![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Misschien interesseert het ze gewoon gene zak. Dat kan ook een reden zijn. Citaat:
Het kan me eerlijk gezegd gene zak schelen, de hele indeling op basis van links-rechts is toch achterhaald. Veel plezier nog met uw Eigen Grote Gelijk. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() de franstalige en waalse fabriekske moet nog in gang schieten, of is het te warm ? ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daarenboven ging dit dossier niet over de hoeveelheid stemmen, dan wel om het symbool: hiermee wordt het belangrijke verband tussen nationaliteit en stemrecht verkwanseld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Men vroeg altijd waarom mensen die hier wonen, werken en belasting betalen ook niet zouden mogen stemmen. Verkeerde vraag volgens mij. Men had moeten vragen waarom ze wel zouden moeten stemmen als ze dat zelf niet eens willen. Maar niemand vroeg dat. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kijk naar Rotter-dam waar +/- 80 % van de allochtonen voor de PVDA stemden !! en kom nu niet de "onschuldige" uithangen hé !
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() de groeten aan uw leider of is het lijder ![]() ![]() ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() Toch vreemd dat je bijvoordeeld de fransen met dubbele nationaliteit "vergeet" ![]() Citaat:
dus europeanen mogen dus toch, want die zijn wit ? ![]()
Pelgrim [post=1803775] The B@ron roept net als vuilB op tot geweld [/post] Cashflow, alias Austrian, alias born2bewild, het stalken gaat door. Thai bedreigt mij fysiek Vlaams belangers dwepen met Hitler |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Als je keer op keer op een rascistische muur botst, heef je het een keer op he ... En als je opgroeit met een gevoel dat je als minderwaardig wordt beschouwd in het land waar je opgroeid, mja, dan sta je niet echt positief tegenover dat land he ...
Pelgrim [post=1803775] The B@ron roept net als vuilB op tot geweld [/post] Cashflow, alias Austrian, alias born2bewild, het stalken gaat door. Thai bedreigt mij fysiek Vlaams belangers dwepen met Hitler |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Moskee's in elke straat voor elke geemschap apart. ![]() ![]() En overgesubsidieerde jeugdverenigingen " enkel voor allochtonen"... ![]() Op straat zeker ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Hoeraaa ![]() het wordt hiet met de dag leuker
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Pieke : 6 juli 2006 om 22:25. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Europees Commissaris
|
![]() Op iedere "wet" zijn uitzonderingen ...
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
in tegenstelling tot jij en je führer die allen die niet in de pas lopen openlijk terugfluit ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Banneling
|
![]() voor de mensen van arabische afkomst zal men een uitzondering maken zeker? Verbaast u dat eigenlijk nog? Een speciale behandeling voor een speciaal volk.Privileges, voorkeursbehandeling, uitzonderlijke maatregelen en premies allerhande zijn dagelijkse kost voor deze "kansarmen"...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Verbazen niet, maar ergeren des te meer. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Trouwens, waarom zouden niet-Europeanen moeten kunnen stemmen in mijn gemeente zonder dat zij Belg willen worden? Ik heb dat nooit goed gesnapt. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 6 juli 2006 om 22:50. |
|
![]() |
![]() |