Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Bekijk resultaten enquête: Islamitische Vlamingen?
Ja 68 50,75%
Nee 66 49,25%
Aantal stemmers: 134. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord

Discussietools
Oud 10 augustus 2006, 18:35   #21
Twanne
Provinciaal Gedeputeerde

Twanne's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 1880 Bekijk bericht
Allochtonen kunnen Vlamingen zijn. Islamieten niet, vermits ze bepaalde basisprincipes van onze westerse democratie verwerpen.
Hetzelfde kan ook van de Katholieke Kerk worden gezegd: discriminatie van vrouwen, de onfeilbaarheid van de paus (maakt van de kerk de facto een dictatuur),... In de bijbel staat trouwens dat ik mijn dochter mag verkopen, dat iemand die op zondag werkt gestenigd moet worden etc... Zo hard passen die pasages enzo ook niet in onze westerse maatschappij

Er zijn trouwens genoeg Koran-verzen die voor hun mogelijke integratie pleiten. Zoals het feit dat het doden van onschuldigen verboden is, dat men de staat waarin men woont moet beschermen etc. Fixeer je niet op de negatieve elementen die in de Koran staan, anders kunnen we zo goed als elke gelovige gaan bannen in Vlaanderen. De moslims zijn wel in staat zich te integreren in onze maatschappij (vgl. de VSA of Israël en dan heb ik het niet over de palestijnen), we moeten ons allemaal echter op enkele punten flexibel kunnen opstellen.

Let op, ik pleit niet voor het toelaten van al wat in de Koran staat, dus geen sharia, geen vier vrouwen voor de man etc. Ik vind ook niet dat ze verplicht moeten worden om varkensvlees te eten en nederlands te praten als ze onder elkaar zijn. Dat bedoel ik dus met flexibel zijn.
Oud 10 augustus 2006, 18:48   #22
Twanne
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
ho ja? toon me dat vers dan eens even wil je?

Uit hoofdstuk 9, gewoon een handgreepje:

5. Wanneer de heilige maanden voorbij zijn, doodt dan de afgodendienaren waar gij hen ook vindt en grijpt hen en belegert hen en loert op hen uit elke hinderlaag. Maar als zij berouw hebben en het gebed houden en de Zakaat betalen, laat hun weg dan vrij. Voorzeker, Allah is Vergevensgezind, Genadevol.

14. Bestrijdt hen, Allah zal hen door uw handen straffen en vernederen en u tot een overwinning over hen helpen en het gemoed van een volk dat gelooft, verlichten.

23. O gij, die gelooft, neemt uw vaders en uw broeders niet tot vrienden als zij ongeloof boven geloof verkiezen. En wie onder u met hen bevriend is behoort tot de overtreders

29. Bestrijdt diegenen onder de mensen van het Boek, die in Allah noch in de laatste Dag geloven, noch voor onwettig houden wat Allah en Zijn boodschapper voor onwettig hebben verklaard, noch de ware godsdienst belijden totdat zij de belasting met eigen hand betalen, terwijl zij onderdanig zign.

36. Het aantal der maanden is volgens Allah's verordening twaalf sinds de tijd waarop Hij de hemelen en de aarde schiep. Vier hiervan zijn heilig. Dit is het juiste geloof. Doet u zelf dus hierin geen onrecht aan. En bestrijdt de afgodendienaren allen tezamen, zoals zij u bestrijden en weet, dat Allah met de rechtvaardigen is.

39. Als gij niet voortgaat te vechten zal Hij u met een pijnlijke straf straffen en zal Hij een ander volk in uw plaats stellen en gij zult Hem in het geheel niet deren. Allah heeft macht over alle dingen.

44. Degenen, die in Allah en de laatste Dag geloven zullen u niet om toestemming vragen om te worden vrijgesteld van het strijden met hun bezit en hun persoon. Allah kent de rechtvaardigen goed.

73. O profeet, strijd tegen de ongelovigen en de huichelaars. En wees streng jegens hen. Hun tehuis is de hel en deze is een boze bestemming.

84. En bid voor geen enkele hunner die sterft, noch sta bij zijn graf, want zij verwierpen Allah en Zijn boodschapper en stierven, terwijl zij overtreders waren.
85. Laat hun eigendommen en hun kinderen uw verwondering niet opwekken: Allah wenst hen daarmede in deze wereld te straffen; hun ziel zal hen verlaten, terwijl zij ongelovigen zijn.

