Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 10 juli 2006, 16:13   #21
praha
Secretaris-Generaal VN

praha's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kingtiger Bekijk bericht
Berichtgeving over oorlog moet altijd gecensureerd zijn.Nogal wat beelden zijn niet vatbaar voor publieke consumptie en in het algemeen zijn journalisten niet betrouwbaar.8)
mooi eufemisme voor niet hoeven te zwichten onder druk van de publieke opinie
praha is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 juli 2006, 18:04   #22
Gun
Perm. Vertegenwoordiger VN

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Berichtgeving over oorlog moet altijd gecensureerd zijn.Nogal wat beelden zijn niet vatbaar voor publieke consumptie en in het algemeen zijn journalisten niet betrouwbaar.8)
Er blijft een verschil tussen gefilterde informatie en grofweg flagrante leugens de wereld insturen, wat in deze reportage duidelijk is aangetoond.
Oud 10 juli 2006, 22:00   #23
illwill
Secretaris-Generaal VN

illwill's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door puud Bekijk bericht
Inderdaad één grote leugen. De opgelegde berichtgeving door regering en pentagon. Ik daag je uit één leugen uit die reportage aan te tonen.
Ik snap niet hoe hypocriet mensen kunnen zijn op dit forum. Kun je dit nu gewoon niet toegeven? Ik hoef geen leugen te zoeken uit de reportage. Ik wil enkel en alleen maar aantonen dat dezelfde mensen die constant zitten te kakken over de mainstream media en iedereen die ernaar kijkt, nu zelf een reportage op DIEZELFDE mainstream media verdedigen, omdat ze nu hetgene zeggen wat ze willen horen. Deze hypocrisie kun je toch gewoonweg niet ontkennen? En dan doen ze het nog in 1 en dezelfde post ook nog. Ze zeggen gewoonweg langs 1 kant alles wat op de VRT komt is gelogen en is mainstream media en langs de andere kant komen ze een reportage verdedigen van DIEZELFDE VRT... aub é, hoe belachelijker kun je overkomen?

Laatst gewijzigd door illwill : 10 juli 2006 om 22:04.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 juli 2006, 22:01   #24
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 2004gun Bekijk bericht
ik treed in herhaling, ik weet het: Domme wortel
Idem, ik weet het muts.

Ik heb je moeder gisteren tegen een blikje zien stampen, ik vroeg haar wat ze aan het doen was, ze zei verhuizen.
Oud 10 juli 2006, 22:30   #25
Gun

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill Bekijk bericht
Ik snap niet hoe hypocriet mensen kunnen zijn op dit forum. Kun je dit nu gewoon niet toegeven? Ik hoef geen leugen te zoeken uit de reportage. Ik wil enkel en alleen maar aantonen dat dezelfde mensen die constant zitten te kakken over de mainstream media en iedereen die ernaar kijkt, nu zelf een reportage op DIEZELFDE mainstream media verdedigen, omdat ze nu hetgene zeggen wat ze willen horen. Deze hypocrisie kun je toch gewoonweg niet ontkennen? En dan doen ze het nog in 1 en dezelfde post ook nog. Ze zeggen gewoonweg langs 1 kant alles wat op de VRT komt is gelogen en is mainstream media en langs de andere kant komen ze een reportage verdedigen van DIEZELFDE VRT... aub é, hoe belachelijker kun je overkomen?
Oud 11 juli 2006, 00:34   #26
praha
Secretaris-Generaal VN

praha's schermafbeelding

Standaard

ilwill is een groot filosoof...

zijn leer komt ongeveer hier op neer :

er is een complot of er is geen complot en dat is de vraagstelling

als er geen complot bestaat dan hoeven we ons alvast niet af te vragen of er complot bestaat al kan een enkeling zich daar aan laven maar met zotten hou ik me niet bezig dus zand erover

als er een complot bestaat is alles mainstream gecontroleerd en kunnen we het bestaan ervan nimmer aantonen en dus hoeven we ons niet af te vragen of er een complot bestaat
ook hier staat het de individuele sujetten van het rariteitencabinet vrij om dat als vorm van vrijetijdsbesteding toch te doen maar met zotten hou ik me niet bezig hoor

ergo
geen complot
praha is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juli 2006, 01:04   #27
Lex Blanca
Minister-President

Lex Blanca's schermafbeelding

Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
Standaard

Citaat:
Ze zeggen gewoonweg langs 1 kant alles wat op de VRT komt is gelogen
Haja?Wie deed dat?Dat heb ik allicht gemist.Dat "ze" het zeggen lijkt me al helemaal onwaar...wie bedoel je hier met ze?
Lex Blanca is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juli 2006, 05:54   #28
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door praha Bekijk bericht
ilwill is een groot filosoof...

zijn leer komt ongeveer hier op neer :

er is een complot of er is geen complot en dat is de vraagstelling

als er geen complot bestaat dan hoeven we ons alvast niet af te vragen of er complot bestaat al kan een enkeling zich daar aan laven maar met zotten hou ik me niet bezig dus zand erover

als er een complot bestaat is alles mainstream gecontroleerd en kunnen we het bestaan ervan nimmer aantonen en dus hoeven we ons niet af te vragen of er een complot bestaat
ook hier staat het de individuele sujetten van het rariteitencabinet vrij om dat als vorm van vrijetijdsbesteding toch te doen maar met zotten hou ik me niet bezig hoor

ergo
geen complot
Meer jou leer dan de mijne.

