![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Er blijft een verschil tussen gefilterde informatie en grofweg flagrante leugens de wereld insturen, wat in deze reportage duidelijk is aangetoond.
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik snap niet hoe hypocriet mensen kunnen zijn op dit forum. Kun je dit nu gewoon niet toegeven? Ik hoef geen leugen te zoeken uit de reportage. Ik wil enkel en alleen maar aantonen dat dezelfde mensen die constant zitten te kakken over de mainstream media en iedereen die ernaar kijkt, nu zelf een reportage op DIEZELFDE mainstream media verdedigen, omdat ze nu hetgene zeggen wat ze willen horen. Deze hypocrisie kun je toch gewoonweg niet ontkennen? En dan doen ze het nog in 1 en dezelfde post ook nog. Ze zeggen gewoonweg langs 1 kant alles wat op de VRT komt is gelogen en is mainstream media en langs de andere kant komen ze een reportage verdedigen van DIEZELFDE VRT... aub é, hoe belachelijker kun je overkomen?
Laatst gewijzigd door illwill : 10 juli 2006 om 22:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Idem, ik weet het muts.
Ik heb je moeder gisteren tegen een blikje zien stampen, ik vroeg haar wat ze aan het doen was, ze zei verhuizen.
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ilwill is een groot filosoof...
zijn leer komt ongeveer hier op neer : er is een complot of er is geen complot en dat is de vraagstelling als er geen complot bestaat dan hoeven we ons alvast niet af te vragen of er complot bestaat al kan een enkeling zich daar aan laven maar met zotten hou ik me niet bezig dus zand erover als er een complot bestaat is alles mainstream gecontroleerd en kunnen we het bestaan ervan nimmer aantonen en dus hoeven we ons niet af te vragen of er een complot bestaat ook hier staat het de individuele sujetten van het rariteitencabinet vrij om dat als vorm van vrijetijdsbesteding toch te doen maar met zotten hou ik me niet bezig hoor ergo geen complot |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Minister-President
Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#28 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Believers hun denkwijze. Alles wat gaat in de richting van een inside job is waarheid en al de rest is gelogen.
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jij kan niet lezen zeker. Zowat alle believers samen met parcikwal maar gun zaagt er wel het meest over moet ik zeggen.
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jullie steken wel erg veel tijd in waar jullie geen tijd meer in wilden steken é.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door puud : 11 juli 2006 om 07:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Minister-President
Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
|
![]() Citaat:
Juist...niemand,dus ga ergens anders de aap uithangen i.p.v. dat soort loze beschuldigingen te uiten.
![]() |
![]() |
#33 |
Minister-President
|
![]() Zoals iedereen.Illwill begrijpt blijkbaar het verschil niet tussen "soms niet volledig" en "pertinent leugens spuiend".
![]() |
#34 |
|
![]() De meeste reportages zijn dan ook niet echt vooruitstrevend. Ze geven nooit de volledige waarheid, het blijft altijd binnen het algemeen geaccepteerde hokjesdenken van het interenationale toneel. Nooit ga je eens een uitzending zien die zaken zoals problem-reaction-solution aankaart, dingen die echt de ogen doen opengaan. Men zal altijd blijven bij onthullingen die mss wel redelijk interessant op zich zijn zo voor een keer, maar nooit het begrip van de motivaties op het internationale gaan vergroten.
![]() |
![]() |
#35 |
Lokaal Raadslid
|
![]() De VRT is hypocriet. Ze doen zich voor alsof zij de vrijheidsstrijders zijn en gedragen zich als de ware moraalridders terwijl ze 15 jaar te laat zijn met hun verhaal. Nu nog afkomen met die "ontdekkingen" is gewoon belachelijk.
Ze hadden al een volledig seizoen van koppen kunnen wijden aan "9/11 de inconsistenties". Maar nee, geen woord. Misschien hebben ze angst om ook een antrax-envelope te ontvangen, alhoewel ik vrees dat het gewoon incompetentie is. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Banneling