![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Niet onze partij heeft het zwaard bovengehaald, wel een zekere Tom Barman. We zullen eens zien wat het geeft tijdens de verkiezingen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De relevantie is dat hij plotseling doet alsof hij er nooit lid van was. Mocht ik bijvoorbeeld lid zijn geweest van de Communistische Jeugd, welnu, dan zou ik dat niet onder stoelen of banken steken zelfs al heb ik nu een andere overtuiging. Een mens hoeft zich niet te schamen voor jeugdig enthousiasme, ook al denkt men daar op latere leeftijd anders over.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Minister
|
![]() Het leven zoals het is...
Slimmerds: Inleving in de descrediteringlogica van een VB-adept op basis van andere threads op dit forum ... Ikke zien Helmutje met Duvelke in handje. Ikke denk Helmutje heeft rijbewijske. Helmutje rijdt met autootje en drinkt Duvelkes, dus... Helmutje is moordenaarke. Ziet u, ik wil niet altijd negatief doen, hé, ik wil jullie zelfs een handje helpen of beter een grijs celletje. Uiteindelijk zouden jullie - weliswaar met de nodige vertraging - ook wel tot dergelijke 'VB-logische' conclusie zijn gekomen.
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Bleieieieie!!! De ander is begonnen...Tsjilp,Tsjilp,... ![]() Maar goed, ik zal toch een poging doen u even te volgen...Tom Barman is begonnen dus u doet lustig mee. U doet mee maar niet alleen tegen Tom Barman, ha neen, u kakt ondertussen gewoon op iedereen want de ander is toch begonnen....Mooi!!! U bent fier Vlaming te zijn? Slechte vraag van mij, ik weet namelijk dat u zonder schaamte 'ja' zal antwoorden.
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U begint echt onzin uit te kramen. Wij doen helemaal niet mee in de trant van Barman. Zeker niet. En wij "kakken" al evenmin op de ander. Kortom, ga maar vlug naar bed. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Minister
|
![]() Gaan we daar nu een olifant van maken?
![]() |
#29 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Het 'bed-argument' ![]()
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Iemand die meent dat hij het moreel gezag heeft om de mensen een lesje te geven over stemgedrag, moet ook moreel hoog staan. Dat kan niet onmiddellijk gezegd worden van Barman. Juist daarom zijn de aangehaalde elementen interessant.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Trouwens waar zit de a-moraliteit bij Barman? Is het a-moreel op te komen voor verdraagzaamheid? Is het a-moreel muziek te maken? Is het a-moreel een politieke overtuiging kenbaar te maken? Ik vind het wel a-moreel van alles en nog wat te insinueren, ik vind het a-moreel mensen door het slijk te halen op basis van het argument dat een ander het ook doet, ik vind het a-moreel een verleden op te rakelen waarvan iemand terecht afstand nam om hem of haar in een slecht daglicht te stellen. Dat vind ik a-moreel, maar mensen hebben nu éénmaal verschillende ethische inschattingen...
Let your sympathies and your compassion be always with the under dog in the fight--this is magnanimity; but bet on the other one--this is business. - Mark Twain Laatst gewijzigd door La Chunga : 8 juli 2006 om 22:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ik weet trouwens al wat nu gaat volgen...
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het volgende is wel a-moreel. Vloeibare cocaïne, het is nieuw op de Belgische drugsmarkt. Het werd geïntroduceerd door zanger Tom Barman van dEUS, de enige Antwerpse rockster met internationale konnekties. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor de linksen is dat allemaal niet erg. Er kan bij hen veel vergeven worden, zolang men maar tegen het Vlaams Belang is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Minister
|
![]() Citaat:
U houdt zich graag van de domme - dat hoop ik althans - en stelt op basis daarvan vragen omdat u weet dat dit een duscussie is die u niet kan winnen. Het is een oude truc en misschien lukt hij bij anderen maar niet bij mij.
Let your sympathies and your compassion be always with the under dog in the fight--this is magnanimity; but bet on the other one--this is business. - Mark Twain Laatst gewijzigd door La Chunga : 8 juli 2006 om 22:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Deze discussie win ik trouwens op m'n kousenvoeten, juist omdat jullie maar zaken uitvinden in plaats van te kijken naar wat er geschreven wordt. |
|
![]() |
![]() |