![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Daarvoor dient Trojan Hunter... Duh...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als je kijkt naar prijs/kwaliteit en de hoeveelheid system resources die Norton opvreet moet je bijna gek zijn om het te kopen en installeren. Het wordt wel verkocht in een leuke verpakking wat waarschijnlijk de populariteit voor een groot stuk verklaart. 8) In verband met personal firewalls op pc heb ik goede ervaringen met EZ Armor van CA. Je kan een 30-dagen trial downloaden hier Jammer genoeg is het dus geen freeware. Je moet zelf een beetje inschatten in hoeverre je een firewall nodig hebt. Vele pc's draaien jaren en jaren zonder firewall en worden toch niet gehackt. Voor een kritiek systeem (productieserver e.d.) is het wel aan te raden uiteraard. Als je alle onnodige services stopt en dus zoveel mogelijk poorten dichthoudt, geen onbekende -louche- software draait, je systeem dagelijks updated en een goede pasword-policy gebruikt zit je al voor 99,99% veilig. Vaak is in die situatie een firewall alleen maar nutteloos ballast. 8) Laatst gewijzigd door parcifal : 16 juli 2006 om 14:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() De 2 maand dat ik met norton gedraaid heb dit jaar, is er bij mij toch veel te veel binnengekomen (zowel virussen als trojans). En dan te zeggen dat ik járen zonder anti-virusprogramma en mét zone-alarm geen enkel virus heb binnengehaald (af en toe wel een scan gedaan om te testen, maar er was nooit een virus aanwezig). Nu draait hier AntiVir en daar heb ik geen klachten van. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Een virusscanner kan niet alles tegenhouden, weet ge...
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is al enige tijd dat ik hem nog gebruikt heb (intussen is hij wschl al lang naar een nieuwe versie geupgraded), maar destijds was ik toch content van Tiny Firewall ( http://www.webmasterfree.com/tpfw.html ).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Minister-President
|
![]() het enige wat tiny aanbiedt is een trial version.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Banneling
|
![]() Op deze site vindt U circa 2.500 programma's (al dan niet freeware):
http://software.techrepublic.com.com...are+-+Windows/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Minister-President
|
![]() Da's geen firewall hoor...
iptables werkt bij mij trouwens perfect
![]() |
![]() |
#33 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik zit achter een router en gebruik bovendien Kaspersky anti-hacker en winpatrol... ------------------------------- Bij Ad-adware/Lavasoft noemt de firewall LAVASOFT PERSONAL FIREWALL Laatst gewijzigd door Chipie : 17 juli 2006 om 20:38. |
|
![]() |
![]() |