Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 5 augustus 2006, 11:57   #21
Black Cat
Minister-President

Black Cat's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rode Bert Bekijk bericht
U bent een *knip* die niet kan spellen.

Gelieve scheldwoorden achterwege te laten.

Kazze
Kazze in goede doen. Hij is dan ook een fan van extreem-rechts (zoals de andere moderatoren van dit forum) die waakt over de "identiteit" van het forum.
Oud 5 augustus 2006, 12:03   #22
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Supe®Staaf's schermafbeelding

Standaard

Foute discussie
http://forum.politics.be/showthread....87#post1854787

Laatst gewijzigd door Supe®Staaf : 5 augustus 2006 om 12:11.
Supe®Staaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 augustus 2006, 12:07   #23
Black Cat
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf Bekijk bericht
Een paar punten van je betoog zijn niet volledig uit de lucht gegrepen.
Er zijn hier inderdaad veel deelnemers van extreem-rechtse en/of VB-signatuur.

Ik twijfel echter of dit zich doorzet in de moderatie.
Ik ga er immers van uit dat jij je niet rekent tot die strekking. En toch lijkt het geen probleem om hier te posten.
Dat kan 2 zaken betekenen:
-je stelling over extreem-rechtse moderatie is onwaar, en daar is je aanwezigheid op dit forum een bewijs voor
-je stelling is waar, wat dan wel betekent dat jij zelf een fake-linkse bent.
Een derde mogelijkheid is er niet.
Derde mogelijkheid: het is een overwegend extreem-rechts forum, en de "linkse" posters zijn voor belangrijk deel excuustruzen, of mensen die er onwetend intuimelen.

Deze tussenkomst van Kazze spreekt overigens weer voor zich. De over-aanwezigheid van extreem-rechts op dit forum is geen toeval.

Waarom heb je je post veranderd? Op aanvraag?

Laatst gewijzigd door Black Cat : 5 augustus 2006 om 12:09.
Black Cat is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 augustus 2006, 12:09   #24
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Black Cat Bekijk bericht
Derde mogelijkheid: het is een overwegend extreem-rechts forum, en de "linkse" posters zijn voor belangrijk deel excuustruzen, of mensen die er onwetend intuimelen.
Je betwist het dus dat je een excuustruus bent?
Je bent er onwetend ingetuimeld?
Laat mij jou dan helpen om er terug uit te kruipen: alt+F4

Citaat:
Deze tussenkomst van Kazze spreekt overigens weer voor zich. De over-aanwezigheid van extreem-rechts op dit forum is geen toeval.
Als bewijs is een knipje van een scheldwoord nogal zwak hoor.

Laatst gewijzigd door Supe®Staaf : 5 augustus 2006 om 12:09.
Oud 5 augustus 2006, 12:10   #25
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
De over-aanwezigheid van extreem-rechts op dit forum is geen toeval.

Waarom heb je je post veranderd? Op aanvraag?
Ik heb mijn post hier gewist en ze naar je discussie over de moderatie geplakt, waar ze m.i. beter thuishoort.
http://forum.politics.be/showthread....87#post1854787
Ik stel voor dat we er daaér verder mee gaan.
Kifkif interesseert me niet echt.
Ze doen maar raak.

Laatst gewijzigd door Supe®Staaf : 5 augustus 2006 om 12:18.
Oud 5 augustus 2006, 14:25   #26
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Kazze in goede doen. Hij is dan ook een fan van extreem-rechts (zoals de andere moderatoren van dit forum) die waakt over de "identiteit" van het forum.
Wat doen zwarte katten eigenlijk op een extreem rechts forum?
Zou je niet beter als de vliegende bliksem naar Kif Kif verhuizen? Daar maken ze zich namelijk niet moe aan excuustruzen. Wie de mod's niet aanstaat vliegt als de weerlicht met zijn klikken en klakken buiten. Alle postings die hen niet aanstaan worden bovendien met wortel en tak weggeknipt. Ik weet wel zeker dat ze jou daar met open armen zullen ontvangen.
Oud 5 augustus 2006, 16:38   #27
Black Cat
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Wat doen zwarte katten eigenlijk op een extreem rechts forum?
Zou je niet beter als de vliegende bliksem naar Kif Kif verhuizen? Daar maken ze zich namelijk niet moe aan excuustruzen. Wie de mod's niet aanstaat vliegt als de weerlicht met zijn klikken en klakken buiten. Alle postings die hen niet aanstaan worden bovendien met wortel en tak weggeknipt. Ik weet wel zeker dat ze jou daar met open armen zullen ontvangen.
Aanpassen of opkrassen?
Oud 5 augustus 2006, 17:52   #28
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Aanpassen of opkrassen?
Mediteer even over het verschil tussen:
-een mening bestrijden met argumenten vs. het verbieden van meningen
-graag van iemands gezeur af zijn vs. iemand de toegang tot een forum ontzeggen
Oud 5 augustus 2006, 20:37   #29
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Heb jij het voor mij al eens uitgerekend?
Of heb je het te druk om je op dergelijke kut-fora te laten censureren en bannen om er daarna lekker verongelijkt te kunnen over fulmineren?
foute redenering van jou denk ik.

wie weet heb ik én voldoende tijd, én teveel aan belastingen te betalen?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o

Laatst gewijzigd door circe : 5 augustus 2006 om 20:38.
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 augustus 2006, 10:53   #30
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
foute redenering van jou denk ik.
In mijn veronderstellingen kan ik fout zitten, maar dat ik foute redeneringen maak, eens ik voldoende info ter beschikking heb, dat geef ik niet zo makkelijk toe hoor!

