![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() mvg, Arnold. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor een keertje kan ik erin meegaan. Naschoppen naar iemand die zich niet meer kan verdedigen, is een beetje laf.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Banneling
|
![]() Ok.
Ik heb slecht gecommuniceerd. Laatst gewijzigd door born2bewild : 3 augustus 2006 om 20:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
PFE kan zich best verdedigen, hij is immers uit eigen beweging "vertrokken". Tussen aanhalingstekens, je moet maar eens naar zijn profielpagina kijken: http://forum.politics.be/member.php?u=6693 Citaat:
Laatst gewijzigd door baarle : 3 augustus 2006 om 20:29. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Hij is gewoon wat in zijn trots gekwetst (overkomt ons allemaal wel eens al gaan we daarvoor niet met veel misbaar "opstappen"), omdat hij niet onbeperkt mag spammen en schelden. Ondertussen doet hij alsof hij dit forum verlaten heeft. Laatst gewijzigd door baarle : 3 augustus 2006 om 20:32. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() Ik denk dat hij een andere nick gaat nemen en zijn eerste post zal beginnen met VuilB
schattig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
ik zou er bovendien geen probleem mee hebben op zich maar als mensen die inhoudelijk willen debateren ervoor vertrekken dan gaat het mijns inziens te ver en moet er tegen opgetreden worden. zo is het op het vws forum bvb ook de bedoeling om alleen te discusieren over armoede en aanverwanten - je moet daar ook niet afkomen om over walrussen ofzo te discusieren, daarmee de mensen die over armoede willen discussieren hinderend. er bestaat ook een kattenforum - daar moet je toch niet over honden beginnen en dit is een politiek forum - dus dacht ik dat het de bedoeling was om (liefst inhoudelijk ) over politiek te discusieren. voor gefrustreerden is er nogmaals het frustratieforum van zappybaby.be wie daar gaat posten moet niet zeuren over inhoudelijkheid.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 3 augustus 2006 om 21:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zo hard de deur dichtslaan, maar wel nog blijven gluren. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vrijheid van komen en gaan. Als mensen vertrekken, dan vertrekken ze. Daar moet niet tegen opgetreden worden. Hoe is het verdoemme mogelijk? Jullie zouden nog geboden en verboden installeren voor het schijten op de pot en de richting waarin je je reet afveegt! Citaat:
Wie niet meekan, die is niet verplicht om zich met de billen bloot te zetten.
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ga eens proberen of ik me niet kan "verleggen".
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heb je het over de SP.a ? Of Spirit ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
|
![]() Ik dacht dat gij arm en dakloos waart?
Laatst gewijzigd door Lof der Zotheid : 4 augustus 2006 om 08:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | ||
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Als je een topic met een dergelijke titel begint, is het dan geen tijd dat ze jou van het forum af gooien?
Tegen spammers helpt maar één ding: ze negeren. Elke reactie is een bevestiging voor ze dat hun gezeik werkt. Misschien moeten er wel een spookforum voor ze gemaakt worden waar ze rustig hun werk kunnen doen zonder dat ze beseffen dat alleen zijzelf hun gespam kunnen zien ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
|
![]() Ach mensen toch, mentaal minderwaardige spamzakken zijn op hun unieke manier een onlosmakelijk deel van fora en debatten. Op hun eigen manier dragen ze bij tot de sfeer en de kwaliteit van een forum. Zeker niet zomaar verbannen, dus
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het vierde wereld syndicaat heeft gesproken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]()