![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Neen, ze zijn een duidelijk teken van de wil om zich te integreren in een moderne Westerse samenleving.
![]() |
#22 |
Vreemdeling
|
![]() in Mechelen, 15.000 van Vreemde Afkomst, en dan op 78000 inwoners.
Conclusie: Het VB wint waar de meeste vreemden zitten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoeveel immigranten, tellen de Fransen, Duitsers, nederlanders, Denen enz.... daar ook bij of enkel die met een andere huidskleur??
Want in het ene geval komt het op 45% en in het andere op 0.01% |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het VB wint enkel daar waar ze mensen duidelijk met de vinger kunnen aanwijzen. En dat is natuurlijk een probleem als de tegenstander er het zelfde uitziet als hij zelf of als de tegenstander het zelfde geloof heeft als hij zelf. En ik zeg niet dat het VB totaal ongelijk heeft, maar ze brengen enkel rassenhaat en leven daar van. Ik heb ooit eens een brief naar het VB gestuurd om te vragen wat zij zouden doen als er geen vreemdelingen meer waren, wel ik wacht nog steeds op antwoord. Ik heb hen gevraagd hoe zij voor werkgelegenheid gaan zorgen als alle vreemdelingen hier weg zijn, geen antwoord. Eigenlijk heb ik van het VB nog maar enkel afbrekende kritiek op alles en iedereen gehoord. En wacht nog steeds op hun eerste opbouwend voorstel. Hier wonen even 45% mensen met een andere nationaliteit, en dan moet je daar nog de mensen bij tellen die van oorsprong niet van hier zijn. Dan kom je gemakkelijk op 80% vreemdelingen. OEI, wij belgen zijn blijkbaar de vreemden tussen de Nederlanders, Duitsers, Fransen, Denen, Noren ,Spanjaarden, italianen enz.... Maar ja die kan je op straat niet zomaar herkennen he! En nog belangrijker die hebben geld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Burgemeester
|
![]() Het Vlaams Belang wint daar waar inwijkelingen zich onverdraagzaam gedragen en zich niet aanpassen aan onze gemeenschap, gebruiken en wetten.
Ik heb ooit meerdere brieven gestuurd naar het cgkr om uitgelegd te krijgen wat de definitie van discriminatie en rascisme is en nooit een antwoord gekregen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Minister
|
![]() Voor je een definitie vraagt moet je wel de term juist leren schrijven, natuurlijk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Burgemeester
|
![]() Niet noodzakelijk, zelfs jij begreep wat ik bedoelde.
Toch raar dat diegene die altijd opmerkingen maken naar de spelling meestal ook die zijn die inhoudelijk niets te zeggen hebben. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Gouverneur
|
![]() In Mechelen bestaat er inderdaad een reuzengroot probleem dat weinigen inzien. Officieel zijn het trouwens 'maar' een 5000-tal allochtonen, wanneer de definitie wordt gebruikt, mensen die de belgische nationaliteit niet bezitten. Vanzelfsprekend zijn er de laatste jaren velen belg geworden waardoor de vermelde 15 000 nog niet zo gek is.
Gisteren merkte ik weer grote agressie op bij een stelletje marokaanse haantjes. Een van deze haantjes ging op de vuist met de politie. Ze zijn inderdaad allemaal zo slecht niet want enkelen probeerden hem - zonder succes - te kalmeren. Uiteindelijk werd hij ingerekend. Een andere evolutie die mij zeer stoort in Mechelen is het bezit van honden door deze haantjes. Steeds meer zie ik marokaantjes rondlopen in Mechelen met een pitbull. Nu is de moslimgemeenschap in Mechelen nogal afwijzend t.o.v. honden. Dit merk ik wanneer ik met mijn klein hondje (6 kg en zeker niet agressief) door de stad wandel. Een aantal moslimvrouwen heeft duidelijk een zeer grote schrik van dit hondje, dit gaat zelfs tot paniekerige reacties. Wat doen die haantjes dan met die pitbull ? Zij hebben duidelijk niet de vaardigheden om van een hond een sociaal dier te maken, wat geen problemen stelt. We zullen hier wel weer moeten afwachten tot er serieuze brokken vallen: iemand met veel hechtingen in het ziekenhuis en de hond een spuitje bij de dierenarts. |
![]() |
![]() |