Believers hun denkwijze. Alles wat gaat in de richting van een inside job is waarheid en al de rest is gelogen.
Oud 11 juli 2006, 05:56   #29
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lex Blanca Bekijk bericht
Haja?Wie deed dat?Dat heb ik allicht gemist.Dat "ze" het zeggen lijkt me al helemaal onwaar...wie bedoel je hier met ze?
Jij kan niet lezen zeker. Zowat alle believers samen met parcikwal maar gun zaagt er wel het meest over moet ik zeggen.
Oud 11 juli 2006, 05:56   #30
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Jullie steken wel erg veel tijd in waar jullie geen tijd meer in wilden steken é.
Oud 11 juli 2006, 07:35   #31
puud
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Ik zie dat het weer de richting 'believer - disbeliever' uit gaat. Welnu, ik ben een 'disbeliever' (wat een belachelijke woorden). De meeste reportages op VRT/Canvas neem ik wel au serieus.

Laatst gewijzigd door puud : 11 juli 2006 om 07:36.
puud is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juli 2006, 11:51   #32
Lex Blanca
Minister-President

Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
Standaard

Citaat:
Jij kan niet lezen zeker. Zowat alle believers samen met parcikwal maar gun zaagt er wel het meest over moet ik zeggen.
Wat je post blijft onwaar.Wie heeft gestate dat alles wat op VRT komt een leugen is?
Juist...niemand,dus ga ergens anders de aap uithangen i.p.v. dat soort loze beschuldigingen te uiten.
Oud 11 juli 2006, 11:53   #33
Lex Blanca
Minister-President

Standaard

Citaat:
Ik zie dat het weer de richting 'believer - disbeliever' uit gaat. Welnu, ik ben een 'disbeliever' (wat een belachelijke woorden). De meeste reportages op VRT/Canvas neem ik wel au serieus.
Zoals iedereen.Illwill begrijpt blijkbaar het verschil niet tussen "soms niet volledig" en "pertinent leugens spuiend".
Oud 11 juli 2006, 13:25   #34
exodus

exodus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
De meeste reportages zijn dan ook niet echt vooruitstrevend. Ze geven nooit de volledige waarheid, het blijft altijd binnen het algemeen geaccepteerde hokjesdenken van het interenationale toneel. Nooit ga je eens een uitzending zien die zaken zoals problem-reaction-solution aankaart, dingen die echt de ogen doen opengaan. Men zal altijd blijven bij onthullingen die mss wel redelijk interessant op zich zijn zo voor een keer, maar nooit het begrip van de motivaties op het internationale gaan vergroten.
Oud 11 juli 2006, 13:39   #35
MURRAY
Lokaal Raadslid

MURRAY's schermafbeelding

Standaard

De VRT is hypocriet. Ze doen zich voor alsof zij de vrijheidsstrijders zijn en gedragen zich als de ware moraalridders terwijl ze 15 jaar te laat zijn met hun verhaal. Nu nog afkomen met die "ontdekkingen" is gewoon belachelijk.
Ze hadden al een volledig seizoen van koppen kunnen wijden aan "9/11 de inconsistenties". Maar nee, geen woord. Misschien hebben ze angst om ook een antrax-envelope te ontvangen, alhoewel ik vrees dat het gewoon incompetentie is.
MURRAY is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juli 2006, 14:00   #36
kingtiger
Banneling

kingtiger's schermafbeelding

Standaard onjuist

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 2004gun Bekijk bericht
Er blijft een verschil tussen gefilterde informatie en grofweg flagrante leugens de wereld insturen, wat in deze reportage duidelijk is aangetoond.
Er zijn nooit leugens de wereld ingestuurd.De reportage heeft terzake niets bewezen.
kingtiger is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juli 2006, 14:01   #37
kingtiger
Banneling

Standaard publieke opinie

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door praha Bekijk bericht
mooi eufemisme voor niet hoeven te zwichten onder druk van de publieke opinie
Men mag nooit zwichten voor de publieke opinie.8)
Oud 11 juli 2006, 14:01   #38
exodus

exodus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MURRAY Bekijk bericht
De VRT is hypocriet. Ze doen zich voor alsof zij de vrijheidsstrijders zijn en gedragen zich als de ware moraalridders terwijl ze 15 jaar te laat zijn met hun verhaal. Nu nog afkomen met die "ontdekkingen" is gewoon belachelijk.
Ze hadden al een volledig seizoen van koppen kunnen wijden aan "9/11 de inconsistenties". Maar nee, geen woord. Misschien hebben ze angst om ook een antrax-envelope te ontvangen, alhoewel ik vrees dat het gewoon incompetentie is.
Incompetentie... of passieve medeplichtigheid?
Oud 11 juli 2006, 14:01   #39
baarle
Eur. Commissievoorzitter

baarle's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Men mag nooit zwichten voor de publieke opinie.8)
Wie is "men"?
Oud 11 juli 2006, 14:09   #40
kingtiger
Banneling

Standaard leiders

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door baarle Bekijk bericht
Wie is "men"?
De politieke gezagvoerders mogen nooit zwichten voor de publieke opinie.De meeste burgers weten weinig van politiek en hebben zeker geen inzicht in buitenlandse politiek.Een meerderheid voor of tegen iets wil niets zeggen.8)
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:06.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be