![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Minister-President
|
![]() Kazze in goede doen. Hij is dan ook een fan van extreem-rechts (zoals de andere moderatoren van dit forum) die waakt over de "identiteit" van het forum.
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Foute discussie
http://forum.politics.be/showthread....87#post1854787
Laatst gewijzigd door Supe®Staaf : 5 augustus 2006 om 12:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Deze tussenkomst van Kazze spreekt overigens weer voor zich. De over-aanwezigheid van extreem-rechts op dit forum is geen toeval. Waarom heb je je post veranderd? Op aanvraag?
"Ahimsa is een eigenschap van moedige mensen" (Mahatma Gandhi) Laatst gewijzigd door Black Cat : 5 augustus 2006 om 12:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je bent er onwetend ingetuimeld? Laat mij jou dan helpen om er terug uit te kruipen: alt+F4 Citaat:
Laatst gewijzigd door Supe®Staaf : 5 augustus 2006 om 12:09. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/showthread....87#post1854787 Ik stel voor dat we er daaér verder mee gaan. Kifkif interesseert me niet echt. Ze doen maar raak.
Laatst gewijzigd door Supe®Staaf : 5 augustus 2006 om 12:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zou je niet beter als de vliegende bliksem naar Kif Kif verhuizen? Daar maken ze zich namelijk niet moe aan excuustruzen. Wie de mod's niet aanstaat vliegt als de weerlicht met zijn klikken en klakken buiten. Alle postings die hen niet aanstaan worden bovendien met wortel en tak weggeknipt. Ik weet wel zeker dat ze jou daar met open armen zullen ontvangen.
![]() |
![]() |
#27 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mediteer even over het verschil tussen:
-een mening bestrijden met argumenten vs. het verbieden van meningen -graag van iemands gezeur af zijn vs. iemand de toegang tot een forum ontzeggen
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
wie weet heb ik én voldoende tijd, én teveel aan belastingen te betalen?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 5 augustus 2006 om 20:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In mijn veronderstellingen kan ik fout zitten, maar dat ik foute redeneringen maak, eens ik voldoende info ter beschikking heb, dat geef ik niet zo makkelijk toe hoor!
![]() Citaat:
Alle geld van de wereld is niet bij machte om tijd te kopen. Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je bedoelt toch dat iedereen zich aan JOU moet aanpassen of anders ga je pelgrim Forever achterna?
Ik weet wel zeker dat op censuur beluste mannekens zich perfect op KIF KIF zullen thuisvoelen. Voel je dus vrij om daar je soortgenoten te gaan vervoegen. Blijf je echter hier dan ga je niet eens mijn negeerfilter in. Ik wil jouw gezeik immers voor geen goud missen. 8)
![]() |
#32 |
Minister-President
|
![]() Neen, ik wou weten of ik je "raad" goed begrepen had.
![]() |
#33 |
Burgemeester
|
![]() Bc je weet toch dat er op ontkifkiffen de doodstraf staat, niet dat ik je tegen hou, sommige mensen verlangen nu een maal naar de goot maar ik moest het kwijt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | ||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Citaat:
mvg Harald. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Evenwel niet getreurd. De forumregels worden er zeer selectief toegepast. mvg Harald. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Minister-President
|
![]() Blijkbaar is er iemand gebanned op Kif Kif
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ieder mens heeft recht op zijn mening en om deze te uiten volgens mij. Het is niet omdat je maag van iemands mening gaat keren, dat die persoon zijn tenen niet krullen van de jouwe. Dat is wat er in onze maatschappij vergeten lijkt te worden. Daarom werkt alles contraproductief. De bloedgeile media heeft liever berichten van gekken die zichzelf opblazen, dan dat ze mensen zinnige kritiek hierop laten uiten. Het CGKR is op deze wijze medeverantwoordelijk voor de stijgende moslimhaat in onze maatschappij. Als ze alle kritiek op de islam gaan verbieden, ook al is die afkomstig van moslims zelf, geven ze het verkeerde beeld dat ze instemmen met het terreur. Men boycot de mening van iedereen die een mogelijke oplossing zou kunnen bieden. De scheldpartijen van weleer verbied men, maar men zet de deur open voor blinde haat, die tot dood en verderf leidt. Een goed idee lijkt me dat het Kif Kif forum een subrubriek zou plaatsen voor iedereen die het niet met hen eens is. Maar ja, dat idee komt van Stormfront, waar ze wel een "Hol van de Leeuw" hebben. Vele meningen op die site doen mijn tenen ook krullen. Toch lijkt het met beter dat ze geuit worden, dan dat men alles opkropt. Hoe kan men een gedacht over iemand krijgen, als men niet mag weten hoe deze werkelijk denkt? Hoe kan men een discussie aangaan en iemand op andere gedachten proberen te krijgen, als de gedachten niet uitgedrukt mogen worden? Vrije meningsuiting betekent dat je inderdaad meer zal moeten verdragen, maar dat men ook weerbaardere mensen creëert en geen zwakkelingen, die bij het minste bij het CGKR moeten gaan aankloppen omdat ze zich beledigt voelen. Maar tja, weerbare mensen lopen niet zo gemakkelijk in het gareel en zijn een bedreiging voor een totalitair systeem. Is het strafbaar maken van meningen, hoe discriminerend, dom of grof ze ook mogen zijn voor sommigen, de enige manier om racisme te bestijden? Censuur is het wapen van dictators. Een normale, gezonde mens legt pesterijen naast zich neer, of beantwoord ze op een intellectuele manier. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
"Ahimsa is een eigenschap van moedige mensen" (Mahatma Gandhi) Laatst gewijzigd door Black Cat : 7 augustus 2006 om 20:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Minister-President
|
![]() Wie hier en elders threads over kif kif leest, merkt dat er mensen zijn die zich op dat discussieforum aanmelden met als enige bedoeling te provoceren. Ik persoonlijk vind het goed van de moderatoren daar dat ze dat doorzien en ertegenin gaan.
|
![]() |
![]() |