![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Blijkbaar vindt de linkse kerk de dood van dat kindje alleen maar een jammerlijke zaak omdat het het racismemotief op de helling zet. Goed ingebakken hypocrisie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Minister
|
![]() Citaat:
U beschrijft anders heel mooi hoe extreem rechts deze bus blijft afsabbelen. Na al dat extreem rechts geweld is het wel te snappen hoe dolgelukkig jullie nu zijn. Maar wederom bewijzen julie tegenover de overzijde hoe kortzichtig en hoe selectief jullie kijk is op de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Praat je er maar uit ja.
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Het valt mij alleen op dat u het racisme in die zin blijkbaar niet ziet, en als het in uw neus wordt gewreven maak je je ervan af met de schuld in andermans schoenen te schuiven.
Ik voel mij aangesproken als mensen vragen of ik me aangesproken voel, ja. Vooral als die mensen blijk geven van heel erg weinig inhoud.
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Dus ge wilt zeggen dat als het VB een linkse koers vaart je gedwee mee volgt? Worden jullie niet zeeziek van al dat heen en weer geschommel? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De auteur vindt de dood van dat kindje jammer. Punt. De rest verzin je d'r bij. Ik schuif de schuld niet in andermans schoenen : ik kon zoals elke wakker burger vaststellen dat zowel de media als politieke lijkenpikkers bijna orgastische genoegens beleefden aan het godsgeschenk dat HVT hen bezorgde. Hun krokodillentraantjes kon hun hypocrisie echt niet verbergen. Tja, wat die inhoud betreft, idem dito. Napraters met selectieve oogkleppen die continu het politiek correctje afdreunen en het vertikken om de samenlevingsproblemen onder ogen te zien en de dingen bij naam te noemen, vind ik helemaal inhoudsloos. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Banneling
|
![]() Ik vind het verhaal ook maar vuil geschreven hoor. Kwaad brengt alleen maar erger, wanneer gaan we dit eens inzien?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat mij doet kotsen is de hypocrisie en de corruptie van de linkse kerk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
The terrorists are down, one civilian accidentally hit. Ofte, de bruin zijn dood (jeej en die Vlaamse nevenschade pakken we er maar bij.) Laatst gewijzigd door StevenNr1 : 11 juli 2006 om 15:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Jullie allochtone-criminelen-knuffelaars moeten maar eens afstappen van het linkse kudde-idee dat iedereen die voorstander is van een strenge aanpak van de criminaliteit en van een ernstig migratiebeleid d'office een VB-partijkaart op zak heeft. Als je het dus over gedwee volgen hebt, moet je maar eens je mekkerende linkse klonen op dit forum gadeslaan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Neeje, u snel er uit lullen door nog maar eens te beginnen over de 'linkse' kerk. Laatst gewijzigd door dejohan : 11 juli 2006 om 16:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | ||||||||||||||||||||||
Minister-President
|
![]() Citaat:
En verder, dus alleen de dood van dat kindje is een jammerlijke zaak? De andere twee doden moeten niet betreurd worden afwat? Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
O Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||||||||||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
------------ In één woord,.........beklijvend !!!!!!! En helaas ook een hoogstwaarschijnlijke realiteit. Natuurlijk zijn de gebruikelijke links-extremistische reacties die op dit artikel volgen maar praat voor de idiote vaak, we hebben ze al vaker gelezen wanneer de vinger op de zere plek wordt gelegd. Ik stel me altijd maar de vraag of deze criticasters met of een leeg bestaan, of een loonrol-dienst zich tenvolle beseffen hoe zij zouden reageren wanneer een familielid van hen op de ...'death list '... zou staan. Proficiat Janvh2000 , een bijdrage die het lezen waard was/is. At your service |
|
![]() |
![]() |