![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Gouverneur
|
![]() Of beter nog men kan misschien meteen de nazi vlaggen hijsen naast de fontijn.
![]() |
#22 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Afbreken, die flats!
Zoniet klaart het Centrum voor Correct Denken de klus wel. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Desnoods via een oorlog!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Gouverneur
|
![]() mensen zouden zich beter druk maken over kansarmoede, armoede, rassenhaat, discriminatie ed meer. Het zou al stukken beter gaan mochten we elkaar helpen en niet tegen het hoofd stoten ten nadele van de zwakkeren in de maatschappij.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]() Hoeveel gaat het trouwens kosten voor dat af te breken en opnieuw te bouwen? Kunnen ze ter compensatie aan de overkant geen fontein zetten in de vorm van hammer en sikkel.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik heb er ook nog gezeten. Intrigerend. En in dat fontein heb ik een twintigtal jaar geleden gepist.
![]() |
#30 |
|
![]() idd, zo zijn er al verschillende hakenkruizen. Het was oorspronkelijk ook niet Hitlers hakenkruis maar bestond eerder ook al, (al weet ik niet meer van wie
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Het was pure rebellie tegen het establishment.
![]() |
#33 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Ja, en dat met ONS belastingsgeld... Ik ga een hakenkruis-tuinvijvertje aanleggen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
|
![]() Citaat:
het spreekt voor zich dat het swastikastandje (zeker vanuit de lucht gezien) uit den boze is....
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Gouverneur
|
![]() Hopelijk kijken ze niet bij u binnen, wat zou men daar allemaal zien, hihi.
![]() |
#38 |
|
![]() pfffff ....'t is bijna veel te warm voor bijna eender welk standje..... 't is eerder weer voor een stRandje....
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Partijlid
|
![]() Zeg kerel, tgaat hier wel over een hakenkruisfontein hé. Das allemaal veel belangrijker dan armoede en de zwakkeren in de maatschappij. Stel je voor dat iemand die een helicoptertocht maakt die fontein ziet en dan crashed van het verschot. Om nog maar te zwijgen van geschockeerde f16 piloten die met een vliegtuig vol kerosine ergens crashen dmv van die fontein!!
Laatst gewijzigd door Schavuit : 27 juli 2006 om 17:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
|
![]() Maasmechelen, bolwerk van neo-nazi's. Altijd al geweten...
Trouwens, weinig volk aan het gemeentehuis, op een normale werkdag vindt ge daar nooit parkingplaats. |
![]() |
![]() |