![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#22 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ja, NL is idd wel erg zuinig met de ruimte op hun snelwegen!
![]() |
#23 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
En dan hebben we het nog niet over de heraangelegde Oude Mark, de wegen errond, bondgenotenlaan, diestsestraat, enz enz... Ik ben vorige week ook aangenaam verrast door Antwerpen. Die nieuwe Leien zien er werkelijk heel verzorgd uit! Ook het plein voor het nieuwe spectaculaire justitiepaleis is schitterend. ![]() Meer foto's op http://www.buildingsagency.be/realis...n_nl.cfm?key=3 Nu maar wachten op de Lange Wapperbrig, het nieuwe centraal station, het vernieuwde Astridplein, het MAS (Museum aan de Stroom), de heraanleg van de Scheldekaaien tot een wandelzone langs het water, heraanleg Theaterplein (voor de stadsschouwburg), enzovoort en zo verder. Schitterend trouwens hoe de oude havenbuurten zoals Het Eilandje moderne en hippe woonbuurten worden, net zoals het Nieuw Zuid dat is geworden. ![]() Hier zal ook het nieuwe MAS worden gebouwd: ![]() En dan hebben we het nog niet over de plannen; zoals die voor een nieuw congrescentrum + hotel aan de Schelde: ![]() ![]() Of de plannen voor het Nieuw Zuid (achter het justitiepaleis): ![]() ![]() Antwerpen is dé stad van de toekomst wat mij betreft. 8) Laatst gewijzigd door Zeno! : 16 juli 2006 om 19:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#25 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
> Leuven. Daar heb ik niks tegen, ik heb er zelfs een jaar graag gewoond. Maar 10j geleden zag de stad er ook al erg goed uit. Achterstand was er niet tov pakweg Eindhoven. Maar de stad verdient een pluim voor de recentelijk inspanningen, natuurlijk.
Toen de Antwerpenaar Hendrik Conscience in de negentiende eeuw zijn beklag maakte over ‘vreemdelingen’, bedoelde hij daarmee West-Vlaanderen. Laatst gewijzigd door gm10 : 16 juli 2006 om 19:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() (Ben je toevallig van Gent?) ![]()
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#30 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
(Handige site over de Antwerpse projecten/werken: www.antwerken.be) Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Zeno! : 16 juli 2006 om 20:11. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Hier nog een paar mega-foto's (de moeite!!!): Foto1 Foto2 Foto3 Zelfs spectaculairder dan Leuven! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Wat stel jij dan voor als loon voor de premier?
![]() |
#34 |
Banneling
|
![]() Persoonlijk vind ik de wegenarchitectuur in dit land nog steeds lelijk. Een goed voorbeeld daarbij is het havengebied. Men gebruikt vier verschillende types van straatverlichting naast elkaar. Grote oude betonnen gele wegverlichting naast stalen roos gekleurde wegverlichting; je moet het maar kunnen. Ook de bewegwijzering laat soms echt te wensen over. Oude verroeste borden of defecte grote groene lichtbakken van autostradebewegwijzering zijn schering en inslag. Als men dit vergelijkt t.a.v Nederland en andere landen scoort België zeker onderaan.
![]() bewegwijzering in België ![]() bewegwijzering in Nederland |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Europees Commissaris
|
![]() Ja, maar daar zit te weinig geld, dankzij het o zo geliefde federaal België. Ik zei het al eens eerder: enkel alleen al met die ene 11,7 miljard aan transferten per jaar kunnen we de autowegen in één keer opkalfateren.
![]() |
#36 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Doet me eraan denken, het nieuwe voetbalstadion van AA Gent ziet er ook mooi uit: http://www.stadiumguide.com/artevelde.htm Even vermelden: Gent is waar ik studeer, maar ben wel Anderlecht-supporter8)
![]() |
![]() |
#37 |
Europees Commissaris
|
![]() Goh in Gent is er ook wel wat aan de gang. De buurt van waar ik studeer, de Voskenslaan -net achter het St-Pietersstation- zal ook helemaal geherwaardeerd worden. De infrastructuur aan campussen BME-CTL worden op dit moment vernieuwd en de Voskenslaan zelf is al vernieuwd en ziet er wel ok, op het wat ongelukkig aangelegde fietspad na.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Europees Commissaris
|
![]() Vergat ik zonet nog natuurlijk het Sint-Pietersplein te vermelden waarbij het werk toch goed begint op te schieten nu hoor. Ik zal zeker foto's ervan publiceren als het daar allemaal klaar is
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() We hebben toch lekker Boussoufa van Gent kunnen afsnoepen eh ![]() PS: Stadion Gent ziet er amazing uit. Laatst gewijzigd door zorlac : 16 juli 2006 om 20:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() En het stadion van Lierse...man man man ![]()
![]() |