![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gisteren heb ik een kind betrapt op het stelen van een snoep in een bollenwinkel. Omdat men toch weet dat een dief met een snoep begint, en eindigt met een roofmoord, heb ik het kind dan maar doodgeslagen.
Ik heb er wel voor gezorgd dat het om een autochtoon kind ging en heb "Bad Attila" als naam aan de politie gegeven zodat ze mij als een allochtoon zouden beschouwen en ik verder op P.be zou kunnen posten. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() En het ergste is dat dit niet eens ironisch klinkt in dit apenland!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() U bedoelt dat men zoiets toch niet doet, een inbreker doodslagen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Ik ken genoeg mensen bij wie is ingebroken en alles overhoop gehaald, kapitalen gepikt, terwijl ze sliepen. Zoiets laat sporen na bij een mens. Als ze bij mij later inbreken, dan staan er minstens 2 goed opgeleide en afgerichte honden klaar om dat crapuul vast te houden tot de flikken komen. Kwestie van niet teveel juridische heisa te krijgen als schorem zijn verdiende loon krijgt. Laatst gewijzigd door genehunter : 3 augustus 2006 om 13:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Banneling
|
![]() publieke lynchpartij.
de natte droom van menig VB'er. beheersing, beschaving... moet vast peecee zijn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Kom, kom, geen woordjes gebruiken die je nog maar pas geleerd hebt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Europees Commissaris
|
![]() Misschien had de inbreker een bivakmuts op en was hij bijgevolg van afkomst onherkenbaar. Hoewel de afkomst aan het licht kan komen na de eerste slagen en verwondingen.
![]() Laatst gewijzigd door Scarabaeida : 3 augustus 2006 om 13:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als Maasmechelaar dat ik ben: Prins Philipstraat waar ie is aangetroffen ligt nogal in een louche buurt. Kans is groot dat ie bij Italianen of Turken heeft proberen te pikken..... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En VL BLOK volksopstand ?????? Waar zou dat vandaan moeten komen in Maasmechelen..... Laatst gewijzigd door Tavek : 3 augustus 2006 om 14:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In een rechtstaat bestaan er nog steeds van die eigenaardige en ingewikkelde begrippen zoals "proportionnaliteit". (ps: over de kern van de zaak spreek ik mij nog niet uit: we weten nog onvoldoende)
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik wou het effe laten weten DIEF DOODGESLAGEN DOOR BUURTBEWONERS? *************************************** In Maasmechelen, in Limburg, zou een betrapte inbreker woensdagnacht door verschillende buurtbewoners doodgeslagen zijn. "Toen de polite ter plaatse kwam, zag ze een man liggen", zegt Bart Helsen van het Tongerse parket. "Men heeft nog geprobeerd hem te reanimeren. Hij is overgebracht naar het ziekenhuis in Genk, maar is daar enkele uren later overleden." Uit een eerste onderzoek blijkt dat de buurtbewoners de man zouden hebben gevat en dat er daarna een schermutse- ling ontstaan is. Er zijn nog geen verdachten opgepakt. Een autopsie moet meer duidelijkheid brengen. Bron VRT TELETEKST Inbrekers?????????????? Wat moet je??????????? K'weet het niet
![]() |
#33 |
Banneling
|
![]() Trare van de zaak is dat ik helemaal niet ben gechockeerd of dat ik het ongewoon vindt...in die buurt kan je perfect komen als autochtoon, zolang je maar lekker van hun vrouwen, kinderen en spullen afblijft. Dan krijgt ge een serieus pak slaag....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Dan gaan principes als proportionaliteit mee de dieperik in, nietwaar. Blijven verwachten dat mensen daar dan nog rekening mee houden wordt dan moeilijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tenzij de inbrekers zelf een allochtoon was, in dat geval is het misschien "afrekening binnen het milieu"? Nog steeds geen woord over racisme... de daders zijn vast geen autochtonen.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dus sorry dat ik na zo'n daden niet aan de kant sta te applaudisseren.
![]() |
![]() |
#37 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
De vraag is hoe je de rechtsstaat wil herstellen. Als de rechtsstaat geen minimale veiligheid meer garandeert, zijn lynchpartijen een normale zaak: het gaat in dat geval om pure zelfverdediging, nog altijd een biologisch recht van elk levend wezen. De zedeprekers moeten dus naar mijn gevoel niet bij de lynchers zijn, maar bij degenen die al drie decennia de rechtsstaat aan het vernietigen zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#39 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Het zullen wel geen autochtonen zijn zeker... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Minister
|
![]() Ik wil me niet moeien in deze discussie....
Maar gelet op het feit dat onze Groene Boekjers weeral eens op kruistocht zijn, wil ik je behoeden voor één en andere taalpuristische toorn en daarom... zedeNprekers. ![]() ![]()