![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() zit ik te dicht bij de waarheid, vervelend hè
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Minister
|
![]() Ai... U vindt uw eigen werk goed. Dat komt maar bij weinig echte genieën voor. Niet erg hoor, uw talent compenseert dat ene gebrekje ruimschoots.
![]() |
#23 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() ik ben sprakeloos !
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Minister
|
![]() Houden zo!
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | ||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | ||||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Bij uw percentage gaat ge blijkbaar enkel uit van de mannelijke homofielen en vergeet ge de lesbiennes waar dit vrijwel niet voorkomt.
![]() |
![]() |
#30 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
||
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() zich eerst vrijwillig en zelfs opzettelijk blootstellen aan een mogelijke aids besmetting en als het dan zover is de armzielige komen uithangen.
Nogmaals: wie opzettellijk zich blootsteld aan aids moet de gevolgen van zijn daden zelf dragen, dus geen financiele steun van de gemeenschap. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
|
![]() seks op openbare plaatsen! hey, hetero-koppeltjes doen het toch soms in de duinen!
gangbangs met onbeschermde seks! hey, hetero's hebben toch soms onbeschermde seks! homofilie is pervers! hey, hetero's zijn toch ook soms pervers! Oeps, sorry, de vergelijking gaat alleen maar op om ontaard gedrag van homo's goed te keuren! 8) |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() dat ze geen respect hebben voor zichzelf en hun gelijken, tot daar nog aan toe, maar met hun daden maken zij het ganse onderzoeksproject ter bestrijding van aids tot een overbodige zaak.
Miljoenen ja zelfs miljarden Eur werden reeds uitgegeven om aids onder controle te krijgen waarom is in deze situatie het dan nog nodig om verdere investeringen te doen. en nu verwacht ik opnieuw reacties om hun wangedrag goed te praten, maar eens de vraag stellen,,"waarmee ben ik bezig" daarvoor hebben ze de moed niet, en met "ze" begrijpt iedereen wat ik bedoel. |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Minister-President
|
![]() Waar praten we dat wangedrag goed??? Maar nogmaals dit komt zowel voor bij hetero's als bij homo's. Zoals hier reeds eerder aangehaald, hoevéél jonge koppeltjes zijn er wel niet die onveilig vrijen. Maar daar wordt natuurlijk weer in alle talen over gezwegen. Net als ik hier nog op een aantal andere zaken blijf wachten waar m'n WEIGERT een antwoord op te geven.
Oh mensen toch, tot je in je eigen omgeving met homoseksualiteit zal geconfronteerd worden, of op een dag dat je bloedeigen kind zegt ma, pa ik ben homo. Ga je hem dan alle zaligheid van de wereld geven misschien? Als ouder is het toch je oprechtste wens je kind gelukkig te zien, of niet soms? Ik zou er aan beginnen twijfelen als ik hier sommige reacties lees.
![]() |
#39 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() je hebt natuurlijk wel een punt Bartje, als je spreekt over eigen kinderen,
indien wij in ons gezin hiermee geconfronteerd zouden geweest zijn, zou ik mijn kinderen inderdaad daarom niet anders behandelen, het zou een toestand zijn waarbij ieder ouder zich moet bij neerleggen, maar....... dat heeft niets te maken met uitspattingen waaraan sommigen zich schuldig maken en die de ganse homo beweging in discrediet brengen, ik weet ook wel als ik (met reden) hard ben voor homo's, ik menig ouder waarschijnlijk ook verdriet aan doe. Als je nu eenmaal die geaardheid hebt moet dat niet als een lust verheven worden of moet men zich niet voordoen als speciaal iemand. Een hetro man loopt toch ook niet met zijn flikker bloot om te bewijzen dat hij een man is. Waarom moeten er o.a. van die speciale party's zijn om zich te kunnen "outen" als homo, ik als hetro hou mijn "geaardheid" binnens huis en niemand anders heeft daar zaken mee, dat is het verschil met de homobeweging. |
![]() |
![]() |