag rond als milities...

het is dan ook helemaal hilarisch datd e linkse haatkrant de morgen schrijft artiesten buigen niet voor intimidatie VB. hallo? een open brief?

Ik lees de morgen niet.

En dat terwijl zowat elke VB mandataris ECHT slachtoffer wordt van intimidatie; Zelfs het ondertekenen van het lmanifest van de warandegroep kan al genoeg zijn om je job te verliezen.

dont care politiek risico

Links wil gelijke rechten .. voor gelijkgezinden, geen discriminatie... voor gelijkgezinden, vrije meningsuiting... voor gelijkgezinden, verdraagzaamheid... voor gelijkgezinden.

ik wil gelijke rechten voor iedereen dus whatever...

In realiteit verschilt hun methodiek weinig van de andere linkse dictaturen in de wereld.

Nu overdrijf je...

De spa steunt openlijk linkse dictaturen... Maar daar regeert men vrolijk mee. maar een partij die al jaar en dag groeit en zegt wat zeer veel vlamingen denken ( ja zelfs de meerderheid) moet vervolgd, verketterd en ontmenselijkt worden.

spa das een veroudert model van een partij en totaal niet links in miojn ogen.Jullie zijn ook sterk in stereotiep gedrag btw.

En dan heeft het VB nog nooit ergens een meerderheid gehaald... Dan zallinks helemaal haar ware anti-democratische aard tonen... Ze kunnen niet leven met democratie. Ze kunnen niet leven met mensen die niet blind achter het multiculturele geloof aanhollen.

Waar hol jij dan achter ???

Ze kunnen enkel leven met het grote eigen gelijk. marketing boy janssens is zelfs zo onverdraagzaam dat hij z'n eigen tantie niet wil spreken als ze er een andere mening op na houdt dan hijzelf. ;

bonjour,aurevoir est salu.
Oud 6 juli 2006, 11:41   #33
baarle
Eur. Commissievoorzitter

baarle's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bazilfunk Bekijk bericht
Is het misschien te moeilijk om de oefening te maken dat ook jij wordt gebruikt voor een verborgen agenda
Interessant! Vertel eens iets over die verborgen agenda.

En waar kunnen we die consulteren? (Of is hij daarvoor te geheim?)
Oud 6 juli 2006, 11:45   #34
baarle
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BitterSweet Bekijk bericht
lulmaarlosopdegewonemensisdaarookweer.
verdoriegriffinmijnenspatiebalkwerkooknigoemeerpre cies
Bijgevoegde afbeelding(e)

Oud 6 juli 2006, 11:45   #35
Mosasaurus
Banneling

Mosasaurus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ja en daar starten we maar het zoveelste ik wil lullen topic over.

Als iets niet in jouw pro-moslim kraam past, dan begin je te zagen dat er teveel topics over zijn...

Ben je al besneden? neen? laat het dan maar vlug doen meneer de volksverrader
Mosasaurus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juli 2006, 11:46   #36
baarle
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:

Oud 6 juli 2006, 12:46   #37
Tegendradigaard

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bazilfunk Bekijk bericht
Is het misschien te moeilijk om de oefening te maken dat ook jij wordt gebruikt voor een verborgen agenda en dat je eigenlijk nog de simpele truuk van "kijk ne keer daar" niet eens door hebt?
aaahhhaaaaa daar hou ik van .... een geheime agenda.

bon bazilfunk, aangezien jij die geheime agenda kent : hou ons niet langer in spanning en vertel ons het grooooote geheim van de geheime agenda.....
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn.

PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!!
Tegendradigaard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juli 2006, 12:52   #38
Tegendradigaard

Standaard

Citaat:
Aynerand,

Ik heb hier een schitterend bod dat ge niet kunt laten liggen.
Ik ben bezig met een project waarbij op korte termijn een pak geld kan verdiend worden. Waar het over gaat mag ik niet zeggen, want dat is vertrouwelijk natuurlijk.
Maar voor elk 10 miljoen euro die ge inlegt kunt ge binnen het jaar 10 terugkrijgen.
10 miljoen is de minimuminleg trouwens.
Wilt ge meedoen en voor hoeveel ?
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn.

PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!!
Tegendradigaard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juli 2006, 13:36   #39
Hans1
Banneling

Hans1's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Thinker Bekijk bericht
De Vlaming is al veel te braaf en te verdraagzaam t.o.v. bepaalde
vreemdelingen, meestal zijn dat dan Noord-Afrikaanse moslim jongeren.

Als er al een concert moet komen tegen onverdraagzaamheid, dan moet dat er één zijn tegen de "onverdraagzaamheid" van deze moslim jongeren.

De brave Vlaamse burger is al meer dan verdraagzaam genoeg en moet zich in dit verband zeker geen schuldgevoel laten aanpraten door sommige (s)linkse media en artiesten, die met het opgeheven vingertje de brave Vlaming willen wijsmaken dat hij nog niet verdraagzaam genoeg zou zijn.
Was Hans Van Themse ook nen brave?
Hans1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juli 2006, 14:06   #40
Bijter
Lokaal Raadslid

Bijter's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tegendradigaard Bekijk bericht
Aynerand,

Ik heb hier een schitterend bod dat ge niet kunt laten liggen.
Ik ben bezig met een project waarbij op korte termijn een pak geld kan verdiend worden. Waar het over gaat mag ik niet zeggen, want dat is vertrouwelijk natuurlijk.
Maar voor elk 10 miljoen euro die ge inlegt kunt ge : ZULT GE 8) binnen het jaar 10 terugkrijgen.
10 miljoen is de minimuminleg trouwens.
Wilt ge meedoen en voor hoeveel ?
Bijter is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:42.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be