![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
Bekijk resultaten enquête: Is vrede saai? | |||
Ja. |
![]() ![]() ![]() |
3 | 10,71% |
Neen. |
![]() ![]() ![]() |
25 | 89,29% |
Aantal stemmers: 28. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Bedoelde dat we saaie dingen weer spannend moeten gaan vinden?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Mss best trouwens eens opzoeken wat inbeeldingsvermogen betekent... want je hebt toch maar weer eens de Nederlandse taal verkracht ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
En, zoals gezegd, vredelievende projecten zijn een echte uitdaging.
![]() |
![]() |
#28 |
|
![]() In vraag stellen is idd goed, maar of dat ooit de zaak zou veranderen? Neen natuurlijk. Daarvoor moeten de mensen achterlijker en simpelder worden zoals vroeger. Ik denk dat het nodig is dat de samenleving tenonder gaat aan die normvervaging of wat ge het ook noemt. Is gewoon kwestie van natuurlijk evenwicht. Met huppeldepup-initiatiefjes, zelfs op grote schaal, gade het niet oplossen. Iedereen heeft echter de vrije keus om eraan mee te doen of niet natuurlijk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
|
![]() Dat is een eeuwige discussie natuurlijk: kiezen tussen vrede en onderdrukking van sociaal onwenselijke driften enerzijds en oorlog en het op de vrije loop laten van driften anderzijds. Ik heb daar geen antwoord op. Net omdat het niets uitmaakt, zie ik geen reden om de huidige situatie te veranderen. Eventueel moet men een soort zone afbakenen waar mensen vrijwillig de wetteloosheid kunnen intreden. Vandaag bestaan zulke terreinen al op een meer bescheiden niveau: op een naaktstrand mag je bijvoorbeeld wat je elders in de openbaarheid niet mag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
|
![]() Pseudo? Waarom pseudo? Gij zet overal pseudo voor in een pging om het af te zwakken. Want pseudo bekt zo lekker...
Bovendien zijde ook ni slim genoeg om de stelling met een korreltje zout te nemen. Zoals we van u wel meer gewoon zijn... Laatst gewijzigd door Bhairav : 13 augustus 2006 om 14:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Minister-President
|
![]() nochtans stelle u op de vorige pagina de Vlaamse eigenheid in vraag (zie Bhairav)
![]() |
#36 |
Banneling
|
![]() [quote=Bhairav;1868441]Pseudo? Waarom pseudo? Gij zet overal pseudo voor in een pging om het af te zwakken. Want pseudo bekt zo lekker...
Bovendien zijde ook ni slim genoeg om de stelling met een korreltje zout te nemen. Zoals we van u wel meer gewoon zijn...[/quote]ik neem al jouw stellingen letterlijk op. Is véél plezanter voor mij. Met "pseudo" bedoel ik : niet écht, namaak,vervalst, zogenaamd...Bhairav, de pseudo-anarchist.Klopt als een bus. ![]() Verder, waar slaat die "we" op? Zijt ge met meer dan één in uw hoofd(schizofreen)? Of spreekt ge in de naam van een groep? Of kunt ge alle andere forumgangers hun gedachten lezen?Plus de mijne?... Laatst gewijzigd door carlgustaaf : 13 augustus 2006 om 15:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
|
![]() Jaja, maar WAAROM pseudo? Ik BEN anarchistisch. Ik doe misschien geen grootse dingen, maar waarom zou ik dan niet anarchistisch kunnen zijn? Leg eens uit?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Banneling
|
![]() pseudo-anarchist = wannabe
(voor de moeilijke verstaanders) zoiets als mijn klein van 18 maand haar eten op de grond gooit als we haar even vergeten waren. Laatst gewijzigd door born2bewild : 13 augustus 2006 om 15:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
|
![]() Hoezo wannabe? Bedoelde dan dat ik eigenlijk een conformist ben, maar mij voordoe als een anarchist?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |