![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ge moet niet in de dure hotels zijn om u te amuseren hoor. Saai dat het daar is!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
eten kost overal evenveel ( thuis moet ge ook eten ) - vislijntje mee en in de ardennen kunt ge ne forel vangen in de zomer kan je overal gratis buiten maffen hoe verder ge van hier naar het zuiden en of oosten trekt hoe goedkoper alles wordt
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 1 augustus 2006 om 19:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Parlementslid
|
![]() Met de rugzak 3 weken het veld in. Meer moet da ni zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
|
![]() Citaat:
ik denk met heimwee terug aan de tijd dat ik dakloos was
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor velen zou een overlevingstochtje in de ardennen een mooie vakantie zijn.
Dat zou in principe niet veel mogen kosten zelfs. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ik heb compassie met de mensen die het vliegtuig nemen naar pakweg turkije om daar dan 7 dagen in een hotel te zitten en nie verder te raken dan het strand en het zwembad ![]() we hebben hier ook strand en zwembad, we hebben hier ook heet weer, het enige verschil is dat ge hier turken ziet, en in zo'n hotel in turkije niet. Dat soort mensen is zo dood als een pier, alleen beseffen ze het precies nog nie ![]()
![]() |
![]() |
#27 | |
|
![]() Citaat:
![]()
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor mij persoonlijk werkt dat op mijn zenuwen, dat tafelen.
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() zelfs bij de last minutes bij de reisbureaus vind je soms vrij goedkope dingen.
Ik heb aan 80 euro / week (voor 2 personen) in een klein studiooke in de alpen gezeten twee jaar geleden. Het was niet echt luxueus, maar je kon er slapen, koken, én er was een ligbad ![]() We hebben die zomer natuurlijk vooral gewandeld in de alpen, met de picknick in de rugzak. Dus op reis gaan hoeft echt nie zo enorm duur te zijn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb heel veel winkels mogen zien dit jaar, wat voor mij ook een overlevingstocht is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar ge hebt hier ook goeie restaurants, ik ga dus geen 8u in een vliegtuig zitten om in weetikniewavoorland een biefstuk friet te bestellen ![]()
![]() |
![]() |
#32 |
|
![]() idd toen ik dakloos was en nog een dop had ging ik in de tijd zo elke maand met airstop op reis tss de derde en de zesentwintigste.
ik wist wel nooit op voorhand waar ik ging uitkomen voor 4000 - 6000 frank was ik zo in mallorca, lesbos, ankara, kreta, malaga enz daar dan een brommerke huren en weg van de toeristen
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 1 augustus 2006 om 19:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() LOL.
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Meestal vind je daar geen biefstuk. En met die twee scampi's ben ik ook veel te snel klaar.
![]() |
#35 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() So what? Massa's mensen kunnen niet op vakantie of kiezen er bewust voor om niet op vakantie te gaan. Is "op vakantie gaan" nu plots ook al een basisrecht? Moet ieder in het verlof zijn twee weken bakken aan de Spaanse costa's kunnen nemen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
|
![]() Citaat:
als ge teveel huur moet betalen zoals veel mensen nu dan kunt ge moeilijk of niet op vakantie gaan - zelfs niet als ge het heel simpel houdt als daar dan nog alimentatie bovenop komt ( wat bij een onvoorwaardelijk basisinkomen ook zou wegvallen ) dan is het helemaal een ramp dus een beetje begrip kan nooit kwaad he zeg ge zult daar echt niet dood van gaan hoor
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 1 augustus 2006 om 19:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() Dit jaar ga ik enkele dagen weg in eigen land. Daarna m'n klusjes. Zaken waar ik in de loop van het jaar geen tijd voor gehad heb. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Niet overal zit het jasje goed hoor!
![]() |
![]() |
#40 |
Banneling
|
![]() Maar persoonlijke omstandigheden moet je niet als "fout van de maatschappij"" verkopen, niet?,
|
![]() |
![]() |