Citaat:
wie weet heb ik én voldoende tijd,
Een ongekende luxe, te verkiezen boven veel geld.
Alle geld van de wereld is niet bij machte om tijd te kopen.

Citaat:
én teveel aan belastingen te betalen?
Ik ben jaloers op mensen die gigantische sommen inkomstenbelasting betalen.
Oud 6 augustus 2006, 11:40   #31
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Aanpassen of opkrassen?
Je bedoelt toch dat iedereen zich aan JOU moet aanpassen of anders ga je pelgrim Forever achterna?

Ik weet wel zeker dat op censuur beluste mannekens zich perfect op KIF KIF zullen thuisvoelen. Voel je dus vrij om daar je soortgenoten te gaan vervoegen.

Blijf je echter hier dan ga je niet eens mijn negeerfilter in. Ik wil jouw gezeik immers voor geen goud missen. 8)
Oud 6 augustus 2006, 13:58   #32
Black Cat
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Je bedoelt toch dat iedereen zich aan JOU moet aanpassen of anders ga je pelgrim Forever achterna?
Neen, ik wou weten of ik je "raad" goed begrepen had.
Oud 6 augustus 2006, 17:00   #33
humble
Burgemeester

Standaard

Bc je weet toch dat er op ontkifkiffen de doodstraf staat, niet dat ik je tegen hou, sommige mensen verlangen nu een maal naar de goot maar ik moest het kwijt.
humble is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 augustus 2006, 20:28   #34
Harald
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
Ik ben geen voorstander van censuur, maar ik ben wel van oordeel dat de persoon of organisatie die een forum bekostigt weldegelijk zelf mag beslissen wat hij toelaat, en in hoeverre hij censureert.
Censuur van hogerhand daarentegen op fora of andere media is uiteraard uit den boze. De betaler beslist.
Internetfora vallen onder de antidiscriminatiewet. Artikel 2 :
Citaat:
§ 4. Elke vorm van directe of indirecte discriminatie is verboden bij :
- het leveren of het ter beschikking stellen van goederen en diensten aan het publiek;
Vermits de beperkende lijst van gronden waarop men niet mag discrimineren door het Arbitragehof is vernietigd kan (en moet) een publiek forum enkel die teksten weren die strafbaar zijn.

mvg

Harald.
Harald is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 augustus 2006, 20:33   #35
Harald
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rode Bert Bekijk bericht
U bent een *knip* die niet kan spellen.

Gelieve scheldwoorden achterwege te laten.

Kazze
Opmerkingen over spellingsregels kunnen niet volgens de forumregels van Kif Kif.
Evenwel niet getreurd. De forumregels worden er zeer selectief toegepast.

mvg

Harald.
Oud 7 augustus 2006, 20:40   #36
Harald
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
Voor een dergelijke opmerking kan je bij Kif Kif onmiddellijk verbannen worden.

mvg

Harald.
Oud 7 augustus 2006, 20:42   #37
abou Anis
Minister-President

Standaard

Blijkbaar is er iemand gebanned op Kif Kif
abou Anis is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 augustus 2006, 20:48   #38
Boadicea
Perm. Vertegenwoordiger VN

Boadicea's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door humble Bekijk bericht
Het zijn wel die tirannen die het VB dagvaarden wegens discriminatie en aanzetten tot rassenhaat. Zelf zijn ze de onverdraagzaamheid zelf en niet vreemd van een duidelijk despotisme.
Ik vindt dat we een actie moeten ondernemen,ik weet wel wat.
Kif Kif? Laat ze doen, dan maken ze Kip Kap van zichzelf. Als ze iedereen van hun forum gaan bannen, gaat het er binnenkort erg stil zijn.

Ieder mens heeft recht op zijn mening en om deze te uiten volgens mij. Het is niet omdat je maag van iemands mening gaat keren, dat die persoon zijn tenen niet krullen van de jouwe. Dat is wat er in onze maatschappij vergeten lijkt te worden.

Daarom werkt alles contraproductief. De bloedgeile media heeft liever berichten van gekken die zichzelf opblazen, dan dat ze mensen zinnige kritiek hierop laten uiten.
Het CGKR is op deze wijze medeverantwoordelijk voor de stijgende moslimhaat in onze maatschappij. Als ze alle kritiek op de islam gaan verbieden, ook al is die afkomstig van moslims zelf, geven ze het verkeerde beeld dat ze instemmen met het terreur.
Men boycot de mening van iedereen die een mogelijke oplossing zou kunnen bieden. De scheldpartijen van weleer verbied men, maar men zet de deur open voor blinde haat, die tot dood en verderf leidt.

Een goed idee lijkt me dat het Kif Kif forum een subrubriek zou plaatsen voor iedereen die het niet met hen eens is. Maar ja, dat idee komt van Stormfront, waar ze wel een "Hol van de Leeuw" hebben. Vele meningen op die site doen mijn tenen ook krullen. Toch lijkt het met beter dat ze geuit worden, dan dat men alles opkropt. Hoe kan men een gedacht over iemand krijgen, als men niet mag weten hoe deze werkelijk denkt? Hoe kan men een discussie aangaan en iemand op andere gedachten proberen te krijgen, als de gedachten niet uitgedrukt mogen worden?
Vrije meningsuiting betekent dat je inderdaad meer zal moeten verdragen, maar dat men ook weerbaardere mensen creëert en geen zwakkelingen, die bij het minste bij het CGKR moeten gaan aankloppen omdat ze zich beledigt voelen. Maar tja, weerbare mensen lopen niet zo gemakkelijk in het gareel en zijn een bedreiging voor een totalitair systeem.

Is het strafbaar maken van meningen, hoe discriminerend, dom of grof ze ook mogen zijn voor sommigen, de enige manier om racisme te bestijden?

Censuur is het wapen van dictators. Een normale, gezonde mens legt pesterijen naast zich neer, of beantwoord ze op een intellectuele manier.
Oud 7 augustus 2006, 20:51   #39
Black Cat
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boadicea Bekijk bericht
Kif Kif? Laat ze doen, dan maken ze Kip Kap van zichzelf. Als ze iedereen van hun forum gaan bannen, gaat het er binnenkort erg stil zijn.

Ieder mens heeft recht op zijn mening en om deze te uiten volgens mij. Het is niet omdat je maag van iemands mening gaat keren, dat die persoon zijn tenen niet krullen van de jouwe. Dat is wat er in onze maatschappij vergeten lijkt te worden.

Daarom werkt alles contraproductief. De bloedgeile media heeft liever berichten van gekken die zichzelf opblazen, dan dat ze mensen zinnige kritiek hierop laten uiten.
Het CGKR is op deze wijze medeverantwoordelijk voor de stijgende moslimhaat in onze maatschappij. Als ze alle kritiek op de islam gaan verbieden, ook al is die afkomstig van moslims zelf, geven ze het verkeerde beeld dat ze instemmen met het terreur.
Men boycot de mening van iedereen die een mogelijke oplossing zou kunnen bieden. De scheldpartijen van weleer verbied men, maar men zet de deur open voor blinde haat, die tot dood en verderf leidt.

Een goed idee lijkt me dat het Kif Kif forum een subrubriek zou plaatsen voor iedereen die het niet met hen eens is. Maar ja, dat idee komt van Stormfront, waar ze wel een "Hol van de Leeuw" hebben. Vele meningen op die site doen mijn tenen ook krullen. Toch lijkt het met beter dat ze geuit worden, dan dat men alles opkropt. Hoe kan men een gedacht over iemand krijgen, als men niet mag weten hoe deze werkelijk denkt? Hoe kan men een discussie aangaan en iemand op andere gedachten proberen te krijgen, als de gedachten niet uitgedrukt mogen worden?
Vrije meningsuiting betekent dat je inderdaad meer zal moeten verdragen, maar dat men ook weerbaardere mensen creëert en geen zwakkelingen, die bij het minste bij het CGKR moeten gaan aankloppen omdat ze zich beledigt voelen. Maar tja, weerbare mensen lopen niet zo gemakkelijk in het gareel en zijn een bedreiging voor een totalitair systeem.

Is het strafbaar maken van meningen, hoe discriminerend, dom of grof ze ook mogen zijn voor sommigen, de enige manier om racisme te bestijden?

Censuur is het wapen van dictators. Een normale, gezonde mens legt pesterijen naast zich neer, of beantwoord ze op een intellectuele manier.
Ik ben niet tegen censuur, zo lang die tegensprekelijk is en gefundeerd. Dat heeft met veiligheid te maken.

Laatst gewijzigd door Black Cat : 7 augustus 2006 om 20:51.
Black Cat is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 augustus 2006, 21:26   #40
abou Anis
Minister-President

Standaard

Wie hier en elders threads over kif kif leest, merkt dat er mensen zijn die zich op dat discussieforum aanmelden met als enige bedoeling te provoceren. Ik persoonlijk vind het goed van de moderatoren daar dat ze dat doorzien en ertegenin gaan.
abou Anis is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:36.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be