111. Voorzeker, Allah heeft van de gelovigen hun persoon en hun bezittingen gekocht in ruil voor het paradijs - zij vechten voor de zaak van Allah en zij doden en worden gedood - een onfeilbare belofte in de Torah en het Evangelie en de Koran. En wie is getrouwer aan zijn belofte, dan Allah? - Verheugt u dan in de verbintenis, die gij met Hem hebt gesloten en dat is de grote zegepraal.

123. O, gij die gelooft, bestrijdt de ongelovigen die in uw nabijheid zijn en laat hen hardheid in u vinden en weet, dat Allah met de godvruchtigen is.

http://www.islam-info.be/idp/index.php?dekoran

Wat was de vraag? Vlamingen onder de Vlamingen?

Mag niet van Mohammed vrees ik.
Je vergeet wel enkele verzen. Heb je zelf een koran? Ga dan eens naar Hoofdstuk 9 en lees ook de andere verzen:

(En zegt hun die ongelovig zijn een pijnlijke bestraffing aan,) vers 4: behalve hun onder de veelgodendienaars met wie jullie een verbond gesloten hebben en die daarna jullie in niets tekort gedaan hebben en die niemand tegen jullie hebben geholpen. Voert dan het verbond met hen volledig uit tot aan de met hen vastgestelde tijd. God bemint de godvrezenden.

vers 6: En als een van de veelgodendienaars bij jou bescherming zoekt, geef hem dan bescherming totdat hij het woord van God hoort en laat hem daarna een plaats bereiken waar hij veilig is. Dat is omdat zij mensen zijn die niet weten.

vers 7: Hoe kan er jegens de veelgodendienaars een verbondsverplichting bij God en bij Zijn gezant zijn, behalve jegens hen met wie jullie een verbintenis zijn aangegaan bij de heilige moskee. Zolang zij jegens jullie korrekt handelen, handelt jullie dan ook korrekt. God bemint de godvrezenden.

Duidelijk een aanduiding dat niet-gelovigen niet zomaar om het even gedood mogen worden en zelfs met respect en zorg moeten behandeld worden. Zeker als zij moslims zelf met respect behandelen. Ik denk dat Uh-Huh dit zeker kan bevestigen
Oud 10 augustus 2006, 19:33   #23
Uh-Huh
Banneling

Uh-Huh's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Twanne Bekijk bericht
Duidelijk een aanduiding dat niet-gelovigen niet zomaar om het even gedood mogen worden en zelfs met respect en zorg moeten behandeld worden. Zeker als zij moslims zelf met respect behandelen. Ik denk dat Uh-Huh dit zeker kan bevestigen
Ja natuurlijk!! Perfect verwoord.
Uh-Huh is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 augustus 2006, 20:21   #24
smiley
Perm. Vertegenwoordiger VN

smiley's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Uh-Huh Bekijk bericht
Ja natuurlijk!! Perfect verwoord.
Waarom zou ik respect tonen voor een ideologie die mij in het beste geval tot 2de rangsburger zou herleiden eens dat die ideologie het voor het zeggen krijgt? Die middeleeuwse haatzaaiende wij-zij gevoel creerende ideologie kan naar mijn respect FLUITEN ! Ik geef mijn vrijheid NIET op ! Ik kom op voor hetgeen wij Vlamingen hier hebben opgebouwd ! Ik verzet mij !

Volgens die islamitische rotideologie moet ik nu gedood worden.

De strijd tegen het islamo-fascisme
http://forum.politics.be/showthread.php?t=53257

De status van niet-moslims in islam
http://forum.politics.be/showthread.php?t=53333

http://www.dutch.faithfreedom.org/fo...wtopic.php?t=2

Laatst gewijzigd door smiley : 10 augustus 2006 om 20:40.
smiley is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 augustus 2006, 21:19   #25
Twanne
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door smiley Bekijk bericht
Ik geef mijn vrijheid NIET op ! Ik kom op voor hetgeen wij Vlamingen hier hebben opgebouwd ! Ik verzet mij !

Volgens die islamitische rotideologie moet ik nu gedood worden.
Jij draait het om, jij zegt nu dat de moslims ons hier willen komen domineren en dat dat niet mag omdat hun levenstijl zo totaal verschilt van de onze, dat hun Koran zegt dat ongelovigen gedood moeten worden.

De situatie is anders, het zijn de moslims die vragen of zij hier als moslim mogen komen wonen, binnen de vrijheden die onze maatschappij heb biedt. Wat is die vrijheid waar jij voor opkomt nog waard als ze alleen voor jou geldt en niet voor moslims, moslims die jou volgens hun geloofsboek trouwens met respect en liefde moeten behandelen ook al geloof je niet zoals hen?

Denk eerst eens goed na voor je weer zo'n demagogische uitspraken doet.
Oud 10 augustus 2006, 21:25   #26
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Proficiat! U bent de perfecte dhimmie!

Waarom zou je als vrije burger een "verbond" moeten afsluiten met een jou aggressief gezinde religie? Om te mogen blijven leven?

Ik mag vermoeden dat U in 1940 ook een perfect "verbond" had afgesloten met de binnenvallende nazi's. Zo waren er nog nietwaar? En ook zij hadden geen enkel probleem.

Laatst gewijzigd door circe : 10 augustus 2006 om 21:26.
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 augustus 2006, 21:30   #27
smiley

Standaard

Citaat:
Jij draait het om, jij zegt nu dat de moslims ons hier willen komen domineren en dat dat niet mag omdat hun levenstijl zo totaal verschilt van de onze, dat hun Koran zegt dat ongelovigen gedood moeten worden.

De situatie is anders, het zijn de moslims die vragen of zij hier als moslim mogen komen wonen, binnen de vrijheden die onze maatschappij heb biedt. Wat is die vrijheid waar jij voor opkomt nog waard als ze alleen voor jou geldt en niet voor moslims, moslims die jou volgens hun geloofsboek trouwens met respect en liefde moeten behandelen ook al geloof je niet zoals hen?

Denk eerst eens goed na voor je weer zo'n demagogische uitspraken doet.
Waarom zou ik mensen die een gevaarlijke ideologie aanhangen, die compleet tegengesteld is aan waar wij in onze open tolerante westerse maatschappij met al haar vrijheden voor staan (die snel via allerhande middelen/wegen in aantal toenemen) vertrouwen dat eens dat zij groot genoeg in aantal zouden zijn geworden (de problemen stellen zich nu al en hoe groter het aantal hoe meer problemen zij zullen opwerpen en hoe meer eisen zij zullen stellen) de islamitische wetten niet in ons land zouden invoeren? Moslims schikken zich naar de wetten van een kafirland zolang zij in de minderheid zijn.

Laatst gewijzigd door smiley : 10 augustus 2006 om 21:31.
Oud 10 augustus 2006, 21:30   #28
smiley

Standaard

Citaat:

Waarom zou je als vrije burger een "verbond" moeten afsluiten met een jou aggressief gezinde religie? Om te mogen blijven leven?

Ik mag vermoeden dat U in 1940 ook een perfect "verbond" had afgesloten met de binnenvallende nazi's. Zo waren er nog nietwaar? En ook zij hadden geen enkel probleem.
Zo is het.
Oud 10 augustus 2006, 22:11   #29
Twanne
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door smiley Bekijk bericht
Waarom zou ik mensen die een gevaarlijke ideologie aanhangen, die compleet tegengesteld is aan waar wij in onze open tolerante westerse maatschappij met al haar vrijheden voor staan (die snel via allerhande middelen/wegen in aantal toenemen) vertrouwen dat eens dat zij groot genoeg in aantal zouden zijn geworden (de problemen stellen zich nu al en hoe groter het aantal hoe meer problemen zij zullen opwerpen en hoe meer eisen zij zullen stellen) de islamitische wetten niet in ons land zouden invoeren? Moslims schikken zich naar de wetten van een kafirland zolang zij in de minderheid zijn.
Het Christendom en zeker de Katholieke Kerk zijn minstens evengevaarlijk. Probeer je toch niet te fixeren op de negatieve passages die in een boek staan en leer om te aanvaarden dat niet iedere moslim jouw wil inderwerpen als ongelovige. De moslims die hier in Vlaanderen wonen willen hier alleen maar samen met ons wonen, met wederzijds respect.
Oud 10 augustus 2006, 22:13   #30
Twanne
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:

Nee, ik sta op mijn vrijheid. Ik denk daarentegen dat u een type bent dat van pure onwetendheid mee zou hebben gehuild met de demagogie van de Nazi's. Vroeger waren het de joden die het grote gevaar waren en een werelds complot hadden, nu zijn het de moslims die een groot plan hebben om Europa te koloniseren en ons allen aan het boek willen onderwerpen.
Angst, onwetendheid en xenophobie bij de Duitsers waren de basis van het succes van de Nazi's. Ik stel voor dat u maar eens "v for Vendetta" kijkt.
Oud 10 augustus 2006, 22:16   #31
smiley

Standaard

Citaat:
Het Christendom en zeker de Katholieke Kerk zijn minstens evengevaarlijk.
FOUT ! Vraag eens aan een moslim wanneer moslims in dit kafirland op een gegeven ogenblik de meerderheid zouden uitmaken of ze dan de kafirwetten van dit land met al haar vrijheden nog zullen volgen?

Citaat:
Probeer je toch niet te fixeren op de negatieve passages die in een boek staan en leer om te aanvaarden dat niet iedere moslim jouw wil inderwerpen als ongelovige.
Niet waar. U vergeet dat er zich wel degelijk moslims tussen de moslims in naam bevinden. Vraag eens aan een moslim in naam of dat die zich zal verzetten indien een moslim (zoals abou jahjah) de islamitische wetten in ons land zou willen invoeren?

Citaat:
De moslims die hier in Vlaanderen wonen willen hier alleen maar samen met ons wonen, met wederzijds respect.
Hoe kan men nu van ons respect vragen voor een rotideologie, voor een rotboek dat geen enkel respect toont voor niet-moslims en onze maatschappij radicaal afwijst ??????

Laatst gewijzigd door smiley : 10 augustus 2006 om 22:16.
Oud 10 augustus 2006, 22:22   #32
Uh-Huh
Banneling

Uh-Huh's schermafbeelding

Standaard

Lieve smiley, ik stel voor dat je 3x herleest wat Twanne heeft geschreven en het daarna nogeens goed vanbuiten leert.

Laatst gewijzigd door Uh-Huh : 10 augustus 2006 om 22:23.
Uh-Huh is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 augustus 2006, 22:27   #33
Casca
Minister

Standaard

Twanne, respect... mooie posts!
Casca is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 augustus 2006, 22:36   #34
smiley

Standaard

Citaat:
Nee, ik sta op mijn vrijheid. Ik denk daarentegen dat u een type bent dat van pure onwetendheid mee zou hebben gehuild met de demagogie van de Nazi's. Vroeger waren het de joden die het grote gevaar waren en een werelds complot hadden, nu zijn het de moslims die een groot plan hebben om Europa te koloniseren en ons allen aan het boek willen onderwerpen.
Angst, onwetendheid en xenophobie bij de Duitsers waren de basis van het succes van de Nazi's. Ik stel voor dat u maar eens "v for Vendetta" kijkt.

Zijn moslims de joden van vandaag ?

De Australische advocaat Stephen Hopper denkt dat moslims in publieke redevoeringen aangaande terrorisme op dezelfde manier ontmenselijkt worden zoals destijds de nazis de joden ontmenselijkten voor WWII. Hij is niet de enige die zulk een connectie ziet. De Noorse Islamitische expert Kan Vogt van de universiteit van Oslo heeft Ibn Warraq's boek "Why I am not a muslim" vergeleken met anti joodse fabricaties "The Protocols of the Learned Elders of Zion." Professor Bernt Hagtvet, die ook van de universiteit van Oslo is, ziet vergelijkingen doch ook verschillen.
Er zijn nu veel meer moslims in Europa dan er joden waren tijdens WWII, en hun aantal is snel stijgende. De Zweedse historicus van religie Mathias Gardell beweert dat vandaag islamofobie misschien wel de grootste bedreiging vormt voor de democratie in de Westerse wereld. De Zweedse schrijver en linkse intellectueel Jan Guillou beweerde dat de retoriek gebruikt door de nazis tegen de joden nu gebruikt word om moslims te viseren. De nazis dachten dat alle joden deel uitmaakten van een internationaal complot om de wereld te overheersen en anderen in hun eigen land te onderdrukken. Guillo denkt dat exact hetzelfde nu aan het gebeuren is doch dat deze keer niet de joden doch de moslims het slachtoffer zijn van deze haat.

Het merkwaardige omtrent deze mantra waarschuwing "islamofobie", en wat nu gemeengoed geworden is in de media, is dat maar
weinigen het nodig achten deze zogenaamde "islamofobie" eens grondig te analiseren. Indien ze dit zouden doen dan zouden ze merken dat de joden van vandaag nog steeds de joden zijn. Joden lijden doorheen het grootste deel van West Europa onder aanvallen die nu in aantal de hoogste zijn sinds de opkomst van de nazis in de jaren 1930.
http://fjordman.blogspot.com/2005/11...rebellion.html In Zweden word er om de 3 dagen een antijoodse misdaad aan de politie gerapporteert. http://fjordman.blogspot.com/2005/10...t-against.html

De Joodse congregatie in grote steden zoals Stockholm, Goteborg en Malmo zijn genoodzaakt om 25% van hun ledenbijdrage te besteden aan beveiliging en gehuurde body-guards. De meeste van deze haatdelicten tegen joden worden gepleegd door moslims. http://gatesofvienna.blogspot.com/20...tallnacht.html
Zelfs sommige Zweedse niet-joden zeggen dat ze zich bevrijd voelen wanneer ze naar Israel gaan. http://fjordman.blogspot.com/2005/10...ed-when-i.html In Israel weet je tenminste wie de vijanden van het land zijn, en ben je voorbereid om voor je land te vechten en voor je overtuiging. Het is moeilijk de grootte te overschatten in dewelke Zweden een politiek onderdrukte natie is, http://www.faithfreedom.org/oped/Fjordman50506.htm en dit is te danken aan de zichzelf uitgeroepen bewakers van de multiculturele waarheid zoals een Mr. Guillou. Andere meningen worden niet toegestaan, en de weinige "racisten" die een debat trachten op gang te trekken over de moslimimmigratie worden aangevallen, soms zelfs fysiek.

In 1930 waren joden overal een minderheid zonder eigen land. Joodse vluchtelingen werden door vele landen geweigerd zelfs toen sommigen van hen voor de opkomst van de nazis op de vlucht sloegen. Moslims tellen vandaag meer dan 1 miljard mensen, en vertegenwoordigen wereldwijd de meerderheid in ongeveer 60 landen. In de meeste van deze landen ondergaan niet-moslims verschillende gradaties van discriminatie, in sommige zelfs onder constante dreiging van fysieke uitroeing. Van de Joden in Westerse landen gaat geen enkele terreurdreiging uit en die is er ook nooit geweest. Moslims daarentegen hebben dit altijd gedaan. Joden hebben geen meer dan 1000 jarige geschiedenis van gewapende aanvallen op Europa, Indie, Afrika, het Midden Oosten en Centraal Azie. Moslims daarentegen wel.

Joden snijden de keel niet over van Boedhistische monniken in Thailand, slachten geen hindus af in Bangladesch,
http://fjordman.blogspot.com/2005/10...groups_19.html of steken geen christen nonnen dood in Egypte. Moslims wel. Joden nemen geen gijzelaars, onthoofden niet en verspreiden geen videos van hun daden. Moslims wel.
Joden maken zich niet schuldig aan groepsverkrachtingen http://simulev.blogspot.com/2005/11/...in-sweden.html van christen vrouwen in Westerse naties http://fjordman.blogspot.com/2005/07...vering-up.html Moslims wel.
http://fjordman.blogspot.com/2005/08...ith-islam.html
Joden vertegenwoordigen de meest welvarende en etnisch getalenteerde groep in Europa. Moslims in Europa zijn dicht bij de bodem gerangschikt bij alle indicatoren van scholing en sociale verwezenlijkingen. Moslims maken voor 20% deel uit van de wereldbevolking en hebben maar 3 Nobelprijwinnaars in wetenschap en literatuur voortgebracht. http://www.iranian.ws/iran_news/publ...cle_6893.shtml
Joden die maar voor 0,2% van de wereldbevolking uitmaken hebben meer dan 120 Nobelprijzen gekregen in wetenschappen, economie geneeskunde en literatuur. Voor WWII vulden joden de Europese universiteiten. Vandaag vullen moslims de Europese gevangenissen.

In feite gaat de vergelijking met 1930 meer op als je moslims vergelijkt met nazis. Er was zelfs een connectie. Adolf Hitler heeft zijn bewondering tijdens WWII voor de islam uitgesproken en dacht dat de islam beter te vergelijken was met het nazisme dan het christendom met haar domme gevoel van medelijden voor inferieure mensen. Hajj Amin al-Husseini, de grote mufti van Jerusalem http://www.firstthings.com/ftissues/...ion/dalin.html en de leider van de moslimfundamentalisten in Palestina verbleven in Berlijn als welkome gasten van de nazis tijdens de jaren van de holocaust. De nazi-islamitische liefdesaffaire blijft sterk. Hitlers "Mein kampf" is een bestseller in islamitische naties zoals Turkije. http://www.jihadwatch.org/dhimmiwatc...ves/005524.php
Terzelfdertijd wil de Turkse premier Erdogan dat anti-islamisme geaccepteerd word als een misdaad tegen de menselijkheid in
de Europese gemeenschap. http://fjordman.blogspot.com/2005/09...-is-crime.html Niet weinig moslimleiders spreken hun wens uit om wat de nazis waren begonnen verder af te maken. Uitzendingen van de Palestijnse autoriteiten meldden dat er ooit een dag zal komen dat we Amerika, Groot Brittanie en de hele wereld zullen regeren, behalve voor de joden. Luister naar de profeet mohammed die spreekt over het einde dat het slechte joodse volk te beurt zal vallen. De stenen en de bomen zullen willen dat elke moslim elke jood afmaakt. http://www.jihadwatch.org/archives/006196.php

De naar Denemarken gevluchte professor in islam Mehdi Mozaffari http://dansk-svensk.blogspot.com/200...pittelkow.html verteld hoe duizenden met hem zijn gevlucht voor de boerkas, de sharia, het bloedgeld, de muftis en voor het islamisme in het Midden oosten om dan te merken dat hetzelfde beest nu zijn kop opsteekt hier in Europa. Hij waarschuwt voor de gevolgen hiervan. De geschiedenis heeft uitgewezen dat deze angstzaaiende jihadis uiteindelijk zullen winnen. We hebben dit gezien in nazi Duitsland. Er waren te veel nazis en de mensen waren bang. Ik voel dat we weer in dezelfde richting aan het uitgaan zijn. De Deense auteur Kare Bluitgen had moeilijkheden om artisten te vinden die illustraties in zijn boek over mohammed wilden aanbrengen vanwege angst voor represailles door islamitische extremisten.

De grootste Deense krant Jyllands-Posten, reageerde door 40 illustrators te vragen tekeningen van mohammed te maken en zij publiceerden er 12 van. Die beslissing veroorzaakte een oproer onder moslims die bedreigingen uitten tegen de krant en veroorzaakten tevens een diplomatieke rel die nog steeds aan de gang is. http://fjordman.blogspot.com/2005/10...f-denmark.html De eerste slachtoffers van dit klimaat van angst zijn moslimvrouwen. In Denemarken vermoordde een Pakistaanse man onlangs nog zijn zuster buiten een treinstation omdat zij tegen de wil van de familie in toch een man had gehuwd.

Misschien is het ergste nog wel de manier waarop men de ervaring van het nazisme op zijn kop heeft gezet om het alzo te kunnen
gebruiken om het multiculturalisme te kunnen promoten. Elke verzet tegen de massaimmigratie http://www.telegraph.co.uk/opinion/m...ixopinion.html
of tegen de vernietiging van de judeo-christelijke morele waarden is alzo gedoemd om als racisme of faschisme te worden gebrandmerkt. Als resultaat hebben we nu in de naam van 'multiculturele tolerantie' een brutaal anti-democratisch islamitisch monster in ons midden laten ontstaan.
Het is een bizarre paradox dat de hysterie over het nazisme Europa heeft aangemoedigd om te worden overspoelt door de islam, waarin het antisemitisme welig tiert. Indien kritiek op de islam tot gevolg heeft dat moslims zich slecht gedragen, wat heeft 2000 jaar van vervolging dan niet veroorzaakt aan de joden? De holocaust en andere vervolgingen in Europa zou joden er dan toch moeten toe aangezet hebben om hun eigen jihad te beginnen? Hoe komt het dan dat joden niet net zo brutaal en gewelddadig te keer gaan doorheen Europa?

De vergelijking met de moslims van vandaag met de joden van 70 jaar geleden is dus nonsens, gaat helemaal niet op, en moet ongedaan worden gemaakt. Het is tevens een belediging aan de onthoofde Boedhistische monniken in Thailand, aan de christenen die worden vervolgd in Indonesie, aan de vermoorde hindus in Pakistan en aan de Europeanen die niet langer veilig zijn in hun eigen steden. Maar boven al is het een belediging aan de herinnering van de miljoenen leraars, artisten, schrijvers en intellectuelen
die vermoord zijn tijdens de nazibezetting van Europa.
Zoals een Spaanse schrijver opmerkte. Europa zal weldra betalen voor het decimeren van veel van haar joodse inwoners en hen te hebben vervangen door moslims.

Europa stierf in Auschwitz http://fjordman.blogspot.com/2005/10...auschwitz.html
We vermoordden 6 miljoen joden om te eindigen met het invoeren van 20 miljoen moslims. We verbrandden in Auschwitz de cultuur, de intelligentie en de kracht om te creeren. We moeten toegeven dat Europa, door de grenzen open te stellen en onder het voorwendsel van tolerantie en cultureel relativisme, de deur hebben geopend voor 20 miljoen moslims, dikwijls ongeletterden en fanatiekers die we op plaatsen zoals raval, de armste van de naties en van de ghettos, en die het ergste voorbereiden zoals de aanslagen op 9/11 en in Madrid en die gehuisvest zijn in appartementsblokken van de sociale huisvesting.

We hebben ook de cultuur vervangen door het fanatisme, de capaciteit van het creëren vervangen door de wil om te vernietigen en de wijsheid vervangen door het bijgeloof. We hebben het transcedente instinct van de joden, die zelfs onder de meest erge omstandigheden, altijd hebben uitgekeken naar een betere vredelievende wereld voor de zelfmoordterrorist. We hebben de trots van het leven vervangen voor de fanatieke obsessie van de dood. Onze dood en die van onze kinderen.

Wat een ernstige vergissing hebben we gemaakt !!!

Auteur: Fjordman

Bron: http://fjordman.blogspot.com/

Laatst gewijzigd door smiley : 10 augustus 2006 om 22:36.
Oud 10 augustus 2006, 22:36   #35
Ploertendoder
Banneling

Ploertendoder's schermafbeelding

Standaard

Over enkele decennia zullen de niet-islamieten hier blij zijn dat ze nog hun valies mogen pakken. Tegen dan zal er enkel in achterlijke gemeenten als Bommerskonten nog een bestuur zetelen dat nog niet de zaak van de islam goed genegen is. 8)

Islam rules!

Laatst gewijzigd door Ploertendoder : 10 augustus 2006 om 22:37.
Ploertendoder is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 augustus 2006, 22:38   #36
smiley

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Uh-Huh Bekijk bericht
Lieve smiley, ik stel voor dat je 3x herleest wat Twanne heeft geschreven en het daarna nogeens goed vanbuiten leert.
Uh-Huh ik vind je ook een lieve meid doch de ideologie islam niet. Dat jij jezelf moslima kunt noemen.... tja
Oud 10 augustus 2006, 22:38   #37
smiley

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ploertendoder Bekijk bericht
Islam rules!
Over mijn lijk !!!!
Oud 10 augustus 2006, 23:39   #38
_Yahya_
Parlementsvoorzitter

_Yahya_'s schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 1880 Bekijk bericht
Allochtonen kunnen Vlamingen zijn. Islamieten niet, vermits ze bepaalde basisprincipes van onze westerse democratie verwerpen.
zoals wat??

graag een antwoordje
_Yahya_ is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 augustus 2006, 06:06   #39
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door yahyazakarya Bekijk bericht
zoals wat??

graag een antwoordje
misschien de draad even herlezen vanaf pagina 1?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o

Laatst gewijzigd door circe : 11 augustus 2006 om 06:06.
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 augustus 2006, 08:36   #40
FISHERMAN
Parlementslid

FISHERMAN's schermafbeelding

Standaard

1) Wat is een Vlaming.

-Raszuiver iemand uit 100% Vlaamse ouders?
-Belgicistische autochtoon?
-Gemengd kind van een allochtoon&autochtoon?
-Geïntegreerde/geässimileerde allochtoon?
-...

2) Wat is een moslim.

-Shia of Sunni,...?
-Iemand die de Koran voor letterlijk 100% volgt, of iemand die een meer verlichte interpretatie volgt?
-Arabier/Turk of een bekeerde blanke?
-...

(Misschien geen origineel onderschrift, maar ik weet tenminste van wie het komt)
FISHERMAN is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:09.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be