![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Minister-President
|
![]() Jij begint hier over criminaliteit, ik niet. Waarom passen b.v Latino's in de VS zich op 1 generatie aan terwijl jullie 3e en 4e generatie-moslimallochtonen nog altijd achterlopen? Kan het zijn omdat de Latino's katholiek zijn en het dus makkelijker hebben met een westerse maatschappij en haar waarden?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Minister
|
![]() My mistake. Het zal op een andere thread zijn waar ze voor de zoveelste keer de islam als de criminele religie bij uitstek zijn aan het voorstellen.
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() nochtans is de bende-criminaliteit bij latino's aan een serieuze opmars bezig, en een zeer groot deel van de jonge latino's (30% dacht ik) zijn "school dropouts".
het aantal kinderen met gedragsproblemen onder de latino's is ook gegroeid de laatste jaren.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Ik denk dat er hier een paar het belang van de islam op criminaliteit overschatten. Je moet mij maar eens uitleggen hoe het komt dat in Nederland bijvoorbeeld de Antilliaanse jongeren de grootste probleemgroep vormen.
(Trouwens, alhoewel de cijfers in België niet echt te betrouwen zin, bij ons lijkt het zo dat Congolezen voor de meeste problemen zorgen. Het hangt er wel wat vanaf naar welke misdaadvorm je kijkt natuurlijk) Wat die Hispanics betrof dacht ik dat de drop-out cijfers zelfs tegen de 50% aanzaten, maar ik zou het eens moeten opzoeken. Vooral in Californië is de situatie echt zorgwekkend want binnen 25 jaar ofzo is die groep Hispanics daar een meerderheid. En inderdaad, bendegeweld is een ernstig probleem aan het worden in de VS (was het al in begin jaren '90, maar is dan wat verbeterd). Hispanics hebben ongeveer 19 keer meer kans om in een jeugdbende terecht te komen dan blanke kinderen in de VS. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Maar ja, die is waarschijnlijk ook een burgerlijke linkiewinkie ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Maar wist je, en dit is echt spectaculair, dat in de VS Afro-Amerikanen 33(!) keer meer kans maken om in het gevang te geraken dan Oost-Aziaten (Chinezen, Koreanen,...).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik wil zeggen dat de mens Is, dat de mens Bestaat... welnu, laat hem zijn, laat hem bestaan! En dan zou het bestaan op zichzelf het enige einddoel zijn: de mens zou bestaan, en hij zou er alleen voor zorgen om te blijven bestaan in zo-groot-mate-mogelijk van relatief geluk en relatieve vrijheid. En dan zou het verkeerd zijn, misdadig, de mens zijn relatief geluk en relatieve vrijheid te doen opofferen voor een idee: voor god, de gemeenschap of de Staat. |
|
![]() |
![]() |