![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De officiële Vlaamse Vlag is de vlag van de Vlaamse Gemeenschap en niet de Vlaams-Nationalistische vlag want officieel leven we nog in België. Dat het je bevalt of niet, dat is de realiteit. Nu, over die respect, ik respecteer uw vlag. Het is "Koetjes en Kalfjes" hier. Ik denk niet dat het verboden is soms (flauwe) grapjes op dit forum te maken. Sorry als je het kwalijk hebt genomen. Ik plan trouwens vandaag naar het centrum van Brussel te gaan om te zien wat er daar voor de 11 Juli gebeurt. Dat het toch duidelijk is : ik heb helemaal niets vandaag te vieren. 11 Juli is voor mij een dag zoals een andere.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Even de Zuid-Hollandse leeuw uitlaten
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() opvallend vandaag in Brussel aan de grote markt: veel leeuwen gezien. Slechts één officiele van de Vlaamse gemeenschap, met die rode klouwen. De rest van de leeuwen waren allemaal zwarte. Zelfs de toeristen liepen er mee rond.
Proficiat aan die Vlaanderen Vlagt mensen trouwens! |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() http://www.vvb.org/extra/14476/actue...ggen_ronde.doc |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Parlementslid
|
![]() Als je dan toch zonodig met Vlaams vlagje wil staan zwaaien, pak dan toch de mooiste(die met de rode tong).
De zwarte leeuw ziet er precies uit als een inktvlek op een geel doek.
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vlamingen <- Flamands <- gevlamden (aldus één theorie) Dan mag daar wel een vurige tong bijstaan. En dat dat toevallig dezelfde kleuren bevat als een weldra ontbonden staat België... Tja, en? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() rode tong, dat mag, maar de rode klauwen vind ik dan weer iets te establishment-leeuw. En iets te jeanetterig ook
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |