Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 4 augustus 2006, 13:08   #201
Pelgrim
Secretaris-Generaal VN

Pelgrim's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nynorsk Bekijk bericht
Antwoord nu eens op m'n vraag.
begin nu niet compulsief naar antwoorden te vragen he.

Citaat:
3. Ook compulsief antwoord eisen is spam: er bestaat geen antwoordplicht
Oud 4 augustus 2006, 13:08   #202
Vorenus
Banneling

Vorenus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
1. Provo-spam dient erkend als spam
spam is spam

Citaat:
2. Wanneer iemand het driehoekje gebruikt, dient de moderator na te gaan in hoeverre er geen sprake was van uitlokking. Bv A stuurt B provospam, B replikeert "gij lompe lul", dan is A in de fout, niet B. Op dit ogenblik is het omgekeerd, in naam van de "neutraliteit"; deze handelswijze van de moderatoren maakt hen menselijk-minderwaardige wezens, en objectieve medewerkers van de uitlokkers. Dit is een forum, geen voetbalveld
Zover dat ik weet gedragen de modjes zoals het hoort. En als je met een beslissing niet eens bent moet je maar je bewijzen privé naar een modje sturen of plaatsen.

Citaat:
Nee, ik vind dit geen spam, als iemand vraagt om terug te antwoorden met argumenten of feiten. Ik vind dit zelfs een onderdeel van debateren.

Citaat:
4. Van de forumleden mag verwacht worden over het onderwerp ( liefst op een consistente wijze) en niet over de posters te mediteren, en afspraken voor cafébezoek per PB te maken.
Nogmaals, de modjes doen hun werk zoals het moet. En ik ben nog geen afspraak om op café te gaan tegengekomen. (anders was ik wel meegegaan)
En als je vind dat de modjes het niet goed doen, vraagt dan om modje te worden.

Citaat:
5. Het bij herhaling indienen van dezelfde onderwerpen verdient opvolging: blijkbaar kan dit wel als het over kritiek op de moderatoren gaat, maar niet als het over extrem-rechtse topics gaat die "hernomen" worden
Staaf dit met bewijzen
Ikzelf vind van niet.

Citaat:
6. Meer transparantie: iedereen hier heeft het recht te weten hoeveel medewerkers van politics.be forumlid zijn.
Iedereen peis ik.

De vraag geld nog altijd

HEB JE BEWIJZEN VAN JE GELIJK?
Vorenus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 augustus 2006, 13:09   #203
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Black Cat Bekijk bericht
Bannen of daarop aansturen is de lievelingsbezigheid van extreem-rechtse posters, daar houd ik mij niet mee bezig.

2. Wanneer iemand het driehoekje gebruikt, dient de moderator na te gaan in hoeverre er geen sprake was van uitlokking. Bv A stuurt B provospam, B replikeert "gij lompe lul", dan is A in de fout, niet B. Op dit ogenblik is het omgekeerd, in naam van de "neutraliteit"; deze handelswijze van de moderatoren maakt hen menselijk-minderwaardige wezens, en objectieve medewerkers van de uitlokkers. Dit is een forum, geen voetbalveld.
4. Van de forumleden mag verwacht worden over het onderwerp ( liefst op een consistente wijze) en niet over de posters te mediteren, en afspraken voor cafébezoek per PB te maken.
5. Het bij herhaling indienen van dezelfde onderwerpen verdient opvolging: blijkbaar kan dit wel als het over kritiek op de moderatoren gaat, maar niet als het over extreem-rechtse topics gaat die "hernomen" worden
6. Meer transparantie: iedereen hier heeft het recht te weten hoeveel medewerkers van politics.be forumlid zijn.
sorry hoor maar wat is 'het driehoekje' ?
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 augustus 2006, 13:10   #204
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Bannen of daarop aansturen is de lievelingsbezigheid van extreem-rechtse posters, daar houd ik mij niet mee bezig.

2. Wanneer iemand het driehoekje gebruikt, dient de moderator na te gaan in hoeverre er geen sprake was van uitlokking. Bv A stuurt B provospam, B replikeert "gij lompe lul", dan is A in de fout, niet B. Op dit ogenblik is het omgekeerd, in naam van de "neutraliteit"; deze handelswijze van de moderatoren maakt hen menselijk-minderwaardige wezens, en objectieve medewerkers van de uitlokkers. Dit is een forum, geen voetbalveld.
5. Het bij herhaling indienen van dezelfde onderwerpen verdient opvolging: blijkbaar kan dit wel als het over kritiek op de moderatoren gaat, maar niet als het over extreem-rechtse topics gaat die "hernomen" worden
3 moet er zeker al uit (buiten al de rest natuurlijk), er zijn nu eenmaal mensen die iemand anders graag met zijn neus in de nederlaag wrijven, met "ok ik heb geen argumenten meer/GE HEBT GELIJK", ben je daar volgens mij vanaf ..

Laatst gewijzigd door Anna List : 4 augustus 2006 om 13:13.
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 augustus 2006, 13:28   #205
genehunter
Gouverneur

genehunter's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
spam is spam
Dit is pas spam (geluid opzetten).
genehunter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 augustus 2006, 15:18   #206
Black Cat
Minister-President

Black Cat's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
sorry hoor maar wat is 'het driehoekje' ?
In deze context gaat het over het gevarendriehoekje links van de posts.

Eigenlijk is het eenvoudig:

Indien de moderatoren werkelijk een open forum zouden willen, hadden ze al lang hun werkwijze en het forumreglement aangepast.

Dit gebeurt niet, ondanks duidelijke feedback, en dus kunnen we zonder meer besluiten dat de moderatoren een andere agenda hebben, en, gezien dit bv , is dat overduidelijk een extreem-rechts promotieplatform (in functie van verkiezingen?)

Vanaf nu mogen we politics.be probleemloos een onderafdeling van secessie.nu noemen.
Oud 4 augustus 2006, 15:48   #207
Vorenus
Banneling

Vorenus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Indien de moderatoren werkelijk een open forum zouden willen, hadden ze al lang hun werkwijze en het forumreglement aangepast.
Dit is een open forum, hier zijn alle meningen welkom.
Zowel linkse als rechtse meningen.
Of wat is u mening van een open foruml

Citaat:
Dit gebeurt niet, ondanks duidelijke feedback, en dus kunnen we zonder meer besluiten dat de moderatoren een andere agenda hebben, en, gezien dit bv , is dat overduidelijk een extreem-rechts promotieplatform (in functie van verkiezingen?)
Ik zie hier zowel linkse als rechtse meningen.Tenzij je met extreem-rechts, alle rechtse meningen beschouwt.
Of zijn de linkse meningen de enige meningen die je mag uitspreken.
En wat hebben de modjes met dit de maken. Zij zijn niet verantwoordelijk met de meningen van de leden hier (tenzij dit in strijd is met de wet)

Maar kan je nu is 1 keer met een feit komen of zijn u linkse hersenkwabbetjes daar niet bekwaam voor.
Het enigste wat je hier laat zien is commentaar en onverdraagzaamheid.
Vorenus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 augustus 2006, 16:29   #208
drosophila
Eur. Commissievoorzitter

drosophila's schermafbeelding

Standaard

'tuurlijk is dit een VB forum, zie http://forum.politics.be/showthread.php?t=54075
drosophila is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 augustus 2006, 16:30   #209
Kim
Secretaris-Generaal VN

Kim's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Kim Stuur een bericht via Skype™ naar Kim
Standaard

Citaat:
En welke aanpassingen zouden ze dan volgens u moeten maken?
Kim is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 augustus 2006, 16:31   #210
Nynorsk
Secretaris-Generaal VN

Nynorsk's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door drosophila Bekijk bericht
'tuurlijk is dit een VB forum, zie http://forum.politics.be/showthread.php?t=54075

een VB-forum waar VB'ers niet eens in de meerderheid zijn
Oud 4 augustus 2006, 16:34   #211
Metternich
Perm. Vertegenwoordiger VN

Metternich's schermafbeelding

Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door drosophila Bekijk bericht
Dat gaat over wie je zou kiezen voor de gemeenteraad. Als de SP.a hier een deftig beleid zou voeren en een Vlaamsgezind cultureel beleid, zou ik op hen stemmen. Peiling gaat niet uit van partijlidmaatschappen.

Metternich is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 augustus 2006, 16:59   #212
Pelgrim
Secretaris-Generaal VN

Pelgrim's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

indien dit werkelijk een extreem rechts forum was geweest was jij al lang geband geweest. Niettemin mag je nu al twaalf paginas lang de moderators uitschijten, straf hé?

Citaat:
Dit gebeurt niet, ondanks duidelijke feedback, en dus kunnen we
jij dus.

Citaat:
zonder meer besluiten dat de moderatoren een andere agenda hebben, en, gezien dit bv
mag die topic niet bestaan?

Citaat:
Vanaf nu mogen we politics.be probleemloos een onderafdeling van secessie.nu noemen.
nee, jij.
Oud 4 augustus 2006, 17:42   #213
Bad Attila
Secretaris-Generaal VN

Bad Attila's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Voor blinden:

Die “leemte” is inmiddels opgevuld door verschillende fora waar er doorgaans geen directe link bestaat met het Vlaams Belang, maar waar haar militanten wel – onder allerlei schuilnamen – de discussies domineren, zoals ...Politics.be, ...
Het enige dat Blockwatch dus zegt, is dat VB'ers (ik vermoed dat men hierbij alle zgnd. "extreem-rechtse" bedoelt) hier de discussie domineren, dwz dat ze hier erg aanwezig zijn en vaak tussenkomen in de discussie.

Awèl, sinds wanneer is dit nieuws? Sinds ik hier ben heb ik nooit iets anders geweten. Dat is gewoonweg een kwestie van aantal: ze zijn immers in de (relatieve) meerderheid. Nochtans zouden de "gewone" rechtsen en de linksen perfect in grotere aantalen kunnen komen, waardoor de verhoudingen rechtgetrokken zouden worden. De VLD roept toch ook op om deel te nemen aan de "Stemmenkampioen"?

BTW: hoe meer "VB'ers", hoe meer plezier. 8)
Oud 4 augustus 2006, 20:59   #214
Distel
Secretaris-Generaal VN

Distel's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pelgrim Bekijk bericht
indien dit werkelijk een extreem rechts forum was geweest was jij al lang geband geweest. Niettemin mag je nu al twaalf paginas lang de moderators uitschijten, straf hé?
Ja maar dat is een VB complot om de schijn hoog te houden, jij extreem-rechtse rakker.
* Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes
Distel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 augustus 2006, 21:07   #215
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Waarom begin een frustree zoals jij eigenlijk zijn eigen forum niet? Je geeft het dan zelf de 'feedback' die jezelf nodig acht, bant iedereen die het niet met jou eens is en 'promoot' de bub en de unie alsof je leven ervan afhangt.
Oud 5 augustus 2006, 12:03   #216
Black Cat
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Waarom begin een frustree zoals jij eigenlijk zijn eigen forum niet? Je geeft het dan zelf de 'feedback' die jezelf nodig acht, bant iedereen die het niet met jou eens is en 'promoot' de bub en de unie alsof je leven ervan afhangt.
"een frustree zoals jij ": kan dit wel? Waarom merken de moderatoren dit niet op? Mag ik nu ook "een stomme trut zoals jij" antwoorden? Zoiets als: "Een stomme trut zoals jij begrijpt deze draad helemaal niet, je kan beter je smoel dichthouden" ?

't is maar een vraag hé!

Laatst gewijzigd door Black Cat : 5 augustus 2006 om 12:16.
Black Cat is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 augustus 2006, 12:06   #217
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Supe®Staaf's schermafbeelding

Standaard

@Black Cat

Een paar punten van je betoog zijn niet volledig uit de lucht gegrepen.

Er zijn hier inderdaad veel deelnemers van extreem-rechtse en/of VB-signatuur.

Ik twijfel echter of dit zich doorzet in de moderatie.

Ik ga er immers van uit dat jij je niet rekent tot die strekking. En toch lijkt het geen probleem om hier te posten.

Dat kan 2 zaken betekenen:

-je stelling over extreem-rechtse moderatie is onwaar, en daar is je aanwezigheid op dit forum een bewijs voor

-je stelling is waar, wat dan wel betekent dat jij zelf een fake-linkse bent.

Een derde mogelijkheid is er niet.
Oud 5 augustus 2006, 12:07   #218
Tantist
Perm. Vertegenwoordiger VN

Stuur een bericht via MSN naar Tantist
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kim Bekijk bericht
En welke aanpassingen zouden ze dan volgens u moeten maken?
"Al wat Black Cat schrijft is goed en waar en moet klakkeloos aanvaard worden of ge krijgt direct 10 strafpunten".

Laatst gewijzigd door Tantist : 5 augustus 2006 om 12:07.
Tantist is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 augustus 2006, 12:13   #219
Black Cat
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf Bekijk bericht
@Black Cat

Een paar punten van je betoog zijn niet volledig uit de lucht gegrepen.

Er zijn hier inderdaad veel deelnemers van extreem-rechtse en/of VB-signatuur.

Ik twijfel echter of dit zich doorzet in de moderatie.

Ik ga er immers van uit dat jij je niet rekent tot die strekking. En toch lijkt het geen probleem om hier te posten.

Dat kan 2 zaken betekenen:

-je stelling over extreem-rechtse moderatie is onwaar, en daar is je aanwezigheid op dit forum een bewijs voor

-je stelling is waar, wat dan wel betekent dat jij zelf een fake-linkse bent.

Een derde mogelijkheid is er niet.
Derde mogelijkheid: het is een overwegend extreem-rechts forum, en de "linkse" posters zijn voor belangrijk deel excuustruzen, of mensen die er onwetend intuimelen.

Als dit forum een echt open politiek forum wil zijn (wat het op dit ogenblik niet is noch wil zijn) zou het beter iets doen aan provospam en inhoudsloze berichten.

Laatst gewijzigd door Black Cat : 5 augustus 2006 om 12:16.
Black Cat is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 augustus 2006, 12:17   #220
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Supe®Staaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Derde mogelijkheid: het is een overwegend extreem-rechts forum, en de "linkse" posters zijn voor belangrijk deel excuustruzen, of mensen die er onwetend intuimelen.
Ik veronderstel dus dat je geen excuustruus bent of het althans nooit zal toegeven.
Je bent er dus onwetend ingetuimeld.
Ik wijs je even de deur om dit forum te verlaten nu je weet in wat voor beerput je onwetend getuimeld bent: alt+F4

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:49.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be