![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Minister
|
![]() Ik vind het principe dat een parlementsvoorzitter uit de oppositie gekozen wordt eigenlijk niet slecht.
Mensen denken mbt het Vlaams Parlement onmiddellijk dat het VB dan de parlementsvoorzitter levert. Groen! zit toch ook in de oppositie? Ja, echt dit principe zegt me wel iets en het is niet omdat het van VB komt dat het onmiddellijk moet worden afgewezen. Zelfs een partij als het VB kan klaarblijkelijk wel eens positief uit de hoek komen, hoewel ik betwijfel dat het voorstel voortkomt uit een oprechte bezorgdheid om de democratie.
Let your sympathies and your compassion be always with the under dog in the fight--this is magnanimity; but bet on the other one--this is business. - Mark Twain Laatst gewijzigd door La Chunga : 7 juli 2006 om 19:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Idd. Er moeten meer voorstellen zijn die een beetje de almacht van de coalitie kunnen temperen. Vanuit democratisch standpunt gezien is dit maar 1 van de vele voorstellen die nog zouden kunnen worden gedaan om de stemmen, vertegenwoordigd door de "verliezers" of degenen achter een schutskring, vooralsnog in zekere mate te gelde te maken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Zeker als die coalitie dan nog eens zwijgakkoorden sluit en zelfs hun eigen parlementsleden niet eens toelaat de regering te controleren. Maar zelfs 1 dag een VB als voorzitter( ondanks ze de grootste fractie zijn) is voor de zelfbenoemden onaanvaardbaar.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En nu wel. Laatst gewijzigd door born2bewild : 7 juli 2006 om 20:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Europees Commissaris
|
![]()
Pelgrim [post=1803775] The B@ron roept net als vuilB op tot geweld [/post] Cashflow, alias Austrian, alias born2bewild, het stalken gaat door. Thai bedreigt mij fysiek Vlaams belangers dwepen met Hitler |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Maar het is niet omdat een andere partij al zo'n voorstel heeft gedaan, dat dit voorstel niet minder onnozel is ![]() vuilb heeft geen alleenrecht op belachelijke voorstellen, maar soms lijkt het alsof die neppartij exclusief draait op belachelijke voorstellen.
Pelgrim [post=1803775] The B@ron roept net als vuilB op tot geweld [/post] Cashflow, alias Austrian, alias born2bewild, het stalken gaat door. Thai bedreigt mij fysiek Vlaams belangers dwepen met Hitler |
|
![]() |
![]() |